Konferencja

E-urząd. Poprawa jakości zarządzania, optymalizacja kosztów, wykorzystanie finansowania nowej perspektywy UE 2014-2020

E-urząd. Poprawa jakości zarządzania, optymalizacja kosztów, wykorzystanie finansowania nowej perspektywy UE 2014-2020
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Obecnie większość realizowanych projektów dotyczących e-administracji koncentruje się na zakupie sprzętu i technologii zamiast na poprawie jakości zarządzania, optymalizacji kosztów i wsparciu świadczenia cyfrowych usług publicznych nakierowanych na potrzeby obywateli. W związku z dynamicznym rozwojem nowych technologii zmienił się sposób postrzegania funkcji administracji publicznej. Pytania o jakość jej funkcjonowania, szczególnie w dobie pojawienia się nowych narzędzi informatycznych, zmian w przepisach KPA, KC i KPC i innych ustawach dotyczących różnych aspektów komunikacji elektronicznej oraz praktycznego stosowania dokumentów elektronicznych, doświadczeń minionej perspektywy finansowej UE i wyzwań stojących przed nową perspektywą pozostają nadal aktualne.

Powinno dojść do zmian w kierunku minimalizacji ryzyka i optymalizacji kosztów w celu podniesienia jakości funkcjonowania administracji publicznej.

Szczegóły konferencji

Program
Prelegenci
Odbiorcy
Partnerzy
Informacje organizacyjne
Opcje cenowe

Program

I dzień konferencji – 23 marca 2015 r.

 

11:00     Rejestracja uczestników konferencji

12:00     Otwarcie programu konferencji

Agnieszka Kurzyńska, Dyrektor Segmentu Administracja Publiczna, Wolters Kluwer

12:10     E-usługi i e-zarządzanie środkiem do zapewnienia efektywności organizacyjnej i finansowej JST

prowadzenie: Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

 

I sesja

Jak redukować ryzyko i optymalizować koszty aby podnieść jakość funkcjonowania administracji publicznej

prowadzenie sesji: dr Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

12:30     Otoczenie legislacyjne wdrażania systemów informatycznych (bezpieczeństwo e-usług, identyfikacja, mobilny dostęp)

prowadzenie: Wiesław Paluszyński, Polskie Towarzystwo Informatyczne

12:50     Jak dobrze dobrane rozwiązania IT mogą odpowiadać na potrzeby mieszkańców i oświaty - na przykładzie szczecińskiego Portalu Edukacyjnego

prowadzenie: Marek Dymek, zastępca dyrektora Wydziału Informatyki Urzędu Miasta Szczecin, pełnomocnik prezydenta ds. społeczeństwa informacyjnego

13.10     Możliwości optymalizacji kosztów samorządowych - jak wprowadzić analizę procesów dla poprawy efektywności działań w jst

13:30     Zintegrowane narzędzie planistyczno-raportowe w zarządzaniu finansami urzędu

prowadzenie: Krystyna Najnigier-Babicz, SAS Institute Sp. z o.o.

13:50     Dyskusja:

Technologie informatyczne w administracji - co spowalnia wdrożenie rozwiązań?

14:20     przerwa na lunch

15:20     Technologia – tak, a co z ludźmi? Rozwój kompetencji pracowniczych w JST

15:40     Krytyczne aspekty procesu legislacji - wykorzystanie baz informacji prawnej w praktyce działalności prawotwórczej jednostki administracji

prowadzenie: dr Grzegorz Wierczyński, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego

16:00     Trendy w technologiach informatycznych

w trakcie potwierdzenia: Wacław Iszkowski, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

16:20     Dyskusja: Technologie informatyczne w administracji – jakie cele należy stawiać nowym rozwiązaniom IT, jakie kryteria wyboru nowych rozwiązań należy brać pod uwagę?

16:40     Przerwa na kawę

 

II sesja

Dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym

- uwarunkowania prawne i praktyczne

prowadzenie sesji: Wiesław Paluszyński, Polskie Towarzystwo Informatyczne

17:00     Zakres zmian w Kpa, Kc, Kpc i innych ustawach dotyczących różnych aspektów komunikacji elektronicznej oraz praktycznego stosowania dokumentów elektronicznych

prowadzenie: dr Tomasz J. Lewandowski

17:20     Przekazywanie środkami komunikacji elektronicznej akt spraw do podmiotów uprawnionych do ich żądania - moc dowodowa dokumentów w postaci elektronicznej

prowadzenie: Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

17:40     Nowoczesna infrastruktura informacyjna - nowe zasady korzystania z e-PUAP

w trakcie potwierdzenia: prof. dr hab. Inż. Bolesław Szafrański, Instytut Systemów Informatycznych, WAT

18:00     Jak wdrożyć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej (eIDAS)

prowadzenie: Sebastian Christow, z-ca Dyrektora Departamentu Informatyzacji, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

18:20     Dyskusja

18:40     Zakończenie I dnia konferencji

20:00     Uroczysta kolacja, atrakcje wieczoru

 

II dzień konferencji – 24 marca 2015 r.

09:30     E-jawność - jak udostępniać informacje publiczne bez naruszania prawa do prywatności oraz prawa do ochrony danych osobowych?

prowadzenie: dr Piotr Sitniewski, jawnosc.pl

09:50     Bezpieczeństwo danych w serwisach administracji publicznej

10:10     Dyskusja: Czy zmiana przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne doprowadzi do powszechnego stosowania komunikacji elektronicznej?

10:30     Przerwa na kawę

 

III sesja

Nowa perspektywa finansowa UE – jak racjonalnie wykorzystać nowe możliwości?

prowadzenie sesji: dr inż. Dariusz Bogucki, z-ca Dyrektora w Biurze Dyrektora Generalnego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

11:00     Nowa perspektywa finansowa UE – co się zmieni w przygotowaniu wniosków (Polska Cyfrowa, Programy Regionalne)?

11:20     Jak prawidłowo przygotować studium wykonalności projektu? rola i znaczenie studium wykonalności w procesie współfinansowania inwestycji ze środków UE

prowadzenie: dr inż. Dariusz Bogucki, z-ca Dyrektora w Biurze Dyrektora Generalnego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

12:00     lunch

 

Koordynator merytoryczny konferencji: dr Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com