Szkolenie online

Nowe zasady ewidencjonowania mienia publicznego (w tym mienia Skarbu Państwa) po zmianach 2021 r

Nowe zasady ewidencjonowania mienia publicznego (w tym mienia Skarbu Państwa) po zmianach 2021 r
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Wiosną 2021 r. weszły w życie zmiany rozporządzenia z 6.05.2020 r. w sprawie sposobu ewidencjonowania mienia Skarbu Państwa, które w istotny sposób wpływają na sposób zbywania zbędnych i zużytych składników mienia ruchomego m.in. w jednostkach sektora finansów publicznych. Zmieniły się m.in. zasady zamieszczania informacji o zbędnych i zużytych składnikach majątku w Internecie, poszerzono katalog podmiotów, którym te składniki można przekazać.

Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego powiemy o aktualnych zasadach związanych z gospodarowaniem mieniem publicznym w JST. Pokażemy także, na czym polegają najczęściej popełniane błędy w ewidencji księgowej związanej z księgowaniem mienia publicznego w samorządach.

Szkolenie kierujemy do skarbników, głównych księgowych i pracowników działów księgowo-finansowych w JST, osób odpowiedzialnych za gospodarowanie i ewidencjonowanie mienia SP oraz uczestniczących w likwidacji i inwentaryzacji środków trwałych.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program szkolenia:

 

  • Zasady dokumentowania obrotu środkami trwałymi i wartościami niematerialnymi;
  • Sposób prowadzenia ewidencji w jednostkach organizacyjnych i zasady powiązania wartości mienia z funduszem podstawowym jednostki;
  • Ujmowanie w księgach operacji nabycia środków trwałych;
  • Ewidencja księgowa operacji przekazania mienia, w tym oddania w najem, dzierżawę, użyczenie itp.;
  • Księgowanie operacji wyłączenia z ewidencji i zasady przeprowadzania likwidacji, zbycia i przekazania darowizny składników mienia;
  • Jak powinny wyglądać konieczne zmiany w zapisach polityki rachunkowości w danej jednostce.

 

Prelegenci

Prelegenci

dr Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, stypendystka Uniwersytetu w Saarbrücken oraz Uniwersytetu Europejskiego we Frankfurcie nad Odrą, doświadczony dydaktyk, wieloletni trener i szkoleniowiec, autorka książek i artykułów z zakresu rachunkowości finansowej i podatkowej.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 17 listopada 2021r. o godz. 8:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 7:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Lex Księgowość

Lex Finanse

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com