Szkolenie online

Restrukturyzacja i upadłość w czasach Covid-19

Restrukturyzacja i upadłość w czasach Covid-19
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Pandemia Covid-19 ma także niewątpliwy wpływ na uczestników rynku. Zerwane łańcuchy dostaw, zatrzymanie produkcji w wielu zakładach produkcyjnych, niepewność pracodawców to zjawiska, które w okresie pandemii Covid-19 stały się niemal codziennością. Trudna sytuacja gospodarcza pracodawców skutkuje redukcją zatrudnienia co w sposób znaczący wpływa na sytuację pracowników. Obecnie obserwowany jest także wpływ wskazanych zjawisk na wzrost cen towarów konsumpcyjnych, co pociąga za sobą pogorszenie sytuacji ekonomicznej konsumentów. Pandemia covid-19 powoduje zatem kłopoty gospodarcze zarówno dla podmiotów profesjonalnych jak i konsumentów. Skutkiem tych problemów może być konieczność przeprowadzenia działań restrukturyzacyjnych, a w najgorszym przypadku ogłoszenie upadłości.

Szczegóły szkolenia

Program
Partnerzy
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

PROGRAM:

1) Wyzwania i problemy w praktyce sądów, syndyków, doradców restrukturyzacyjnych w czasie kryzysu Covid -19
2) Ocena regulacji ograniczających dopuszczalność i efektywność upadłości w czasie kryzysu covidowego.
3) Domniemanie niewypłacalności z powodu Covid-19 z perspektywy dłużnika i wierzyciela.
4) Wpływ Covid-19 na liczbę ogłaszanych upadłości i prowadzonych postępowań restrukturyzacyjnych
5) Zalety i wady „uproszczonego postępowania restrukturyzacyjnego”
6) Upadłość konsumencka w związku z pandemią covid-19
7) Wykorzystanie zmian legislacyjnych, praktyki sądów, syndyków, doradców restrukturyzacyjnych, adwokatów i radców prawnych w przyszłych regulacjach z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com