Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Jesteś tutaj: Strona główna Kalendarium szkoleń VIII Kongres Edukacja i Rozwój_REJESTRACJA_X_2021
Kongres Edukacja i Rozwój organizowany jest od wielu lat i skierowany głównie do dyrektorów szkół, nauczycieli, psychologów i pedagogów szkolnych, pracowników wyższych uczelni oraz samorządowców zainteresowanych problemami oświaty. Jego celem jest integracja środowiska wokół zagadnień związanych z rozwojem i wyzwaniami, jakie stoją przed edukacją. Organizatorem tego wydarzenia jest Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska wraz z redakcją czasopism „Dyrektor Szkoły. Miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej” i „Wczesna Edukacja. Poradnik dyrektora przedszkola i szkoły”.
Wydarzenia towarzyszące:
2 dni kongresu wypełnią:
Idea VIII Kongresu Edukacja i Rozwój
Hasło przewodnie VIII edycji Kongresu Edukacja i Rozwój: PRAWO I ZARZĄDZANIE W OŚWIACIE w czasach niepewności.
Jak sprostać oczekiwaniom, jakie stawia przed kadrą kierowniczą, nauczycielami oraz jednostkami samorządu terytorialnego najbliższy rok szkolny oraz wnioski, jakie wypływają z ostatnich doświadczeń, to główne tematy, które będą podejmowane podczas Kongresu.
Za nami niezwykle trudny rok. Pełen wydarzeń, które spowodowały koniczność modyfikacji naszych metod działania: sposobu nauczania, komunikowania się, zarządzania. Poradziliśmy sobie ze zdalnym kształceniem oraz koniecznością łączenia pracy on-line i off-line, przyczyniając się do ważnych dla edukacji przeobrażeń. Ale cena tego doświadczenia była wysoka, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i uczniów, ich rodziców oraz pracowników oświaty. Nadal nie jesteśmy pewni, jak będzie przebiegała nauka w najbliższych tygodniach i miesiącach. Wiele zależy zarówno od sytuacji epidemicznej, jak i od dyrektorów oraz samorządowców. Dlatego tak ważne są umiejętności szybkiego reagowania i radzenia sobie z pojawiającymi się problemami oraz te kompetencje liderskie, które służą obniżeniu poziomu stresu społeczności szkolnej, dbaniu o ich bezpieczeństwo zdrowotne, oraz dobre funkcjonowanie w zmieniających się warunkach.
W trakcie Kongresu skoncentrujemy się na zagadnieniach prawnych i rozwiązaniach problemów, z którymi mierzą się na co dzień dyrektorzy szkół i samorządowcy.
Główne tematy wydarzenia:
- wykorzystanie doświadczenia z kształcenia na odległość do wprowadzenia pozytywnych
zmian w placówce
- wsparcie społeczności szkolnej - tworzenie odpowiedniej kultury organizacyjnej (klimatu szkoły)
oraz realizowanie różnych form pomocy (psychologicznej, socjalnej, społecznej)
Kongres będzie również doskonałą okazją do zadania pytań ekspertom oraz uzyskania na nie odpowiedzi.
Ścieżka I
XXIII KRAJOWA KONFERENCJA DYREKTORÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
oraz VII KONFERENCJA EDUKACJA W SAMORZĄDACH
DZIEŃ I
Prawo do edukacji w czasach kryzysu państwowości
dr hab. prof. Uniwersytetu SWPS Adam Bodnar, doktor nauk prawnych; adiunkt w Zakładzie Praw Człowieka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; w latach 2010–2015 wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka; w latach 2014–2015 członek oraz przewodniczący Rady Dyrektorów Funduszu ONZ na rzecz Ofiar Tortur; od września 2015 r. Rzecznik Praw Obywatelskich
Quo vadis, polska edukacjo?
Zygmunt Puchalski, prezes Społecznego Towarzystwa Oświatowego, przewodniczący Forum Dyrektorów Oświaty Niepublicznej m. st. Warszawy
Prawo oświatowe w praktyce – analiza najważniejszych zmian obowiązujących od 1 września 2021 r. i zapowiadanych od 2022 r.
Izabela Suckiel, nauczyciel, konsultant ds. kadry kierowniczej i ewaluacji w Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Zwinne zarządzanie
dr hab. prof. SGH Joanna Żukowska, kierownik Zakładu Przedsiębiorczości i Otoczenia Biznesu w Instytucie Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Rozwiązywanie aktualnych problemów w szkołach i placówkach w okresie COVID-19 na przykładzie LEX Prawo Oświatowe
Lidia Marciniak, product manager publikacji LEX Prawo Oświatowe, Wolters Kluwer Polska
Finansowanie zadań oświatowych przez JST – najważniejsze wyzwania, możliwe rozwiązania
dr Marlena Sakowska -Baryła, doktor nauk prawnych, radca prawny i partner w Sakowska-Baryła, Czaplińska Kancelarii Radców Prawnych Sp. p.
