Szkolenie online

Sygnaliści w praktyce - jak skutecznie przygotować się na nowe regulacje?

Sygnaliści w praktyce - jak skutecznie przygotować się na nowe regulacje?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Rząd kończy prace nad projektem ustawy, która wdraża unijną Dyrektywę o ochronie sygnalistów. Ustawa ma wejść w życie jeszcze w tym roku, z ponad dwuletnim opóźnieniem w stosunku do terminu wynikającego z Dyrektywy. Tymczasem – w braku ustawy – polskie sądy zaczęły już bezpośrednio stosować przepisy Dyrektywy.

Dobrze zaprojektowany i wdrożony system whistleblowingowy to źródło cennych informacji, o tym, co się dzieje w organizacji, a także narzędzie do zapobiegania nieprawidłowościom i do budowania wśród pracowników kultury odpowiedzialności. Nowa regulacja jest więc nie tylko źródłem nowych obowiązków i ryzyka, ale też wielu szans.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  • Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy: status prac legislacyjnych i kalendarium wdrożeniowe
  • Sygnalista czyli kto? Kluczowe pojęcia i definicje
  • System zgłaszania nieprawidłowości – jak zapewnić jego efektywność i zgodność z nową regulacją?
  • Dostałem zgłoszenie – co dalej? O działaniach następczych
  • Dobre praktyki rynkowe i praktyczne wyzwania – nasze doświadczenia

 

Szkolenie jest w szczególności skierowane do: 

  • działów prawnych i działów compliance oraz przedsiębiorców,
  • działów HR,
  • urzędników odpowiedzialnych za wdrożenie procedur w instytucjach publicznych.

Prelegenci

Prelegenci

dr Anna Hlebicka-Józefowicz

Partner w Kancelarii DZP, Szef Praktyki Doradztwa Regulacyjnego, Legislacji i Compliance, adwokat. Specjalista z zakresu prawa konstytucyjnego, prawa Unii Europejskiej oraz compliance. Reprezentuje interesy przedsiębiorców w procesie stanowienia prawa, doradza klientom w sprawach związanych z oceną wpływu nowych regulacji na biznes i przy formułowaniu propozycji zmian w przepisach.

Gniewomir Wycichowski-Kuchta

Associate w Kancelarii DZP, prawnik Doradztwa Regulacyjnego, Legislacji i Compliance. Zajmuje się doradztwem z zakresu prawa konstytucyjnego
i unijnego. Sporządza opinie prawne i raporty regulacyjne oceniające poprawność legislacyjną i zgodność przepisów z Konstytucją RP oraz z prawem UE. Jako legislator ma doświadczenie w tworzeniu i opiniowaniu aktów normatywnych w administracji rządowej.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 8 kwietnia 2024r. o godz. 14:00. Potrwa 90 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Kancelaria Standard/Optimum/Premium

Dział Prawny Standard/Optimum/Premium

Urząd i Urząd Premium 

Urząd i Obywatele Standard/Optimum/Premium

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Szkolenie ma formułę otwartą i kierujemy je zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nie posiadają rozwiązań Wolters Kluwer. Udostępniamy Ci to szkolenie dodatkowo, poza pakietem webinarów dostępnych w Twoim abonamencie. Po wystąpieniu prelegenta przewidziany jest czas na omówienie tematyki w kontekście zawartości i funkcjonalności danego produktu wraz z krótką prezentacją oferty handlowej.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com