Szkolenie online

Ulgi na innowacyjność - IP BOX i B+R

Ulgi na innowacyjność - IP BOX i B+R
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ulga podatkowa to rzadko spotykana sytuacja, kiedy ustawodawca zamiast zwiększać wymiar obciążeń podatkowych, pozwala podatnikowi na ich ograniczenie. Ulga IP Box oraz ulga na działalność badawczo-rozwojową (inaczej określana jako ulga B+R) to preferencje skierowane do przedsiębiorców planujących podjęcie lub już realizujących innowacyjne przedsięwzięcia. Podatnicy mogą łączyć obie ulgi, a w efekcie istotnie zmniejszyć wysokość obciążenia podatkowego, z jednej strony poprzez obniżenie podstawy opodatkowania w ramach ulgi B+R, a później poprzez skorzystanie z 5% stawki podatku dochodowego w ramach reżimu IP Box. Z tego powodu warto poznać mechanizm działania obu tych preferencji podatkowych i na tej podstawie ocenić czy są to preferencje podatkowe, które mogą mieć zastosowanie w działalności gospodarczej prowadzonej przez podatnika.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Objaśnienie mechanizmu działania ulg IP Box i B+R;
  2. Czym jest działalność innowacyjna i do kogo skierowane są preferencje IP Box i ulga na działalność badawczo-rozwojową;
  3. Aspekty techniczne wdrożenia ulgi IP Box i ulgi B+R;
  4. Możliwe ryzyka podatkowe związane z korzystaniem z omawianych preferencji podatkowych i dostępne formy zagwarantowania przedsiębiorcy bezpieczeństwa podatkowego w tym zakresie.

 

Odbiorcy szkolenia:
Prawnicy prowadzący bieżącą obsługę podatkową przedsiębiorstw, pracownicy biur rachunkowych, podatnicy prowadzący działalność gospodarczą.

Prelegenci

Prelegenci

Wojciech Węgrzyn

W ramach praktyki podatkowej SK&S kieruje zespołem cen transferowych. Ponadto specjalizuje się w kompleksowym doradztwie z zakresu podatku VAT i CIT oraz w postępowaniach podatkowych i sądowych. W trakcie swojej kilkunastoletniej kariery zawodowej przeprowadził wiele przeglądów podatkowych oraz projektów z zakresu planowania podatkowego i strukturyzacji transakcji, a także wielokrotnie reprezentował klientów w kontrolach podatkowych oraz postępowaniach podatkowych i sądowych we wszystkich instancjach. Doradzał we wdrożeniu licznych ulg podatkowych, takich jak 50% koszty uzyskania przychodów, Uldze B+R, czy IP Box.

Joanna Goryca

W oparciu o dotychczasową praktykę świadczy doradztwo na rzecz klientów indywidualnych z uwzględnieniem aspektów sukcesji międzypokoleniowej oraz doradza w zakresie podatku VAT, PIT i CIT ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzynarodowego prawa podatkowego. Wspiera także podmioty z różnych sektorów gospodarki w nawiązywaniu współpracy z kadrą menedżerską. Brała udział w licznych projektach z zakresu wdrożenia różnego rodzaju ulg oraz preferencji podatkowych, takich jak Ulga B+R, IP Box, 50% koszty uzyskania przychodów czy ulg wprowadzonych w ramach regulacji tzw. Polskiego Ładu.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 6 kwietnia 2023r. o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Ksiegowość Standard/Optimum/Premium

Finanse Premium

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com