Rozstrzygniecie Konkursu Super Dyrektor w dwóch kategoriach Szkoła i Przedszkole - GALA FINAŁOWA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DZIEŃ II
Wsparcie nauczycieli w pracy dydaktyczno-wychowawczej jako jedna z funkcji nadzoru pedagogicznego
Izabela Suckiel, nauczyciel, konsultant ds. kadry kierowniczej i ewaluacji w Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Trafna diagnoza – skuteczne leczenie, czyli analiza danych organizacyjnych czynnikiem świadomej polityki oświatowej
Magda Matuszewska-Mikołajczyk, dyrektor Strategiczny Rynku Administracja w Wolters Kluwer Polska
Co dyrektywa o ochronie sygnalistów zmieni w polskich szkołach i samorządach?
Katarzyna Abramowicz, radczyni prawna, była przedstawicielka KIRP w Brukseli
Działalność socjalna szkoły – aspekty prawne
Robert Gałęski, radca prawny
Nie musieć musieć – kilka słów o relacjach i inspiracjach w społeczności szkolnej
Leszek Janasik, dyrektor Społecznego Liceum Ogólnokształcącego Nr 5 Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Milanówku
Edukacja to relacja!
Agnieszka Ciesielska, nauczycielka języka polskiego, od ponad 20 lat związana z LXIV Liceum Ogólnokształcącym im. S. I. Witkiewicza w Warszawie.
Inspiracje z zaświatów biznesu: o metodach budowania zaangażowania i stymulowania innowacji
Małgorzata Tłuchowska, dyrektor ds. Personalnych Regionu Europy Centralnej Wolters Kluwer, Legal & Regulatory
Katarzyna Cicha, Employer Branding, Engagement & Innovation Project Manager w Wolters Kluwer Polska
Ochrona dóbr osobistych dyrektora szkoły i przedszkola
Katarzyna Zagata, adwokat, prawnik z wieloletnim doświadczeniem procesowym
Ochrona danych osobowych w szkole – sprawdzone rozwiązania, rozmowa z dyrektorami szkół
dr Marlena Sakowska -Baryła, doktor nauk prawnych, radca prawny i partner w Sakowska-Baryła, Czaplińska Kancelarii Radców Prawnych Sp. p.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ścieżka II
DOBRE PRAKTYKI W EDUKACJI – WARSZTATY I PREZENTACJE
DZIEŃ I
Szkoła 4.0 – kuźnia liderów współczesnej edukacji
Anna Stalmach-Tkacz, edukator oświaty, coach, trener, doradca dyrektorów, moderator sieci dyrektorskich na terenie całego kraju, ekspert i koordynator zewnętrzny w projektach MEN
Rola edukacji konsumenckiej
Agnieszka Kowalska
Apple w Edukacji
Dorota Madej, socjolog i manager kultury. Doradca i trener w firmie Cortland, zajmująca się wdrażaniem rozwiązań edukacyjnych Apple w szkołach
Jak przekonać samorządy i firmy do wsparcia szkół?
Andrzej Pieńkowski, specjalista w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii w edukacji
Laboratoria przyszłości - jak wprowadzić nowy wymiar edukacji w Twojej szkole z rządowym programem dofinansowania
Sandra Pawlusińska, Patryk Kryla
Edukacyjny szał zakupowy, czyli jak mądrze wybrać programy dla swojej szkoły
Jacek Świątek
DZIEŃ II
Bezpieczna szkoła, czyli jaka – o nieoczywistych wymiarach bezpieczeństwa
Marta Puciłowska, wiceprezeska zarządu Fundacji Szkoła z Klasą i trenerka, z wykształcenia kulturoznawczyni i tłumaczka ustna
Michał Szeląg, dyrektor programowy Fundacji Szkoła z Klasą. Trener, autor materiałów edukacyjnych i koncepcji programów kierowanych do nauczycieli wszystkich poziomów
Jak szkoła może uczyć rozwiązywania problemów, zarządzania sobą, współpracy, samodzielności myślenia i liderowania?
Edyta Sztyler, nauczyciel muzyki, szkolny doradca zawodowy, trener myślenia krytycznego, instruktor gry w szachy
dr Jędrzej Witkowski, prezes Zarządu Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej - największej polskiej organizacji pozarządowej działającej w obszarze edukacji
Ratownicy czytelnictwa. Nauczyciel liderem
Maria Deskur, wydawca, ekspert upowszechniania czytania. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Sorbony oraz Universite Lumiere w Lyonie. Współzałożycielka wydawnictwa Muchomor.
