Szkolenie online

Opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Sporządzenie prawidłowego opisu przedmiotu zamówienia stanowi wyzwanie dla zamawiającego. Z jednej strony jest gospodarzem postępowania o udzielenie zamówienia i chciałby nabyć potrzebne mu rozwiązanie. Z drugiej zaś strony, obowiązują go zasady udzielania zamówień oraz ograniczenia związane z potencjalnym nawet utrudnieniem uczciwej konkurencji. Błędny opis przedmiotu zamówienia może prowadzić do wielu problemów, np. brak lub mała liczba złożonych ofert czy nieporównywalność złożonych ofert, co prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania. Wykonawcy też posiadają uprawnienia do kwestionowania prawidłowości sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia, jak wnioski o wyjaśnienie SWZ czy odwołanie do KIO. Nie ma zatem wątpliwości, że prawidłowy opis przedmiotu zamówienia to korzyści zarówno dla zamawiającego, jak i wykonawcy.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Wprowadzenie
  2. Zasady udzielania zamówień (art. 16 oraz art. 17 ust. 1 PZP)
  3. Wymogi wynikające z art. 99 ust. 1 PZP – jednoznaczność i zupełność
  4. Wymogi wynikające z art. 99 ust. 2 PZP – wskazanie a istotne elementy przedmiotu zamówienia
  5. Wymogi wynikające z art. 99 ust. 4 PZP – brak możliwości utrudniania uczciwej konkurencji
  6. Wymogi wynikające z art. 99 ust. 5 i 6 PZP – opis równoważności
  7. Przedmiotowe środki dowodowe – dlaczego są tak ważne przy opisie przedmiotu zamówienia
  8. Podsumowanie

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do: 

  • Administracji publicznej – osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi (specjaliści, główni specjaliści)
  • Radców prawnych i adwokatów
  • Wykonawców – osoby odpowiedzialne za zamówienia publiczne (ofertowanie)
  • Instytucji związanych ze środkami UE – kontrolujący postępowania o udzielenie zamówienia oraz zapytania ofertowe

Prelegenci

Prelegenci

Mateusz Brzeziński

Partner w kancelarii JBP Jarzyński Brzeziński Partners. Prawnik, praktyk zamówień publicznych oraz projektów PPP z kilkunastoletnim doświadczeniem, które zdobywał zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców. Kontroler zamówień współfinansowanych ze środków europejskich. Prowadzący szkolenia z zakresu zamówień publicznych, w tym zamówień sektorowych. Wielokrotny pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS w Warszawie, Utrecht University oraz Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Legnicy. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących zamówień publicznych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 17 stycznia 2024r. o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Zamówienia Publiczne Standard/Optimum/Premium 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com