Szkolenie online

Jak zdobywać klientów z polecenia do biura rachunkowego?

Jak zdobywać klientów z polecenia do biura rachunkowego?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Najlepsi Klienci to Ci z polecenia. Mają do Ciebie duże zaufanie, wiedzą czego się spodziewać, łatwiej ich przekonać do współpracy i z reguły zostają z Tobą na dłużej.

Z badań, jakie przeprowadziliśmy na grupie ponad 1500 właścicieli biur rachunkowych w Polsce wynika, że większość z nich zdobywa swoich Klientów właśnie z polecenia. Nie jest to jednak proces w żaden sposób wypracowany, a największą rolę odgrywa w nim... łut szczęścia! Czas to zmienić.

Podczas szkolenia online pokażemy proste wskazówki, jak krok po kroku wdrożyć program poleceń Klientów z wykorzystaniem ogólnie dostępnych narzędzi (bez potrzeby posiadania wiedzy technicznej).

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Porozmawiamy m.in. o tym:

 

  • Jak sprawdzić, jakie masz szanse na polecenia Twojego biura przez obecnych Klientów?
  • O co zadbać w pierwszej kolejności, aby zdobywać Klientów z polecenia?
  • Co musisz zrobić, aby Klienci chcieli polecać Cię dalej?
  • Jak w kilku krokach stworzyć prosty system, który pomoże Ci aktywować polecenia Klientów?
  • Dlaczego Klienci nie polecają Twojego biura? Co można z tym zrobić?
  • Czy jeśli Klient nie informuje Cię, że nie podoba mu się współpraca to znaczy, że jest zadowolony? Co z tym zrobić?

Prelegenci

Prelegenci

Michał Smagała

Head of Marketing w Scanye, gdzie na co dzień promuje rozwiązania dla Produktywnych Księgowych. Konsultant marketingu i zarządzania, wykładowca na studiach MBA, doświadczony szkoleniowiec i trener.
Absolwent London School of Public Relations, CXL Institute, Growth Tribe oraz Szkoły Trenerów Metrum. W trakcie webinaru połączy świat marketingu i księgowości i podzieli się z Uczestnikami sprawdzonymi sposobami na skuteczne zdobywanie Klientów z polecenia.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 10 maja 2022r. o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

Ksiegowość Standard/Optimum/Premium

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com