Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
1. Przesłanki kontroli abuzywności postanowień dot. oprocentowania
1.1. Dopuszczalność kontroli postanowień umownych dot. oprocentowania
1.2. Indywidualne negocjacje zasad oprocentowania
1.3. Postanowienie umowne jako przedmiot kontroli
1.4. Sprzeczność z dobrymi obyczajami i rażące naruszenie interesów konsumenta
2. Oprocentowanie jako wynagrodzenie przedsiębiorcy (główne świadczenie)
3. Przejrzystość postanowień umownych
3.1. Przejrzystość gramatyczna i graficzna
3.2. Przejrzystość merytoryczna
4. Przyczyny abuzywności postanowień określających oprocentowanie
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
• prawników zatrudnionych w działach obsługi prawnej banków, banków spółdzielczych i SKOKów;
• osób odpowiedzialnych za przygotowywanie wzorców umownych i ich opiniowanie pod kątem ryzyk prawnych
• prawników i innych osób odpowiedzialnych za tworzenie produktów bankowych;
• pełnomocników procesowych (radców prawnych i adwokatów) reprezentujących zarówno banki, jak i klientów (konsumentów) w sprawach dot. umów kredytów i pożyczek;
• sędziów prowadzących sprawy dotyczące spraw z pogranicza prawa bankowego i prawa ochrony konsumentów;
• prawników pracujących w działach obsługi reklamacji czy postepowań polubownych banków i SKOKów;
• pracowników instytucji ochrony prawa, w szczególności ochrony klientów i konsumentów, w tym miejskich i powiatowych rzeczników praw konsumentów, pracowników Rzecznika Finansowego czy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com