Szkolenie online

KSeF w kancelarii doradcy podatkowego – wyzwanie czy szansa?

KSeF w kancelarii doradcy podatkowego – wyzwanie czy szansa?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Krajowy System e-Faktur stanowi kluczowy element dla kancelarii doradców podatkowych, ponieważ od lipca 2024 r. będzie on głównym systemem fakturowania w Polsce. KSeF wprowadza istotne zmiany w sposobie wystawiania, wysyłania i przechowywania faktur, co bezpośrednio wpływa na codzienną działalność doradców podatkowych i ich klientów. Niewłaściwe korzystanie z systemu może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych.

Naszym prelegentem będzie doświadczony specjalista, który jako programista i architekt, brał aktywny udział w pracach nad integracją z KSeF. Jego praktyka obejmuje projekty realizowane dla międzynarodowych firm konsultingowych, które specjalizują się w tworzeniu rozwiązań opartych na systemie SAP i innych systemach klasy ERP. Dzięki temu wielu organizacjom udało się poprawić bezpieczeństwo i efektywność swoich procesów.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Wprowadzenie i przedstawienie prelegenta

  • Krótkie przedstawienie prelegenta i jego doświadczenia
  • Omówienie celi i planu szkolenia

2. Wprowadzenie do KSeF

  • Co to jest KSeF i jakie ma zalety?
  • Kiedy i dlaczego KSeF stanie się głównym systemem fakturowania w Polsce?

3. Zmiany wprowadzane przez KSeF

  • Omówienie zmian w procesie wystawiania, przesyłania i przechowywania faktur
  • Jakie mogą być konsekwencje prawne i finansowe nieprawidłowego korzystania z systemu?

4. Praktyczne aspekty integracji z KSeF

  • Case study integracji systemów z KSeF
  • Jakie rozwiązania okazały się skuteczne w poprawie bezpieczeństwa i efektywności organizacji?

5. Dostosowanie procesów do wymagań KSeF

  • Jakie zmiany w procesach są potrzebne, aby spełnić wymogi KSeF?
  • Praktyczne wskazówki i porady na temat dostosowania procesów do nowych wymogów

6. Podsumowanie i wprowadzenie do sesji pytań i odpowiedzi

  • Krótkie podsumowanie omówionych tematów
  • Wprowadzenie do sesji pytań i odpowiedzi

7.  Sesja pytań i odpowiedzi

  • Odpowiedzi na pytania uczestników
  • Możliwość dalszej dyskusji na omówione tematy

 

Szkolenie będzie niezwykle cenne dla wszystkich doradców podatkowych, którzy chcą zrozumieć i dostosować się do nowych wymagań wynikających z wdrożenia KSeF. Umożliwi to także zrozumienie, jak dostosować istniejące w organizacjach procesy do nowych wymagań systemu. Jest to kluczowe dla prawidłowego i efektywnego zarządzania obowiązkami podatkowymi klientów.

Prelegenci

Prelegenci

Adrian Lapierre

Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa informacji, ISO 27001 i wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem. Doświadczony programista i architekt, od pierwszych dni udostępnienia KSeF skupił swoją uwagę na bezpiecznej i efektywnej integracji z tym systemem. W oparciu o swoją głęboką wiedzę techniczną i doświadczenie w dziedzinie bezpieczeństwa, opracował otwarte oprogramowanie – klient KSeF dla kilku języków programowania, przyczyniając się tym samym do demokratyzacji dostępu do tego systemu.

 

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się:

26 września od godz. 10:00. Szkolenie potrwa ok. 90 minut.
 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Księgowość Standard/Optimum/Premium 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Szkolenie ma formułę otwartą i kierujemy je zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nie posiadają rozwiązań Wolters Kluwer. Udostępniamy Ci to szkolenie dodatkowo, poza pakietem webinarów dostępnych w Twoim abonamencie. Po wystąpieniu prelegenta przewidziany jest czas na omówienie tematyki w kontekście zawartości i funkcjonalności danego produktu wraz z krótką prezentacją oferty handlowej.

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
99,00 zł/ os netto ( 121,77 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy
Czas trwania:
90 minut

Zgłoszenia

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com