Żywienie w szkole – luki w przepisach oraz wsparcie rozliczania opłat i komunikacji z rodzicami
Justyna Palikowska, Senior Product Manager w Wolters Kluwer Polska
Kampania społeczna Mów do mnie grzecznie sposobem na zapobieganie przemocy
dr Agata Jastrzębowska-Tyczkowska, psycholog społeczna
dr Malgorzata Godlewska, psycholog społeczna
Radczyni prawna, była przedstawicielka KIRP w Brukseli. Od ponad 20 lat wraz z ojcem Zbigniewem tworzy rozwiązania technologiczne, które ułatwiają życie milionom Polaków (Przelewy24, Bilety24, Specfile, Specprawnik, Sygnanet). Prelegentka największych konferencji o tematyce legaltech i cybersecurity w Polsce, mentorka Women in Law oraz Global Legal Hackathon, laureatka 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowana do nagrody European Women of Legal Tech 2020 oraz wykładowczyni SWPS na studiach podyplomowych „Legaltech i innowacje w branży prawniczej”.
Prawnik, specjalista w zakresie prawa konstytucyjnego i praw człowieka, działacz społeczny. Dziekan Wydziału Prawa Uniwersytetu SWPS w Warszawie, Rzecznik Praw Obywatelskich VII kadencji (09.2015-07.2021), wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka (2010–2015). W latach 2014–2015 członek oraz przewodniczący Rady Dyrektorów Funduszu ONZ na rzecz Ofiar Tortur. Autor i współautor wielu publikacji naukowych. Za działalność na rzecz ochrony praw człowieka został uhonorowany Nagrodą Rafto oraz Rule of Law Award przyznawaną przez World Justice Project. W 2020 r. został odznaczony francuskim Orderem Legii Honorowej w randze kawalera. Jest również laureatem nagrody specjalnej Korony Równości, przyznawanej przez Kampanię Przeciw Homofobii, oraz nagrody Fundacji im. Janiny Paradowskiej i Jerzego Zimowskiego. W kwietniu 2021 r. otrzymał Nagrodę Chair Amnesty International, wyróżniającą osoby wnoszące szczególny wkład w walkę o prawa człowieka.
Employer Branding, Engagement & Innovation Project Manager, w Wolters Kluwer Polska odpowiedzialna za inicjatywy komunikacyjne, rozwojowe i budujące zaangażowanie oraz budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Nauczycielka języka polskiego, od ponad 20 lat związana z LXIV Liceum Ogólnokształcącym im. S. I. Witkiewicza w Warszawie. W latach 2010-2019 wicedyrektorka tej szkoły. Członkini Zespołu Dydaktycznego Rady Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk. Współautorka serii podręczników do nauki języka polskiego. Doświadczona tutorka. Współpracuje ze Szkołą Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego oraz z Fundacją EFC im. R. Czerneckiego.
Radca prawny i partner w Sakowska-Baryła, Czaplińska Kancelarii Radców Prawnych Sp.p., specjalizującej się sprawach z zakresu ochrony danych osobowych, prawa autorskiego i informacyjnego. Prezes w SBC Inspektor Sp. z o.o., doktorantka w Katedrze Prawa Gospodarczego i Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w zagadnieniach prawnych dotyczących nowych technologii (prawo autorskie, nieuczciwa konkurencja oraz dobra osobiste). Jej zawodowe zainteresowania skupiają się także na prawie własności intelektualnej. W ramach świadczenia pomocy prawnej współpracuje z podmiotami gospodarczymi i jednostkami sektora finansów publicznych. Zajmuje się wdrożeniami ochrony danych osobowych, przygotowując podmioty gospodarcze i jednostki sektora finansów publicznych do stosowania zabezpieczeń zgodnych z wymogami RODO. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Autorka publikacji w prasie branżowej, współautorka monografii „Miasto w budowie. Prawne problemy inwestycji komunalnych” oraz „Samorządowe centra usług wspólnych”.
Wydawca, ekspert upowszechniania czytania. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Sorbony oraz Universite Lumiere w Lyonie. Współzałożycielka wydawnictwa Muchomor, współtwórczyni serii „Basia” i „Czytam Sobie”, wieloletnia dyrektor zarządzająca Książek Egmontu, współfundatorka i prezeska Fundacji Powszechnego Czytania. Szefowa Wydawnictwa Słowne oraz Działu Książek i Kolekcji w Burda Media Polska. Zwyciężczyni konkursu "Zwyrtała 2019" na najlepszy pomysł na promocję czytelnictwa, autorka poradnika upowszechniania czytania Supermoc książek.
Wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prekursor studiów podyplomowych dla ABI i IODO w polskich uczelniach. Twórca, kierownik i opiekun autorskiego programu podyplomowych studiów (ABI 2013 i IODO od 2017). Pomysłodawca i autor nowego programu studiów podyplomowych o cyberzagrożeniach i ochronie cyberinformacji pod nazwą - "Menedżer Bezpieczeństwa Informacji" (AGH Kraków, AP Słupsk). Prezes Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych Osobowych.
Radca prawny, Partner i szef Departamentu Prawa Oświatowego w należącej do Grupy Kapitałowej Auxilia Kancelarii LEXBRIDGE Groński Adwokaci i Radcowie Prawni sp. k. we Wrocławiu. Prowadził pracę naukową i dydaktyczną na Uniwersytecie Wrocławskim w ramach studiów doktoranckich. Specjalizuje się w zagadnieniach prawa oświatowego, postępowania cywilnego i administracyjnego oraz prawa rzeczowego.
