Szkolenie online

Jak przygotować się do kontroli wykorzystania pomocy publicznej w związku z COVID-19

Jak przygotować się do kontroli wykorzystania pomocy publicznej w związku z COVID-19
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Wielu przedsiębiorców skorzystało z pomocy publicznej w ramach tzw. tarczy finansowej nie zdając sobie do końca sprawy z obowiązków z jakimi się to wiąże a tym bardziej zagrożeń jakie mogą pojawić się wraz z kontrolą przez organy sposobu wykorzystania środków publicznych.

Mnogość przepisów, ale co ważniejsze, ich głęboka niespójność wynikająca z tempa procedowania i wdrażania naprędce kolejnych zmian do tzw. specustawy, wywołują wśród przedsiębiorców daleko idącą niepewność skutków, tak w zakresie ewentualnych nieprawidłowości związanych z ubieganiem się o pomoc, jak i z jej właściwym wykorzystaniem.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Nie ulega wątpliwości, że z uwagi na skalę pomocy publicznej, kontrole wykorzystania przez przedsiębiorców środków płynących z tarcz antykryzysowych są więcej niż pewne. Pamiętać należy także o pomocy publicznej polegającej na możliwości zastosowania przez przedsiębiorcę rozmaitych ulg i zwolnień, co także będzie przedmiotem zainteresowania służb skarbowych.

Przezorny przedsiębiorca już teraz musi wziąć pod uwagę ryzyko ewentualnej kontroli i być do niej odpowiednio przygotowany.

 

W trakcie szkolenia online omówione zostaną:

  1. Kluczowe obszary ryzyka poszczególnych programów pomocowych.
  2. Jak przygotować się do kontroli oraz jakie organy mogą interesować się sposobem wykorzystania pomocy państwa?
  3. Konsekwencje wynikające z niespełnienia kryteriów udzielenia pomocy.
  4. Ryzyko odpowiedzialności karnej i karnej skarbowej mogące wynikać z niewłaściwego wykorzystania pomocy publicznej.

Prelegenci

Prelegenci

Robert Gniezdzia

Robert Gniezdzia, MBA - radca prawny, partner zarządzający w kancelarii Chmielniak Adwokaci

Doradza klientom korporacyjnym w zakresie spraw związanych z prawem spółek, gospodarczym i regulacyjnym. Doradza członkom zarządów i organizacjom w zakresie minimalizacji ryzyk związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz w sytuacjach kryzysowych w zakresie zarządzania ciągłością działań. Reprezentuje podmioty gospodarcze w sprawach odpowiedzialności cywilnej, administracyjnej i gospodarczej. Wspiera firmy w zakresie implementacji procedur i regulacji wewnętrznych o charakterze compliance. Reprezentuje klientów w procedurach przedsądowych i sądowych na gruncie karnym i karnoskarbowym. Doświadczenie biznesowe zdobywał jako członek organów zarządzających w spółkach handlowych. Przez wiele lat pełnił funkcje kierownicze w sektorze bankowym.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 26 listopada 2020r. o godz. 9:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 8:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij na stronie szkoleń w zielony przycisk „Zapisz się”danymi do których przypisana jest licencja Lex, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie (login i hasło od produktu)
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do bezpłatnego udziału w tym szkoleniu.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com