Szkolenie online
10:00 13.01.2025

Szkolenie dla pracowników działów księgowo-podatkowych w administracji publicznej. Poznaj ważne nowości w LEX!

Szkolenie dla pracowników działów księgowo-podatkowych w administracji publicznej. Poznaj ważne nowości w LEX!
Bezpłatne
 

Rok 2024 to czas intensywnych prac w sejmie nad dwoma ważnymi projektami dla sektora finansów publicznych, które w większości wejdą w życie w 2025 r. Chodzi długo zapowiadane zmiany w podatku od nieruchomości, na które czeka zarówno sektor publiczny, jak i prywatny. Drugą z kolei zmianą jest wprowadzenie zupełnie nowej ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, która zmienia zasadniczo cały model dochodów JST (PIT, CIT, subwencje). Obydwie zmiany mają duże znaczenie dla kierowników jednostek, skarbników, głównych księgowych oraz pracowników działów finansowo-księgowych w jednostkach organizacyjnych, jednostkach poległych, a także CUW-ach obsłuchujących takie jednostki. Dodatkowo, opowiemy o nowej inicjatywie redakcji Wolters Kluwer - zamieszczeniu cyklu artykułów opartych o wybrane najnowsze uchwały RIO i orzecznictwo NSA dotyczące popełnianych błędów i nieprawidłowości w obszarze finansów publicznych .
Pokażemy także z jakimi problemami spotykają się kierownicy jednostek i skarbnicy przy gospodarowaniu majakiem trwałym JST i w czym Lex Księgowość, może im pomóc. W drugiej części szkolenia przybliżymy praktyczne i przydatne funkcjonalności programu.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

CZĘŚĆ I: NOWOŚCI W ZASOBACH LEX OCHRONA ZDROWIA

1. Rewolucja w podatku od nieruchomości od 1.01.2025 r.
2. Nowa reforma finansów w samorządach
3. Nieprawidłowości w gospodarce finansowej i księgowości jednostek sfery publicznej na podstawie najnowszych orzeczeń RIO, NSA oraz zaleceń pokontrolnych NIK.
4. Gospodarowanie majątkiem trwałym jednostkach sfery publicznej

 

CZĘŚĆ II: KLUCZOWE FUNKCJE PROGRAMU

• Jak dotrzeć do potrzebnych dokumentów – przepisów, wzorów, poradników, QA? Skróty, hasła, słowa kluczowe, publikatory.
• Jak założyć alerty na aktach prawnych i/lub przepisach, aby otrzymywać powiadomienia o zmianach na skrzynkę mailową?
• Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dla Ciebie dokumentów lub całych list wynikowych za pomocą aktówki w LEXie?
• Co kryje Strefa Szkoleń w programie?
• Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych?

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Ewelina Majewska

Product manager w Lex Księgowość, od wielu lat zajmuje się tematyką księgowości budżetowej i finansów publicznych w administracji samorządowej.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

13 stycznia 2025r. o godz. 10:00

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

 

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
Bezpłatne
Termin i miejsce:
13.01.2025 , 10:00
Czas trwania:
75 minut

Zgłoszenia

Termin zgłoszeń upływa:
2025-01-13 r.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com