Autor opracowań z zakresu prawa administracyjnego i licznych publikacji w branżowych portalach. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne, wykonując zawód radcy prawnego. Pełnomocnik placówek niepublicznych w sprawach cywilnych i administracyjnych dotyczących dotacji oświatowych, w tym sporów o tzw. uzupełnienie dotacji. Autor skarg kasacyjnych dotyczących dotacji oświatowych, w tym w sprawie objętej wyrokiem Sądu Najwyższego z dnia 9 lipca 2020 r. V CSK 502/18, pełnomocnik w sprawie objętej uchwałą SN z dnia 8 listopada 2019 r. III CZP 29/19 oraz wyrokiem SN z dnia 27 marca 2019 r. V CSK 101/18, w których SN potwierdzał dotychczasową linię orzecznictwa zarówno w zakresie zasadności samych roszczeń jak i dopuszczalności drogi sądowej w sprawach o tzw. zaległe dotacje.
Psycholog społeczna, wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS, trenerka i coach rozwoju osobistego, współtwórczyni kampanii społecznej „Mów do mnie grzecznie”.
Dyrektor Rynku Administracji Publicznej oraz rynku Ochrony Zdrowia w Wolters Kluwer Polska. Doświadczony manager związany z rynkiem od kilkunastu lat. Specjalizuje się w tematyce ochrony zdrowia, administracji publicznej, zarządzania organizacjami. Sprawne działanie instytucji, zarządzanie ryzykiem prawnym, zarządzanie jakością i zgodnością, kontrola zarządcza oraz poszukiwanie nowych rozwiązań merytorycznych i technologicznych dla sektora publicznego i ochrony zdrowia, to główne obszary działalności zawodowej.
Prawnik, ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. Absolwentka MBA w ochronie zdrowia.
Dyrektor Społecznego Liceum Ogólnokształcącego Nr 5 Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Milanówku. Od ponad 20 lat nauczyciel geografii i wiedzy o społeczeństwie. Bierze aktywny udział w debacie o jakości edukacji, m.in. jako prelegent i uczestnik paneli dyskusyjnych podczas ogólnopolskich wydarzeń oświatowych. Jego pasję stanowią podróże, które inspirują go do dalszego doskonalenia szkoły. W najnowszym rankingu "Perspektyw" kierowane przez niego liceum zajęło 12. miejsce na Mazowszu i 28. w Polsce.
Psycholog społeczna, liderka kampanii społecznej o charakterze edukacyjno-badawczym pt. Mów do mnie grzecznie http://www.mowdomniegrzecznie.pl/, której celem jest promowanie w społeczeństwie postawy otwartej, akceptującej różnorodność, a także nauczanie komunikacji asertywnej, do rzeczy, opartej na faktach; Vice-Prezes Stowarzyszenia Wspólne Podwórko http://wspolnepodworko.org.pl/
Dziennikarz operujący słowem, zdjęciem i obrazem. Redaktor i wydawca z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Freelancer i właściciel firmy medialnej INFO FOTO FACTORY współpracujący z wieloma redakcjami i wydawcami – zarówno lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Specjalizuje się przede wszystkim w tematyce prawnej, edukacyjnej i naukowej, a także w zagadnieniach związanych z samorządem terytorialnym, oświatą oraz problematyką społeczną, bezpieczeństwem i obronnością czy zdrowiem. Doradca i szkoleniowiec z zakresu komunikacji, zarządzania, planowania i realizacji projektów wydawniczych. Wykładowca na kursach i warsztatach dziennikarskich oraz fotograficznych.
Z wykształcenia socjolog i manager kultury. Doradca i trener w firmie Cortland, zajmująca się wdrażaniem rozwiązań edukacyjnych Apple w szkołach. Od wielu lat prowadzi prezentacje oraz warsztaty dla nauczycieli i dyrekcji szkół, wspierając ich w zastosowaniu technologii w procesie dydaktycznym.
Prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Podyplomowych Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Swoje kwalifikacje uzupełniała również na Studiach Podyplomowych Digital Media na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Od 2005 r. współpracuje z Wydawnictwem Wolters Kluwer (obecnie product manager publikacji LEX Prawo Oświatowe), wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzania w Systemie Oświaty, współautorka oraz redaktor merytoryczny publikacji o tematyce oświatowej (m.in. Procedury oświatowe z wzorami dokumentów. Tom 1. Prawo oświatowe i system oświaty - z serii MERITUM, Wolters Kluwer 2019, oraz Procedury oświatowe z wzorami dokumentów. Tom 2. Karta Nauczyciela oraz prawo pracy - z serii MERITUM, Wolters Kluwer 2019).
