Social media w komunikacji biznesowej firm

Social media w komunikacji biznesowej firm
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób: wybrać social media najbardziej odpowiednie dla Twojego biznesu (Facebook, GoldenLine, Pinterst, Twitter) zaangażować konsumenta w komunikację klient - marka uniknąć kryzysów komunikacyjnych w social media szybko i w bezpośredni sposób zbudować relacje z klientami wykorzystać social media do sprzedaży produktów - case study uzyskać informację zwrotną dotyczącą naszych usług czy produktów analizować działania w mediach społecznościowych Szkolenie przeznaczone jest dla: właścicieli firm Specjalistów marketingu i PR Managerów i dyrektorów marketingu i PR

Szczegóły szkolenia

Program
Cele
Prelegenci

Program

  1. Social media dla Twojego biznesu:
    • Wprowadzenie w świat social media - omówienie głównych social media i zastosowanie ich do polskiej rzeczywistości (Facebook, GoldenLine, Pinterest, You Tube, blogi branżowe)
    • Na czym polega fenomen social mediów i jak go wykorzystać w rozwoju biznesu?
    • Social media jako narzędzie wsparcia sprzedaży, obługi klienta, marketingu i PR
    • Główne mierniki skuteczności działań w social media
    • Case study - wykorzystanie social media w działaniach sprzedażowych

  2. Social shopping - korzyści dla biznesu
    • Jak wykorzystać social media jako wsparcie sprzedaży w e-comerce
    • Prosument - nowy typ klienta, jak go pozyskać?
    • Narzędzia social media marketing w e-commerce

  3. To be or not to be - audyt social media
    • Audyt zewnętrzny
    • Audyt wewnętrzny
    • Narzędzia do monitoringu social media
    • Social media Policy w Twojej firmie

  4. Strategia w social media:
    • Etapy tworzenia strategii w social media
    • Strategia w social media krok po kroku - omówienie poszczególnych etapów
    • Warsztaty - tworzenie strategii w social media

  5. Jak prowadzić komunikację w social media
    • Główne zasady komunikacji w social media - jak pisać, aby wzbudzić interakcję i zaangażowanie?
    • Komunikacja - czego robić nie wolno
    • Kryzys w social media - jak z nim sobie poradzić?
    • Warsztat - symulacja sytuacji kryzysowych i sposoby reakcji.

  6. Prowadzimy działania na Facebooku:
    • Regulamin Facebooka, co warto wiedziec, aby się nie sparzyć?
    • Reklama w Facebooku - jak samodzielnie ją skonfigurować?
    • Konkursy na facebooku - jak je robić, aby nie zostać zbanowanym?
    • Angażujące aktywności na FanPage
    • Jak sprzedawać za pomocą Facebooka - przykłady polskich firm

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com