Szkolenie online

Operat przeciwpożarowy

Operat przeciwpożarowy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Operat przeciwpożarowy to bardzo ważny dokument pozwalający na złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów. Wiele osób nie przykłada do niego należytej uwagi, traktując jako załącznik do pozostałych dokumentów. Warto zdawać sobie sprawę, że zakres pozwolenia na gospodarowania odpadami w zakładzie wydany przez starostę lub marszałka w największym stopniu zależy od warunków ochronny przeciwpożarowej. Nieprzemyślane opracowanie tego dokumentu może skutkować negatywną decyzją środowiskową.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Omówienie przepisów prawa z zakresu wymagań ochrony przeciwpożarowej dla miejsc gospodarowania odpadami palnymi.
  2. Sytuacje, w których należy opracować operat przeciwpożarowy.
  3. Osoby uprawnione do opracowania operatu przeciwpożarowego.
  4. Omówienie wymagań ochrony przeciwpożarowej dla miejsc magazynowania odpadów palnych.
  5. Przykłady „z życia” dot. opracowania operatu przeciwpożarowego.
  6. Q&A

 

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób opracowujących instrukcje bezpieczeństwa pożarowego i operaty przeciwpożarowe;
  • projektantów, którzy na podstawie wytycznych inwestora będą w stanie zaprojektować odpowiednią powierzchnię pomieszczeń magazynowych w odpowiedniej klasie odporności pożarowej;
  • właścicieli budynków i użytkowników w przypadku zmiany procesu magazynowania i procesu technologicznego, aby byli świadomi gdzie można rozlokować odpady palne;
  • ubezpieczycieli prowadzących audyty w zakładach gospodarujących odpadami;
  • osób przygotowujących wnioski dot. wydania zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów

 

 

Prelegenci

Prelegenci

magister inżynier pożarnictwa, st. inspektor ds. BHP Piotr Jurzyk

Absolwent Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. Od 2016 r. pełni służbę na różnych stanowiskach interwencyjnych w Jednostkach Ratowniczo-Gaśniczych w Siedlcach i Ciechanowie. Uczestniczył w wielu szkoleniach, warsztatach oraz akcjach ratowniczo-gaśniczych na terenie całego kraju. Od 2018 r. wykonuje dokumentacje z zakresu ochrony przeciwpożarowej (opinie, operaty, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, analizy zagrożenia wybuchem). W swojej pracy najbardziej interesuje się tematyką pożarów wewnętrznych oraz bezpieczeństwem i higieną pracy strażaków.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 22 lutego 2023r. o godz. 10:00. Potrwa 1h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Ochrona Środowiska Optimum/Premium/Standard

BHP Premium/Standard/Optimum

 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com