Szkolenie online

Lex Ochrona Zdrowia- nowości w zasobach i funkcjonalności

Lex Ochrona Zdrowia- nowości w zasobach i funkcjonalności
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Zmiany w minimalnych wynagrodzeniach w ochronie zdrowia, zasadach raportowania zdarzeń medycznych czy konieczność rejestrowania przez m.in. SPZOZ-y zawieranych umów, to przykładowe zmiany, które wejdą w życie 1 lipca 2022 r. Ich wdrożenie wymaga jednak od szpitali i przychodni podjęcia szeregu działań, co z uwagi na nawarstwienie się nowych zadań i obowiązków łatwe na pewno nie będzie.
Chcąc ułatwić placówkom medycznym przygotowanie się na te i inne zmiany, zapraszamy już 27 czerwca o godz. 12:00 na specjalne szkolenie! W jego ramach zasygnalizujemy w jaki sposób materiały dostępne w LEX Ochrona Zdrowia pomogą zarówno kadrze zarządzającej jak i personelowi medycznemu w dostosowaniu swojej działalności do nowych wymagań. Pokażemy również jak dzięki LEX być zawsze na bieżąco z nadchodzącymi zmianami w prawie oraz najważniejszymi komunikatami Ministerstwa Zdrowia czy NFZ!

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

PROGRAM:


Część I
• Nowe przepisy dot. minimalnych wynagrodzeń w ochronie zdrowia. Kogo dotyczącą i jak je wdrożyć w placówce medycznej?
• Rozszerzenie obowiązku przekazywania do SIM danych zdarzenia medycznego.
• Rejestrowanie umów powyżej 500 zł przez placówki medyczne - kogo dotyczy i jakie umowy raportować?
• Reforma szpitali 2022 - co zakładają projekty ustawy o jakości oraz ustawy o modernizacji szpitalnictwa.
• Inne ważne zmiany w prawie ochrony zdrowia - co czeka podmioty lecznicze w II połowie 2022 r.?
• Bądź na bieżąco ze zmianami! Przydatne zestawienia ułatwiające śledzenie projektów oraz nowych komunikatów MZ i NFZ.

 

Część II

• Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
• Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
• Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
• Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
• Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych?
• Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
• Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com