Dyrektor Strategiczny Rynku Administracja w Wolters Kluwer Polska. Od ponad 20 lat związana z branżą IT. Pełniąc różne funkcje i role projektowe zdobyła duże doświadczenie w obszarze wdrożeń systemów informatycznych, analizy procesów, zarządzania projektami oraz rozwoju nowych produktów. Realizowała wiele projektów dla administracji samorządowej związanych z wdrażaniem elektronicznych systemów do zarządzania oświatą. Przez ostatnie lata swoje doświadczenie poszerzyła budując nową linię produktów do zarządzania zgodnością i ryzykiem dla różnych rynków i branż.
Senior Product Manager w Wolters Kluwer Polska. Absolwentka studiów na Wyższej Szkole Zarządzania na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Specjalizuje się w rozwoju systemów wspierających ewidencję i rozliczanie opłat przedszkolnych i szkolnych. Posiada kilkuletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania przedszkolem zarówno na poziomie pojedynczych placówek jak i całej gminy.
Specjalista w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii w edukacji. Z wykształcenia geochemik, pracował naukowo w Polskiej Akademii Nauk, następnie został popularyzatorem specjalizującym się w naukach o Ziemi. Współpracował jako dziennikarz i ekspert z czasopismami Wiedza i Życie, Świat Nauki, Wprost, Przekrój, Academia, kanałami Discovery, Planete, Khan Academy. Programista i fan Linuxa. Od 2014 roku zajmuje się edukacją jako manager ds. rozwoju produktów w fundacji Katalyst Education.
Socjolog, wydawca wielu publikacji książkowych i programów elektronicznych dla praktyków edukacyjnych oraz czasopism „Dyrektor Szkoły” i „Wczesna Edukacja”, będących w ofercie Wolters Kluwer Polska SA. Jest inicjatorem i współtwórcą popularnych portali internetowych, m. in. www.oswiata.abc.com.pl , www.dyrektorszkoly.pl, profilu Edukacja Moja Pasja na Facebooku oraz prestiżowych konkursów - Osobowość Polskiej Edukacji, POMOST, Super Dyrektor Szkoły/ Przedszkola. Pomysłodawczyni i organizator wielu debat, konferencji i programów podnoszących kompetencje kadry kierowniczej i pedagogicznej oświaty, m. in. Kongresu Edukacja i Rozwój, Krajowej Konferencji Dyrektorów Szkół, Akademii Zarządzania „Dyrektora Szkoły”, EDU Trendów. Wiceprezes Fundacji Edukacji Prawnej IUSTITIA.
Dyrektor ds. programowych Kongresu Edukacja i Rozwój
Redaktor naczelna czasopisma „Dyrektor Szkoły”, wcześniej dyrektor Instytutu Raabe, wicedyrektor Ośrodka Rozwoju Edukacji (ORE) i Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczyciel (CODN). Pedagog, coach, trener, superwizor zajęć edukacyjnych. Autorka, współautorka i redaktor merytoryczna publikacji z zakresu pedagogiki, pedeutologii i zarządzania. Współtwórca i koordynator ogólnopolskich, systemowych programów doskonalenia nauczycieli. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy szkoleniowej, konsultacyjnej oraz diagnostyczno-terapeutycznej. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dotyczących umiejętności psychologicznych w zarządzaniu oraz wykorzystania w pracy metod tutoringu i coachingu. Wykładowca na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych z zakresu zarządzania w systemie oświaty.
Prezes Społecznego Towarzystwa Oświatowego, przewodniczący Forum Dyrektorów Oświaty Niepublicznej m. st. Warszawy.
Fizyk, wieloletni dyrektor Zespołu Szkół Społecznych nr 1 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego STO w Warszawie, edukator, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, trener wielu programów szkoleniowych. Obecnie nauczyciel fizyki oraz dyrektor Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli STO. Autor wielu publikacji z zakresu zarzadzania i projektowania pracy szkoły.
Wiceprezeska zarządu Fundacji Szkoła z Klasą i trenerka, z wykształcenia kulturoznawczyni i tłumaczka ustna. Przez kilka lat uczyła języka hiszpańskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. W pracy łączy różne doświadczenia zawodowe, wierzy, że w edukacji też warto łączyć, a nie dzielić, pracuje z wykorzystaniem elementów metod inquiry-based learning i design-thinking, wplata elementy storytellingu.
Nauczyciel konsultant ds. kadry kierowniczej i ewaluacji w Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie. Wykładowca na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych, trener w programach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zakresie prawa oświatowego, nadzoru pedagogicznego, oceniania, pomiaru dydaktycznego i ewaluacji. Autorka wielu artykułów i ponad 30 programów grantowych dla dyrektorów i nauczycieli.
Edukator oświaty, coach, trener, doradca dyrektorów, moderator sieci dyrektorskich na terenie całego kraju, ekspert i koordynator zewnętrzny w projektach MEN. Dyrektor Akredytowanej Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli Grupa Edukacyjno-Szkoleniowa SOKRATES, ekspert do spraw nowych rozwiązań prawnych w oświacie oraz do spraw budowania strategii SZKOŁY 4.0. Autorka Projektu „Szkoła 4.0 – Szkoła Liderów Współczesnej Edukacji”. Pomysłodawca i autorka pierwszego w Polsce Kompleksowego Systemu Zarządzania i Nadzoru w placówce oświatowej oraz inteligentnych generatorów dokumentacji wewnątrzszkolnej - SOKRATES System. Autorka licznych publikacji w tym podręczników szkolnych, programów nauczania, dokumentacji szkolnej, statutów. Współautorka edukacyjnych gier multimedialnych. Prywatnie miłośniczka kuchni japońskiej oraz Agathy Christie.
