Szkolenie online

Szkolenie z funkcjonalności serwisu LEX oraz przedstawienie nowych treści związanych z koronawirusem dla JST

Szkolenie z funkcjonalności serwisu LEX oraz przedstawienie nowych treści związanych z koronawirusem dla JST
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu online, dotyczącego efektywnego wykorzystywania systemu LEX i zaprezentowania treści związanych z koronawirusem.Szkolenie odbędzie się 24.04.2020r., o godz. 13:00

 

Wiemy jak ważna jest dla Państwa możliwość szybkiego i prostego odnalezienia informacji potrzebnych w codziennej pracy.  W ostatnim czasie większego znaczenia nabiera faktyczna możliwość szybkiego wyszukiwania sprawdzonych informacji szczególnie o tematyce koronawirusa. Monitorowanie zmian prawnych, realizacja nowych obowiązków i  zadań z nich wynikających, wprowadzanie nowych rozwiązań w  zarządzaniu JST, jest dużym wyzwaniem w obecnym czasie. Jesteśmy przekonani, że zasoby, funkcje oraz usługi dostępne w ramach serwisu LEX mogą ułatwić Państwu te zadania.

Aby jednak korzystanie z nich było bardziej efektywne, przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa bezpłatne szkolenie online, podczas którego pokażemy (na bieżących przykładach zmian prawnych miedzy innymi  dot. koronawirusa) najbardziej kluczowe funkcje serwisu oraz nowe treści związane z bieżącą sytuacją prawną dot. epidemii.

 

Szkolenie jest realizowane w trybie online w czasie rzeczywistym, to znaczy, że mogą Państwo w trakcie szkolenia zadawać pytania na czat (z zakresu funkcjonalności serwisu LEX).
Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Szczegóły szkolenia

Program
Organizator
Informacje organizacyjne
Kontakt

Program

Szczegółowy zakres szkolenia:

  • Zaprezentowanie różnych metod wyszukiwania informacji: haseł, aktów prawnych, orzeczeń, komentarzy, procedur, wzorów oraz innych dokumentów
  • Precyzyjne dotarcie do poszukiwanych zasobów, dzięki możliwości zawężania wyników
  • Skuteczna nawigacja i wygodna praca z dokumentem, aktami prawnymi, orzecznictwem, komentarzami, wzorami i innymi dokumentami
  • Powiązania między różnymi kategoriami dokumentów w systemie
  • Narzędzia ułatwiające katalogowanie wybranych przez użytkownika informacji oraz ich dalsze wykorzystanie (drukowanie, przesyłanie, zapisywanie w wygodnym formacie).
  • Automatyczne powiadomienia o zmianach w prawie – ustawienie alertów
  • Omówienie personalizacji systemu. Ustawienie na stronie startowej niezbędnych informacji zgodnie z potrzebami użytkowników.

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com