Obsługa klienta w urzędzie

Obsługa klienta w urzędzie
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Budowanie wizerunku urzędu i profesjonalnego pracownika
  2. Komunikacja z klientem
    • efekt pierwszego wrażenia i jego wykorzystanie w procesie obsługi klienta
    • kanały komunikacyjne
    • rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie z klientem
    • aktywne słuchanie i zadawanie pytań
  3. Etapy procesu obsługi klienta
    • powitanie i nawiązanie kontaktu z klientem
    • mówienie "językiem" klienta
    • propozycja rozwiązań w oparciu o rozpoznane potrzeby
    • zakończenie rozmowy
  4. Najczęstsze błędy popełniane w procesie obsługi klienta i ich eliminowanie
  5. Trudne sytuacje w obsłudze klienta - dlaczego powstają i jak ich unikać
  6. Podstawy asertywności w pracy w trudnych sytuacjach
    • Czym jest asertywność i kiedy z niej korzystać
    • Zachowania asertywne na tle zachowań agresywnych, uległych manipulujących
    • Techniki asertywne stosowane w trudnych sytuacjach
  7. Radzenie sobie z negatywnymi emocjami i stresem

Wykładowcy

Wykładowcy

female

Marzena Kulesza

Marzena Kulesza - praktyk, dyplomowany trener, magister zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na studiach podyplomowych Doradztwo Zawodowe i Zarządzanie Kompetencjami. Posiada wieloletnie doświadczenie pracy w HR zarówno jako Product Manager w firmie szkoleniowej, jak i w jednostce centralnej administracji publicznej. Współpracuje jako ekspert z serwisem Publiczni.pl, a także z firmami szkoleniowymi. Pisze artykuły i prowadzi szkolenia z obszaru HR oraz umiejętności miękkich. Specjalizuje się w takich tematach, m.in. jak: badanie potrzeb szkoleniowych, zarządzanie szkoleniami, ocena efektywności szkoleń, podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników w świetle prawa, zarządzanie czasem, komunikacja interpersonalna.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com