Nauczyciel dyplomowany, mgr pedagogiki specjalnej, studia podyplomowe: Edukacja Niezależna (UW), coaching profesjonalny – teoria i praktyka (ALK); zarządzanie talentami i wiedzą w zespołach – HR biznes partner (Colegium Nobilum); edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym (WSP). Trenerka kadr zarządzających oświatą i nauczycieli. Wieloletni dyrektor placówek oświatowych różnego szczebla, w tym 10 lat dyrektorka przedszkola integracyjnego, gimnazjum i liceum oraz wicedyrektorka CODN. Obecnie wicedyrektor ds. pedagogiczny w szkole podstawowej. Autorka wielu publikacji z obszaru zarządzania oświatą. Od wielu lat szkoli i wspiera kadry oświaty. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności psychologicznych w zarządzaniu i edukacji, budowaniu zespołów, wykorzystaniu w szkole coachingu i tutoringu, metodyce nauczania w zróżnicowanym środowisku. Redaktor merytoryczna czasopisma Wczesna Edukacja wyd. Wolters Kluwer adresowanego do dyrektorów i wicedyrektorów, członkini kolegium redakcyjnego Dyrektora Szkoły wyd. Wolters Kluwer.
Nauczyciel, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim (15 rok). Od wielu lat współpracuje m.in. z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Instytutem Spraw Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego Centrum Studiów nad Przywództwem Edukacyjnym, Centrum Edukacji Obywatelskiej prowadząc warsztaty, szkolenia dla kadry oświatowej, nauczycieli, specjalistów. Autorka artykułów kierowanych do nauczycieli dyrektorów placówek oświatowych m.in. w miesięczniku kierowniczej kadry oświatowej „Dyrektor szkoły” Współautorka publikacji oświatowych wyd. ORE, CEO i Uniwersytet Jagielloński .
Od roku 2017 doradca dyrektorów placówek oświatowych, szkół i przedszkoli. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia www.doskonaleniewsieci.pl;Trener w projekcie „Szkoła dla innowatora” prowadzony przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. Ekspert w Zespole konsultacyjnym ds. Modelu funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW) działającego w ORE. Certyfikowany coach. W roku 2018 otrzymała tytuł Super Dyrektora Roku 2018 w Ogólnopolskim Konkursie Super Dyrektor Szkoły.
Dyrektor programowy Fundacji Szkoła z Klasą. Trener, autor materiałów edukacyjnych i koncepcji programów kierowanych do nauczycieli wszystkich poziomów. Wierzy w skuteczność metody design thinking, która w centrum stawia potrzeby odbiorców. Z wykształcenia marketingowiec. Interesuje się reklamą, szczególnie społeczną, mediami i polityką. Wielki fan idei DIY (ang. do it yourself).
Nauczyciel muzyki, szkolny doradca zawodowy, trener myślenia krytycznego, instruktor gry w szachy, od 13 lat dyrektor szkoły (gimnazjum, szkoła podstawowa), w tym szkoły, która zdobyła tytuł Szkoły Uczącej Się. I Szkoły dla innowatora. Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. W szkole propaguje rozwijanie kompetencji zarówno wśród uczniów jak i dorosłych, Dąży do tego, aby szkoła , którą kieruje stała się turkusową organizacją uczącą się.
Dyrektor ds. Personalnych Regionu Europy Centralnej Wolters Kluwer, Legal & Regulatory, odpowiedzialna za kształtowanie polityki personalnej, budowanie zaangażowania pracowników i zarzadzanie rozwojem talentów w grupie firm Wolters Kluwer.
Prezes Zarządu Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej - największej polskiej organizacji pozarządowej działającej w obszarze edukacji. Z fundacją związany od 2005 roku. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii i politolog. Zajmuje się m.in. strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. Autor programów i materiałów edukacyjnych.
Adwokat, prawnik z wieloletnim doświadczeniem procesowym. Prowadzi kancelarię adwokacką w Poznaniu. Specjalizuje się w prawie cywilnym, rodzinnym, oświatowym. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty poruszanego zagadnienia, pokazując przykłady z sali sądowej. Doradza kadrze pedagogicznej. Prowadzi serwis internetowy kancelaria.zagata.pl za pomocą którego świadczy pomoc on-line oraz pisze o prawnych zagadnieniach na blogu.
