Szkolenie online

Sporządzanie sprawozdań finansowych za 2019 r. w czasie epidemii koronawirusa

Sporządzanie sprawozdań finansowych za 2019 r. w czasie epidemii koronawirusa
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Sprawozdanie finansowe stanowi jedno z podstawowych źródeł informacji o jednostce sprawozdawczej. Na mocy ustawy o rachunkowości każda jednostka prowadząca księgi rachunkowe zobowiązana jest przedstawiać w nim swoją sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy rzetelnie i jasno. Rzetelnie i jasno, czyli zgodnie ze stanem rzeczywistym, z poszanowaniem nadrzędnych zasad rachunkowości i wymogów dotyczących prezentacji danych sprawozdawczych, (liczbowych i opisowych). Od jakości sprawozdania finansowego zależy bowiem jego wartość informacyjna i użyteczność.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Celem szkolenia jest przedstawienie zmian w zakresie terminów sprawozdawczych wprowadzonych w czasie epidemii koronawirusa COVID-19 oraz omówienie nader istotnego w czasie epidemii obowiązku oceny kontynuacji działalności jednostki przez kierownika jednostki i skutków sprawozdawczych tej oceny. Podczas szkolenia online zostaną również przedstawione praktyczne przykłady ilustrujące wpływ epidemii koronawirusa na zawartość informacyjną sprawozdania finansowego w zakresie ujawnień (w szczególności zdarzeń po dniu bilansowym) oraz zasady sporządzania sprawozdania finansowego w przypadku zidentyfikowania zagrożenia co do kontynuacji działalności jednostki.

Adresatami szkolenia są osoby odpowiedzialne za sporządzenie sprawozdania finansowego i zapewnienie, aby spełniało ono wymagania przewidziane w ustawie o rachunkowości, w szczególności główni księgowi oraz członkowie zarządów i rad nadzorczych.

 

 

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
  2. Terminy sprawozdawcze w czasie epidemii
  3. Ocena kontynuacji działalności
  • Założenie kontynuacji działalności
  • Zagrożenie kontynuacji działalności i jego skutki sprawozdawcze
  • Niepewność co do kontynuacji działalności i jej skutki sprawozdawcze
  1. Specyficzne ujawnienie w informacji dodatkowej
  • Zdarzenia po dniu bilansowym
  • Ujawnienia dotyczące niepewności co do kontynuacji działalności
  1. Sporządzania sprawozdania finansowego w przypadku zagrożenia kontynuacji działalności
  2. Pytania i odpowiedzi

Prelegenci

Prelegenci

dr Dorota Anna Mikulska

Ekonomista, biegły rewident, członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz Regionalnej Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Lublinie. Wieloletni wykładowca i autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej, twórca autorskich programów szkoleniowych, ekspert czołowych wydawnictw prawnych. Posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych oraz prowadzeniu szkoleń, w tym obligatoryjnych dla biegłych rewidentów. Prowadzi własną kancelarię audytorską.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 4 czerwca 2020 r. o godzinie 14:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 13:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com