Szkolenie online

LEX Ochrona Środowiska – zasoby i kluczowe funkcjonalności serwisu

LEX Ochrona Środowiska – zasoby i kluczowe funkcjonalności serwisu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Prawo ochrony środowiska od kilku lat dynamicznie się rozwija. Wprowadzane są nowe ograniczenia oraz obowiązki, rozszerzane są uprawnienia organizacji ekologicznych. Trwa transformacja energetyczna, której celem jest ograniczenie energetyki tradycyjnej na rzecz bardziej przyjaznych środowisku źródeł energii. Gminy borykają się z problemami w stosowaniu nowych przepisów zmieniających zasady gospodarowania odpadami komunalnymi. Nowe regulacje wywołują wiele wątpliwości w praktyce. Aby pomóc je wyjaśnić, zapraszamy na bezpłatne szkolenie online.

Celem szkolenia jest przedstawienie konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w codziennej pracy specjalistów ds. ochrony środowiska w firmach oraz urzędach administracji publicznej, w szczególności komentarzy praktycznych Ekspertów LEX oraz merytorycznych szkoleń on-line. Duży nacisk zostanie położony na sposoby dotarcia do poszukiwanych dokumentów.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program:


1. Omówienie zasobów i metod dotarcia do dokumentów na poniższych przykładach:

- ewidencja odpadów w BDO,

- sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami:

  • sprawozdania przedsiębiorców odbierających odpady komunalne,
  • sprawozdania składane na podstawie ustawy o odpadach,
  • sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • transformacja energetyczna,
  • nowelizacja ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw,
  • opłata za odpady komunalne – problemy praktyczne.

2. Omówienie kluczowych funkcjonalności serwisu.

- Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?

  • Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
  • Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
  • Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
  • Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
  • Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych (od wersji Optimum) – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi
  • Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
  • Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 17 czerwca 2021r. o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com