Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
1. Kancelaria butikowa w Polskich realiach – co to właściwie jest?
● czym różni się butikowa kancelaria od “zwykłej”
● dlaczego warto prowadzić wyspecjalizowaną kancelarię
● dlaczego właśnie restrukturyzacja
● dlaczego klienci chętnie korzystają z usług kancelarii butikowej zamiast “specjalistów od wszystkiego”
2. Ludzie to podstawa. Działać samodzielnie, czy rekrutować?
● na co zwracać uwagę przy rekrutacji do butikowej organizacji
● jak zarządzać ludźmi w wyspecjalizowanej kancelarii – podział zadań, forma zatrudnienia, największe wyzwania związane z personelem
● nie tylko prawnicy, czyli kto jeszcze przyczynia się do sukcesu kancelarii restrukturyzacyjnej
● prawnik czy prezes, czyli szczerze o codziennych zadaniach osoby zarządzającej kancelarią
3. Klienci kancelarii restrukturyzacyjnej
● od czego zacząć, jeśli chcemy “przebranżowić się” na restrukturyzację
● na czym zarabiać, skoro wszyscy klienci są niewypłacalni?
● rola poleceń w branży restauracyjnej
● jak zdobywać i utrzymywać klientów restrukturyzacyjnych
4. Największe wyzwania w prowadzeniu kancelarii butikowej
● duża konkurencja – szczególnie w dobie post-COVID
● niewypłacalni klienci, nierzadko w trudnej sytuacji psychicznej
● wysokie koszty prowadzenia biznesu
5. Marketing kancelarii butikowej – czy warto inwestować w działania marketingowe?
● działania marketingowe a etyka
● marketing internetowy i dzielenie się wiedzą – blog, video, a może coś jeszcze?
● jakie działania przyniosły najlepszy efekt w przypadku kancelarii Kwiatkowski & Wspólnicy
● samodzielnie czy z pomocą profesjonalistów – jak prowadzić marketing butikowej kancelarii
6. Kancelaria to też biznes – zarobki butikowej kancelarii restrukturyzacyjnej
● na czym konkretnie zarabia kancelaria restrukturyzacyjna
● ile można zarobić, prowadząc mocno wyspecjalizowaną kancelarię
● koszty, które ponosi każda kancelaria butikowa
● kancelaria butikowa – czy to się opłaca?
7. Zakończenie i sesja Q&A
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
● adwokatów i radców prawnych prowadzących kancelarie restrukturyzacyjne
● adwokatów i radców prawnych, którzy chcieliby przebranżowić się na restrukturyzację
● doradców restrukturyzacyjnych
● prawników myślących o prowadzeniu wyspecjalizowanej kancelarii (butikowej)
● młodych adeptów prawa, którzy poszukują swojej drogi zawodowej
Radca prawny, doradca restrukturyzacyjny, założyciel kancelarii Kwiatkowski & Wspólnicy.
Zakorzeniony w biznesie, łączący wiedzę prawną z wiedzą z zakresu zarządzania i ekonomii. Uczestniczył w procesie jednej z największych i najbardziej złożonych restrukturyzacji w historii – restrukturyzacji grupy budowlanej Polimex-Mostostal S.A. Uczestniczył w ponad 80 postępowaniach restrukturyzacyjnych jako pełnomocnik, zarządca, nadzorca sądowy. Private lawyer, który wspiera ludzi biznesu także w sprawach życia osobistego.
Doświadczony biznesmen i praktyk restrukturyzacji, który chętnie dzieli się wiedzą – szczerze i bez owijania w bawełnę.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 7 września 2022r. o godz. 15:00. Potrwa 70min.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 14:00 w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
Legal Desk
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Szkolenie ma formułę otwartą i kierujemy je zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nie posiadają rozwiązań Wolters Kluwer. Udostępniamy Ci to szkolenie dodatkowo, poza pakietem webinarów dostępnych w Twoim abonamencie. Po wystąpieniu prelegenta przewidziany jest czas na omówienie tematyki w kontekście zawartości i funkcjonalności danego produktu wraz z krótką prezentacją oferty handlowej.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com