Szkolenie online

Omyłki – co można poprawić w ofercie wykonawcy

Omyłki – co można poprawić w ofercie wykonawcy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Celem postępowania o udzielenie zamówienia jest wybór oferty najkorzystniejszej i zawarcie umowy z wykonawcą dającym rękojmię należytego wykonania zamówienia. Choć sama procedura udzielenia zamówienia jest sformalizowana, to formalizm ten nie powinien być celem samym w sobie. Biorąc też pod uwagę niską średnią liczbę ofert składanych w postępowaniach, należy zwrócić uwagę na to, żeby złożone oferty nie były zbyt pochopnie odrzucane. Dlatego też, ustawodawca wyposażył zamawiającego w narzędzia mające na celu doprowadzenie do takiej sytuacji, w której nawet w przypadku omyłek lub nieprawidłowości w ofertach, istnieje możliwość ich naprawy i doprowadzenie do sytuacji, w której nie trzeba będzie odrzucać takiej oferty. Umiejętne skorzystanie z instytucji poprawy omyłek może się więc przyczynić do zwiększenia konkurencyjności postępowań. Tak samo wykonawcy biorący udział w postępowaniach powinni wiedzieć, w jakich sytuacjach popełnione przez nich błędy nie będą miały negatywnych konsekwencji.

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

  1. Wprowadzenie
  2. Główne przesłanki odrzucenia oferty z powodu błędów w ofercie (art. 226 ust. 1 pkt 5, 6, 10, 11 i 14 PZP)
  3. Wezwanie do wyjaśnień treści oferty (art. 223 ust. 1 PZP)
  4. Zakaz negocjacji treści oferty (art. 223 ust. 1 PZP)
  5. Poprawa oczywistej omyłki pisarskiej (art. 223 ust. 2 pkt 1 PZP)
  6. Poprawa oczywistej omyłki rachunkowej (art. 223 ust. 2 pkt 2 PZP)
  7. Poprawa innej omyłki (art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP)
  8. Wyrażenie zgody na dokonanie poprawy omyłki (art. 223 ust. 2 PZP)
  9. Podsumowanie 

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do: 

  • Pracowników administracji publicznej (osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi)
  • Radców prawnych i adwokatów
  • Wykonawców (osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi)
  • Kontrolerów postępowań współfinansowanych ze środków UE

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com