dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Szkolenie online

Rozliczanie odsetek w kosztach podatkowych - duże zmiany od 2018 r.

Rozliczanie odsetek w kosztach podatkowych - duże zmiany od 2018 r.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

W trakcie szkolenia online ekspert, Radosław Kowalski, wyjaśni,jakie znaczenie w praktyce mają wprowadzone zmiany oraz jak ustalać koszty finansowania dłużnego. Szkolenie odbędzie się 13 marca o godz. 10.00

Szczegóły szkolenia

Cele

Cele

Wraz z 2018 r. wprowadzono istotną zmianę w przepisach ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie wyłączania z kosztów podatkowych wydatków związanych z pozyskaniem finansowania od podmiotów powiązanych. Zmiany mają charakter fundamentalny.

 

Wprowadzone regulacje stanowią bowiem odejście od obowiązujących dotychczas rozwiązań, zgodnie z którymi wyłączanie odsetek z kosztów uzależnione było od „niedostatecznego dokapitalizowania” spółki rozumianego jako zbyt wysoki poziom zadłużenia wobec podmiotów powiązanych w stosunku do poziomu kapitałów. Dotychczasowe regulacje zostały przez ustawodawcę w całości uchylone. Wprowadzany jest natomiast w nowym brzmieniu art. 15c ustawy CIT.

 

Nowe zasady powinny być brane pod uwagę nie tylko przez spółki korzystające z pożyczek udzielonych przez podmioty powiązane, ale każdy podmiot pozyskujący finansowanie, w tym w formie kredytu, czy też leasingu. Całkowicie zmieniają się również limity kosztów pozyskania finansowania pomniejszające dochód do opodatkowania.

 

Prelegenci

Prelegenci

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego, wcześniej prezes CEiD Sp z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego, wcześniej Kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych (zorganizował ponad trzydziestoosobowy dział i kierował nim przez pięć lat) windykacją zajmował się na samodzielnych stanowiskach w firmie farmaceutycznej i budowlanej. Obecnie specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkami pośrednimi, bezpośrednimi - gospodarczymi oraz postępowaniem przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, a także w windykacji należności (w tym tworzeniem struktur działów windykacji oraz procedur windykacji). 
Autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego, gospodarczego, windykacji należności m.in. w "Przeglądzie Podatkowym", Vademecum Głównego Księgowego, Gazecie Prawnej, Gazecie Podatkowej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Inżynier budownictwa.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 13 marca 2018 r. o godzinie 10:00. 
 

Zapisy prowadzone są do godziny 9:00 w dniu szkolenia.  


Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Szkolenie online jest bezpłatne dla klientów Wolters Kluwer, którzy posiadają przynajmniej jeden z wymienionych produktów: Vademecum Głównego Księgowego Silver/Gold/Platinum,Vademecum Głównego Księgowego, Administracja Silver/Gold,Vademecum Dyrektora Finansowego,Vademecum Doradcy Podatkowego,Vademecum Biegłego Rewidenta, Finanse Premium, Księgowość Standard/Optimum/Premium, Księgowość w Administracji Optimum
LEX Context Podatki, LEX Navigator Procedury Podatkowe, LEX Gamma Biznes

 

WAŻNE
Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay). 

 

 

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com