Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
I dzień konferencji – 23 marca 2015 r.
11:00 Rejestracja uczestników konferencji
12:00 Otwarcie programu konferencji
Agnieszka Kurzyńska, Dyrektor Segmentu Administracja Publiczna, Wolters Kluwer
12:10 E-usługi i e-zarządzanie środkiem do zapewnienia efektywności organizacyjnej i finansowej JST
prowadzenie: Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
I sesja
Jak redukować ryzyko i optymalizować koszty aby podnieść jakość funkcjonowania administracji publicznej
prowadzenie sesji: dr Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
12:30 Otoczenie legislacyjne wdrażania systemów informatycznych (bezpieczeństwo e-usług, identyfikacja, mobilny dostęp)
prowadzenie: Wiesław Paluszyński, Polskie Towarzystwo Informatyczne
12:50 Jak dobrze dobrane rozwiązania IT mogą odpowiadać na potrzeby mieszkańców i oświaty - na przykładzie szczecińskiego Portalu Edukacyjnego
prowadzenie: Marek Dymek, zastępca dyrektora Wydziału Informatyki Urzędu Miasta Szczecin, pełnomocnik prezydenta ds. społeczeństwa informacyjnego
13.10 Możliwości optymalizacji kosztów samorządowych - jak wprowadzić analizę procesów dla poprawy efektywności działań w jst
13:30 Zintegrowane narzędzie planistyczno-raportowe w zarządzaniu finansami urzędu
prowadzenie: Krystyna Najnigier-Babicz, SAS Institute Sp. z o.o.
13:50 Dyskusja:
Technologie informatyczne w administracji - co spowalnia wdrożenie rozwiązań?
14:20 przerwa na lunch
15:20 Technologia – tak, a co z ludźmi? Rozwój kompetencji pracowniczych w JST
15:40 Krytyczne aspekty procesu legislacji - wykorzystanie baz informacji prawnej w praktyce działalności prawotwórczej jednostki administracji
prowadzenie: dr Grzegorz Wierczyński, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
16:00 Trendy w technologiach informatycznych
w trakcie potwierdzenia: Wacław Iszkowski, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
16:20 Dyskusja: Technologie informatyczne w administracji – jakie cele należy stawiać nowym rozwiązaniom IT, jakie kryteria wyboru nowych rozwiązań należy brać pod uwagę?
16:40 Przerwa na kawę
II sesja
Dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym
- uwarunkowania prawne i praktyczne
prowadzenie sesji: Wiesław Paluszyński, Polskie Towarzystwo Informatyczne
17:00 Zakres zmian w Kpa, Kc, Kpc i innych ustawach dotyczących różnych aspektów komunikacji elektronicznej oraz praktycznego stosowania dokumentów elektronicznych
prowadzenie: dr Tomasz J. Lewandowski
17:20 Przekazywanie środkami komunikacji elektronicznej akt spraw do podmiotów uprawnionych do ich żądania - moc dowodowa dokumentów w postaci elektronicznej
prowadzenie: Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
17:40 Nowoczesna infrastruktura informacyjna - nowe zasady korzystania z e-PUAP
w trakcie potwierdzenia: prof. dr hab. Inż. Bolesław Szafrański, Instytut Systemów Informatycznych, WAT
18:00 Jak wdrożyć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej (eIDAS)
prowadzenie: Sebastian Christow, z-ca Dyrektora Departamentu Informatyzacji, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
18:20 Dyskusja
18:40 Zakończenie I dnia konferencji
20:00 Uroczysta kolacja, atrakcje wieczoru
II dzień konferencji – 24 marca 2015 r.
09:30 E-jawność - jak udostępniać informacje publiczne bez naruszania prawa do prywatności oraz prawa do ochrony danych osobowych?
prowadzenie: dr Piotr Sitniewski, jawnosc.pl
09:50 Bezpieczeństwo danych w serwisach administracji publicznej
10:10 Dyskusja: Czy zmiana przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne doprowadzi do powszechnego stosowania komunikacji elektronicznej?
10:30 Przerwa na kawę
III sesja
Nowa perspektywa finansowa UE – jak racjonalnie wykorzystać nowe możliwości?
prowadzenie sesji: dr inż. Dariusz Bogucki, z-ca Dyrektora w Biurze Dyrektora Generalnego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
11:00 Nowa perspektywa finansowa UE – co się zmieni w przygotowaniu wniosków (Polska Cyfrowa, Programy Regionalne)?
11:20 Jak prawidłowo przygotować studium wykonalności projektu? rola i znaczenie studium wykonalności w procesie współfinansowania inwestycji ze środków UE
prowadzenie: dr inż. Dariusz Bogucki, z-ca Dyrektora w Biurze Dyrektora Generalnego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
12:00 lunch
Koordynator merytoryczny konferencji: dr Kajetan Wojsyk, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com