Szkolenie online

Jak na bazie skutecznej i optymalnej kosztowo oferty motywacyjnej i wynagrodzeniowej dla pracowników (EVP – Employee Value Proposition) realnie pozyskiwać, utrzymywać i angażować pracowników?

Jak na bazie skutecznej i optymalnej kosztowo oferty motywacyjnej i wynagrodzeniowej dla pracowników (EVP – Employee Value Proposition) realnie pozyskiwać, utrzymywać i angażować pracowników?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Obecnie na rynku pracy mamy do czynienia z ciągle rosnącymi płacami i dużą konkurencją o kandydatów do pracy. Wiąże się to z realnymi trudnościami z pozyskiwaniem, utrzymywaniem, satysfakcją, motywowaniem, angażowaniem i fluktuacją pracowników.

Pracodawcy i ich zespoły personalne poszukują inspiracji, jak budować skuteczne systemy wynagradzania i motywacyjne - realnie budujące silną i zintegrowaną społeczność pracowników zdolną do realizacji bieżących zadań i strategii firmy, optymalnie zarządzając budżetem.

Webinar zainspiruje do znalezienia klucza na najlepszy system wynagrodzeń i motywacji pracowników, biorąc pod uwagę wyzwania biznesowe i kulturę organizacyjną organizacji oraz oczekiwania pracowników.

 

Szczegóły szkolenia

Program
Cele
Prelegenci
Organizator
Informacje organizacyjne

Program

  1. Wprowadzenie: model ,,strategia-motywacja-wyniki”, związki pomiędzy:
    • modelem biznesowym i strategią biznesową, celami strategicznymi,
    • kulturą organizacyjną i charakterem organizacji, jej realnymi wartościami,
    • pracownikami i ich aspiracjami, wartościami oraz potrzebami,
    • efektami w postaci zrealizowanych celów, zadań, zysków,
    • systemem wynagrodzeń i motywacji.
  2. Koncepcja EVP – Employee Value Proposition:
    • EVP - koszyk wartości dla pracownika - czym jest i co się w nim znajduje?
    • Od zwykłego systemu wynagradzania, świadczeń i benefitów do EVP (czyli skutecznej i optymalnej kosztowo oferty motywacyjnej i wynagrodzeniowej dla pracowników) - etapy działań,
    • Przykład EVP z dwóch organizacji.
  3. Mapowanie Elementów istotnych z punktu widzenia EVP po stronie pracodawcy i pracownika:
    • Ocena typu modelu biznesowego i strategii biznesowej na bazie kluczowych celów organizacji, na tej podstawie typowanie wymaganej kultury organizacyjnej i wartości wspierających cele organizacyjne oraz przydatne narzędzie,
    • Badanie obecnej kultury organizacyjnej i wartości, ocena różnic ze stanem pożądanym – przykłady,
    • Inicjatywy oddziałujące na kształtowanie odpowiedniej kultury organizacyjnej i wartości poprzez EVP – przykłady,
    • Typowe konstrukty osobowości pracowników, ich potrzeby, motywacje i wartości - wstęp do rozumienia dopasowania pracownika do stanowiska pracy i organizacji,
    • Pracownicy "pasujący" do organizacji i jej celów, jej kultury organizacyjnej i jej wartości oraz stanowiska pracy a ich sukcesy zawodowe np. w sferze wydajności, jakości, innowacyjności osobistej oraz relacji, atmosfery pracy, komunikacji i współpracy, jaką buduje z innymi pracownikami.
  4. Budowanie i odpowiednie komunikowanie EVP, czyli skutecznej i optymalnej kosztowo oferty motywacyjnej i wynagrodzeniowej dla pracowników:
    • Mapowanie potrzeb w zakresie EVP pracowników "pasujących" i "nie pasujących" do organizacji – inspiracje,
    • Zmiana EVP – typowy projekt, koszty, korzyści, ryzyka i przeciwdziałanie im,
    • Komunikacja i Employer Branding umożliwiający przyciąganie, motywowanie oraz angażowanie i gratyfikowanie odpowiednich pracowników na bazie EVP,
    • Okresowe raportowanie EVP do pracowników jako element budowania zaangażowania i marki pracodawcy.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów HR wyższego i niższego szczebla,
  • Ekspertów i Specjalistów ds. HR,
  • HR Business Partnerów, HR Generalistów,
  • Audytorów i kontrolerów oceniających obszar HR,
  • Osób, które rozpoczynają swoją drogę zawodową i zadania w kierunku HR (ZZL).

Zapraszamy również inne osoby, które są zainteresowane budową transparentnych, spójnych oraz skutecznych (optymalnych kosztowo, efektywnych i dających realne wyniki w postaci zaangażowania załogi) systemów wynagradzania i motywowania pracowników, szczególnie, jeśli stoją przed wyzwaniem opracowania, wdrożenia, poprawy lub optymalizacji rozwiązań w tym zakresie.

Szkolenie może być też pomocne dla menedżerów i właścicieli firm oraz innych osób zainteresowanych tematami fluktuacji, dobrostanu (well beingu), satysfakcji, motywacji lub zaangażowania pracowników i budową pozytywnej marki pracodawcy (employer brandingiem).

 

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com