Szkolenie online

Podmiotowe oraz przedmiotowe środki dowodowe w procedurze udzielenia zamówienia publicznego

Podmiotowe oraz przedmiotowe środki dowodowe w procedurze udzielenia zamówienia publicznego
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Podmiotowe oraz przedmiotowe środki dowodowe to podstawowe narzędzia zamawiającego stosowane w toku procedury udzielenia zamówienia publicznego. Pierwsze z nich służą potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ocenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu przez wykonawcę. Z kolei funkcją przedmiotowych środków dowodowych jest potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. Aby więc przeprowadzić kompletną procedurę udzielenia zamówienia strony postępowania powinny posiadać stosowną wiedzę w zakresie omawianej tematyki. Zamawiający musi zdawać sobie sprawę z tego jakich dokumentów może żądać oraz w jaki sposób je oceniać, natomiast z drugiej strony wykonawca powinien wiedzieć jak prawidłowo przygotować dokumenty oraz je złożyć. Praktyka oraz zwiększająca się z każdym rokiem ilość postępowań odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą wskazują natomiast, że w dalszym ciągu występują spory prawne w omawianym zakresie.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe – uwagi ogólne,
  2. Katalog podmiotowych środków dowodowych,
  3. Sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych,
  4. Rodzaje przedmiotowych środków dowodowych,
  5. Procedura uzupełniania oraz wyjaśniania treści przedmiotowych środków dowodowych.

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do: zarówno do osób prowadzących procedurę udzielania zamówienia po stronie zamawiających, jak i do wykonawców uczestniczących w postępowaniach. Wiedza na temat podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych może być przydatna niezależnie od reprezentowanej branży. 

Prelegenci

Prelegenci

Maurycy Maślankowski

Starszy specjalista ds. zamówień publicznych. Współpracuje z Wielkopolską Grupą Prawniczą Kozłowski, Maźwa, Sendrowski i Wspólnicy sp. k., jako członek Działu Zamówień Publicznych i Wydatkowania Środków Unijnych. Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz partnerstwa publiczno-prywatnego na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Zajmuje się doradztwem w prowadzeniu na rzecz, zarówno zamawiających, jak i wykonawców postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a także prowadzi szkolenia z tym związane. Posiada również doświadczenie w przygotowywaniu odwołań oraz występowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 25 czerwca 2024r. o godz. 12:00. Potrwa 90 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Zamówienia Publiczne Standard/Optimum/Premium 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Szkolenie ma formułę otwartą i kierujemy je zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nie posiadają rozwiązań Wolters Kluwer. Udostępniamy Ci to szkolenie dodatkowo, poza pakietem webinarów dostępnych w Twoim abonamencie. Po wystąpieniu prelegenta przewidziany jest czas na omówienie tematyki w kontekście zawartości i funkcjonalności danego produktu wraz z krótką prezentacją oferty handlowej.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com