Szkolenie online

Organizacja i zarządzanie kancelarią butikową na przykładzie kancelarii restrukturyzacyjnej

Organizacja i zarządzanie kancelarią butikową na przykładzie kancelarii restrukturyzacyjnej
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Jak prowadzić kancelarię o wąskiej specjalizacji? Dlaczego to przyszłość branży prawnej? Na co zwrócić szczególną uwagę, aby prowadzenie butikowej kancelarii nie było wyłącznie misją, ale przynosiło też konkretne dochody?

Takie pytania zaczyna zadawać sobie coraz większa liczba prawników. Na każde z nich – i wiele więcej – w trakcie praktycznego szkolenia odpowie mec. Dariusz Kwiatkowski, właściciel warszawskiej kancelarii restrukturyzacyjnej Kwiatkowski & Wspólnicy.

Szkolenie Organizacja i zarządzanie butikową kancelarią restrukturyzacyjną to szczere, nastawione na praktyczne dzielenie się wiedzą spotkanie i niepowtarzalna okazja do uzyskania eksperckiego know-how od osoby, która od lat z sukcesami funkcjonuje w branży restrukturyzacyjnej. Tej wiedzy nie ma w książkach!

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

1. Kancelaria butikowa w Polskich realiach – co to właściwie jest?
● czym różni się butikowa kancelaria od “zwykłej”
● dlaczego warto prowadzić wyspecjalizowaną kancelarię
● dlaczego właśnie restrukturyzacja
● dlaczego klienci chętnie korzystają z usług kancelarii butikowej zamiast “specjalistów od wszystkiego”

2. Ludzie to podstawa. Działać samodzielnie, czy rekrutować?
● na co zwracać uwagę przy rekrutacji do butikowej organizacji
● jak zarządzać ludźmi w wyspecjalizowanej kancelarii – podział zadań, forma zatrudnienia, największe wyzwania związane z personelem
● nie tylko prawnicy, czyli kto jeszcze przyczynia się do sukcesu kancelarii restrukturyzacyjnej
● prawnik czy prezes, czyli szczerze o codziennych zadaniach osoby zarządzającej kancelarią

3. Klienci kancelarii restrukturyzacyjnej
● od czego zacząć, jeśli chcemy “przebranżowić się” na restrukturyzację
● na czym zarabiać, skoro wszyscy klienci są niewypłacalni?
● rola poleceń w branży restauracyjnej
● jak zdobywać i utrzymywać klientów restrukturyzacyjnych

4. Największe wyzwania w prowadzeniu kancelarii butikowej
● duża konkurencja – szczególnie w dobie post-COVID
● niewypłacalni klienci, nierzadko w trudnej sytuacji psychicznej
● wysokie koszty prowadzenia biznesu

5. Marketing kancelarii butikowej – czy warto inwestować w działania marketingowe?
● działania marketingowe a etyka
● marketing internetowy i dzielenie się wiedzą – blog, video, a może coś jeszcze?
● jakie działania przyniosły najlepszy efekt w przypadku kancelarii Kwiatkowski & Wspólnicy
● samodzielnie czy z pomocą profesjonalistów – jak prowadzić marketing butikowej kancelarii

6. Kancelaria to też biznes – zarobki butikowej kancelarii restrukturyzacyjnej
● na czym konkretnie zarabia kancelaria restrukturyzacyjna
● ile można zarobić, prowadząc mocno wyspecjalizowaną kancelarię
● koszty, które ponosi każda kancelaria butikowa
● kancelaria butikowa – czy to się opłaca?

7. Zakończenie i sesja Q&A

 

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do: 

● adwokatów i radców prawnych prowadzących kancelarie restrukturyzacyjne
● adwokatów i radców prawnych, którzy chcieliby przebranżowić się na restrukturyzację
● doradców restrukturyzacyjnych
● prawników myślących o prowadzeniu wyspecjalizowanej kancelarii (butikowej)
● młodych adeptów prawa, którzy poszukują swojej drogi zawodowej

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com