Szkolenie online

Praktyczne aspekty zmian wprowadzonych przez tzw. Warzywniak w sektorze spółek publicznych

Praktyczne aspekty zmian wprowadzonych przez tzw. Warzywniak w sektorze spółek publicznych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ustawą z dnia 16 sierpnia 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem rozwoju rynku finansowego oraz ochrony inwestorów na tym rynku wprowadzono zmiany istotne m.in. z perspektywy spółek publicznych i podmiotów wykonujących działalność polegającą na obrocie instrumentami finansowymi. Wprowadzone zmiany dotyczą zarówno spółek publicznych – m.in. w zakresie postępowań prospektowych, czy wysokości opłat rocznych, jak i akcjonariuszy tych spółek – m.in. w odniesieniu do obowiązków informacyjnych, czy zasad realizacji procesów przymusowych wykupów i odkupów. W sposób istotny zmodyfikowano również zakres uprawnień organów nadzorujących rynek kapitałowy oraz zasady odpowiedzialności podmiotów wykonujących działalność polegającą na obrocie instrumentami finansowymi. Modyfikacjom uległy także zasady obrotu tymi instrumentami. Uprządkowanie wprowadzonych zmian jest kluczowe z perspektywy prawidłowego wykonywania obowiązków ciążących na spółkach publicznych, ich akcjonariuszach oraz podmiotach wykonujących działalność polegającą na obrocie instrumentami finansowymi.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Zmiany w regulacjach związanych z funkcjonowaniem spółek publicznych
2. Zmiany w regulacjach dotyczących obrotu instrumentami finansowymi
3. Nowe zasady nadzoru i odpowiedzialności

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

• członków organów spółek publicznych
• prawników zatrudnionych w spółkach publicznych
• członków organów wykonujących działalność polegającą na obrocie instrumentami finansowymi
• akcjonariuszy spółek publicznych
• pozostałych uczestników rynku finansowego

 

Prelegenci

Prelegenci

Klaudia Lewandowska

Specjalistka w zakresie prawa rynku kapitałowego oraz prawa handlowego. Zajmuje się doradztwem prawnym m.in. na rzecz spółek publicznych, domów maklerskich oraz towarzystw funduszy inwestycyjnych. W ramach swojej prawie 6-letniej praktyki - w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii - obsługiwała szereg spółek publicznych zapewniając im bieżącą obsługę korporacyjną, a także obsługę prawną związaną m.in. z przebiegiem ofert publicznych, doradztwem w zakresie transakcji nabywania znacznych pakietów akcji oraz procesów squeeze-out czy delistingów.

dr Paweł Izdebski

Od 2012 roku nieprzerwanie związany z rynkiem finansowym. Specjalizuje się w prawie papierów wartościowych oraz funduszy inwestycyjnych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów świadczących usługi na rynku kapitałowym, jak również spółek publicznych. Doświadczenie zdobywał m.in. w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, banku, towarzystwie funduszy inwestycyjnych oraz w renomowanych warszawskich kancelariach prawnych.
W ramach bieżącej praktyki zawodowej zajmuje się m.in. reprezentacją funduszy inwestycyjnych w postępowaniach przed organami administracji publicznej, a także w organach korporacyjnych spółek portfelowych. Świadczy też usługi w zakresie szeroko pojętego doradztwa prawnego na rzecz uczestników struktur kapitałowych, zarządzanych przez TFI, a także doradztwa transakcyjno-regulacyjnego świadczonego na rzecz funduszy inwestycyjnych, towarzystw funduszy inwestycyjnych oraz domów maklerskich. Dodatkowo, w ramach dotychczasowej praktyki zawodowej zajmował się doradztwem prawnym na rzecz spółek publicznych w wykonywaniu obowiązków informacyjnych, doradztwem przy różnego rodzaju transakcjach związanych z pozyskiwaniem finansowania equity oraz dłużnego, poprzez emisję instrumentów finansowych w ramach transakcji publicznych lub prywatnych, doradztwem przy przeprowadzaniu transakcji zbycia lub nabycia znacznych pakietów akcji spółek publicznych, w tym obsłudze wezwań na sprzedaż akcji, a także doradztwem przy przeprowadzaniu procesów delistingu oraz zniesienia dematerializacji akcji.
Absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu specjalizacyjnego Business Law.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 15 stycznia 2024r. o godz. 10:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

Banki Standard/Premium

Kancelaria Prawna Standard/Optimum/Premium

Dział Prawny Standard/Optimum/Premium

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com