Kierownik Zakładu Przedsiębiorczości i Otoczenia Biznesu w Instytucie Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Akredytowany coach ICF. Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha oraz Studiów Podyplomowych Profesjonalny menedżer niepublicznej placówki edukacyjnej. Odbyła staże na Uniwersytecie w Bolonii i na Uniwersytecie Fordham w Nowym Jorku. Prowadziła wykłady w Toulouse Business School, ISCAP Porto, Vilnius Business School, Turku School of Economics, ISCTE Lisbon, i in.
Na Kongres Edukacja i Rozwój zapraszamy:
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.
W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.
Cortland jest autoryzowanym partnerem edukacyjnym Apple. Od lat wspieramy szkoły, uczelnie, biblioteki i muzea w Polsce, które korzystają z produktów Apple. Stwarzamy możliwości podniesienia jakości nauczania w klasie, jak i poza nią. Szkolimy, wdrażamy oraz pomagamy znaleźć dofinansowanie. Współpracując z Twoją szkołą, będziemy dążyć do wypracowania najbardziej optymalnego modelu wdrożenia produktów Apple, dostosowanego do aktualnych oczekiwań i indywidualnych uwarunkowań.
Firma Librus wspiera rozwój edukacji w Polsce poprzez dostarczanie najwyższej klasy nowoczesnych rozwiązań wspomagających procesy edukacyjne i zarządzanie oświatą, m.in. popularny dziennik elektroniczny LIBRUS Synergia.
Aktin jest firmą rodzinną z 25-letnią historią, którą tworzą ojciec, dwie córki, ich mężowie, oraz pracownicy, których trzon jest z nami od kilkunastu lat. Nasza siła polega na wzajemnym wsparciu, ale i różnorodności naszych zainteresowań. Razem tworzymy szkołę przyszłości. Projektujemy przyjazne, ergonomiczne i nowoczesne pracownie. Każdą z nich tworzy od podstaw zespół ściśle współpracujących ze sobą ludzi. Podstawą naszego sukcesu jest umiejętność grania do jednej bramki. Handlowiec musi wsłuchać się w potrzeby szkoły, żeby dobrać optymalne rozwiązanie, projektant wnętrz oraz grafik tworzą projekt i wizualizację, która jest produkowana na zamówienie, a następnie montowana na miejscu w szkole. Stale wprowadzamy nowe technologie do szkół. Z największych targów edukacyjnych w Europie przywieźliśmy pomysł wykorzystania wirtualnej i mieszanej rzeczywistości w nauczaniu wieloprzedmiotowym. Wizualizacja miejsc w trybie 360’, trójwymiarowe obiekty i bijące serce na wyciągnięcie ręki- to wszystko przenosi lekcje w zupełnie inny wymiar. Nazywamy się różową aktinową rodziną i taką atmosferę tworzymy każdego dnia w pracy. Zmieniamy szkołę tak, aby była nowoczesna i inspirująca. Jesteśmy zespołem!
Centrum Edukacji Obywatelskiej to największa edukacyjna organizacja pozarządowa w Polsce. Przy jej wsparciu nauczycielki i nauczyciele wprowadzają do szkoły metody nauczania i tematy, dzięki którym uczennice i uczniowie angażują się w swoją edukację i lepiej radzą sobie z wyzwaniami współczesnego świata.
Prowadzimy programy, które rozwijają wiarę we własne możliwości, otwartość oraz krytyczne myślenie, uczą współpracy i odpowiedzialności, zachęcają do zaangażowania w życie publiczne i działania na rzecz innych.
Proponowane rozwiązania opieramy na ponad 27-letnim doświadczeniu, wiedzy eksperckiej i współpracy z praktykami. Z naszego wsparcia korzysta około 40 tysięcy nauczycieli, nauczycielek oraz dyrektorów i dyrektorek z prawie 10 000 szkół z całej Polski.
Podejmujemy działania w celu podnoszenia świadomości prawnej, promocji wiedzy o ochronie wolności i praw człowieka oraz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego.
Fundacja Katalyst Education to organizacja non profit działająca na polu edukacji. Misją fundacji jest wyrównywanie szans wszystkich uczniów w Polsce poprzez tworzenie darmowych, cyfrowych narzędzi edukacyjnych wysokiej jakości i dostarczanie usług wspierających ich optymalne wykorzystanie. Fundacja wspiera szkoły i nauczycieli we wprowadzaniu elementów blended learningu, w tym odwróconej lekcji.
Fundacja realizuje projekt Pi-stacja z darmowymi wideolekcjami z matematyki, chemii, fizyki i biologii oraz rozwija darmowe, interaktywne narzędzie doradztwa zawodowego – Mapę Karier.
Szacujemy, że projekt Pi-stacja pomógł zaoszczędzić polskim uczniom ponad 60 mln zł, których nie musieli wydać na płatne korepetycje. A dzięki Mapie Karier wspieramy ponad 50 tys. użytkowników miesięcznie w podejmowaniu decyzji edukacyjnych.
Fundacja Powszechnego Czytania powstała w 2018 roku, jest organizacją non profit, która stawia sobie za cel podniesienie poziomu czytelnictwa w Polsce.
