Szkolenie online

Ocena Ryzyka Zawodowego w dobie koronawirusa

Ocena Ryzyka Zawodowego w dobie koronawirusa
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Pandemia COVID-19 wpłynęła na nasze życie w każdym jego aspekcie i nie inaczej wygląda to z perspektywy BHP-owca w zakładzie pracy.
Na szkoleniu omówimy zasadność i konieczność uznania nowego zagrożenia biologicznego w postaci koronawirusa SARS-CoV-2.
Skupimy się także na rozróżnieniu potencjalnego zagrożenia w odniesieniu do branży , rodzaju pracy oraz ekspozycji pracowników oraz omówimy poboczne aspekty pandemii wpływające na potencjalne nowe ryzyka zawodowe – np. praca zdalna.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Zakres tematyczny :

 

  • Koronawirus SARS-CoV-2 jako zagrożenie biologiczne,

 

  • Ocena ryzyka zawodowego jako jeden z podstawowych dokumentów BHP w zakładzie pracy – podstawa prawna , forma , metody tworzenia , dokumentacja,

 

  • Zasadnośc uznania COVID za zagrożenie w odniesieniu do branży oraz konsekwencje uznania/ nieuznania w konkretnych przypadkach,

 

  • Pozostałe nowo ujawnione ryzyka/zagrożenia powstałe w wyniku pandemii.

Prelegenci

Prelegenci

Kamil Sierzan

Główny Specjalista ds. BHP z ponad 13 letnim doświadczeniem , Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego , aktywny BHP-owiec , działający w wielu branżach i współpracujący z czołowymi przedsiębiorstwami w kraju. Autor licznych opinii i publikacji branżowych. Jako szkoleniowiec łączy w sobie zarówno aspekty praktycznej pracy BHP-owca jak i spojrzenie prawnicze.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 25 stycznia 2021r. o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do bezpłatnego udziału w tym szkoleniu.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com