Fundacja Szkoła z Klasą jest organizacją pozarządową zajmująca się edukacją. Powstała w 2015 roku, bazując na doświadczeniach programu Szkoła z Klasą – jednej z największych i najbardziej rozpoznawalnych ogólnopolskich akcji społecznych, działającej od 2002 roku.
Cele statutowe Fundacji Szkoła z Klasą
"Wczesna Edukacja. Poradnik dyrektora przedszkola i szkoły" to kwartalnik dedykowany osobom zajmującym się edukacją elementarną - poświęcony jest edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Znaleźć w nim można m.in.: informacje na temat zmian w prawie oświatowym z komentarzami ekspertów, materiały związane z finansami w przedszkolu, informacje o sprawowaniu nadzoru pedagogicznego w przedszkolu jak również artykuły naukowców, pracowników uczelni pedagogicznych o najnowszych rozwiązaniach metodycznych, prowadzonych przez nich badaniach i płynących z nich wnioskach dla praktyki przedszkolnej i szkolnej.
Przed Szkołą stanowi forum wymiany doświadczeń praktycznych, rozwiązań organizacyjnych i pedagogicznych - przykładów dobrej praktyki.
LEX Prawo Oświatowe jest codziennie aktualizowanym serwisem elektronicznym, który w przyjazny i praktyczny sposób prezentuje informacje, materiały eksperckie i narzędzia, wspierające użytkowników w zadaniach związanych z wprowadzaniem zmian.
Program LEX Prawo Oświatowe to kompleksowe i unikatowe zestawienie aktualnej informacji prawnej dotyczącej organizacji funkcjonowania szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych wynikającej z USO oraz ustawy – Prawo oświatowe i ustawy - przepisy Wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe. Dostarcza analizy zagadnień związanych z prawami i obowiązkami dyrektorów i nauczycieli, rozwojem zawodowym i podnoszeniem kwalifikacji, nauczaniem i wychowaniem dzieci i młodzieży, współpracy z organem prowadzącym i organem nadzoru. Ponadto omawia przepisy regulujące nauczycielskie stosunki pracy wynikające z Karty Nauczyciela i postępowanie administracyjne.
"Dyrektor Szkoły. Miesięcznik Kierowniczej Kadry Oświatowej" to najlepsze czasopismo dla dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, odpowiedź na zapotrzebowanie dyrektorów, pomoc w ich codziennej pracy. "Dyrektor Szkoły" to kompendium wiedzy z zakresu zarządzania, prawa, finansów oraz polityki oświatowej. Poruszamy te zagadnienia, za które odpowiedzialność ponosi dyrektor szkoły, harmonogram poszczególnych artykułów dostosowując do kalendarium roku szkolnego i zadań stojących przed dyrektorem.
„Mów do mnie grzecznie” jest tworzącą się oddolnie kampanią społeczną o charakterze informacyjno-edukacyjno-badawczym. W ramach kampanii planowane są różnego rodzaju działania promujące postawę otwartą, tolerancyjną, opartą na wzajemnym szacunku. Planowane działania skierowane są dla różnych grup – nadawców, odbiorców i obserwatorów nieasertywnej (agresywnej lub uległej) komunikacji. Chcemy tłumaczyć jej przyczyny, przejawy i konsekwencje, a także nauczać, jak można komunikować się ze sobą inaczej – grzecznie, czyli „do rzeczy”. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://mowdomniegrzecznie.pl/
Progman jest częścią Wolters Kluwer, największego wydawcy publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim.
Progman oferuje kompleksowe i zintegrowane rozwiązania informatyczne dla szkół, przedszkoli, samorządów oraz innych jednostek sektora budżetowego. Szczególną uwagę zwraca na potrzeby placówek oświatowych, zwłaszcza w okresie zmian legislacyjnych oraz intensywnych reform w edukacji. Stały rozwój merytoryczny i technologiczny proponowanego oprogramowania wpływa na rosnący udział w rynku oświatowym i poszerzające się grono klientów. Jednocześnie jakość oferowanych rozwiązań i świadczonych usług, od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. Miarą sukcesu marki Progman jest wiedza, doświadczenie oraz długotrwałe relacje z klientami.
Szeroki zakres oferty obejmuje systemy do:
Ratownicy czytelnictwa, to wspólnota edukatorów-liderów, którzy pracują razem, wspierając się wzajemnie, na rzecz upowszechnienia czytania wśród dzieci. Naszą wizją jest, by uczniowie i nauczyciele rozwijali się wszechstronnie, troszczyli się o siebie nawzajem, dbali o otaczający świat, potrafili rozmawiać ze sobą rozumiejąc się i szanując wzajemnie. Czytanie książek buduje takie społeczności. Ratujemy czytelnictwo – pomagamy dzieciom i sobie.
Głównym obszarem aktywności Kancelarii są usługi kompleksowego dostosowania organizacji Klienta do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
Społeczne Towarzystwo Oświatowe istnieje od 1987 roku. Prowadzi prawie 100 szkół, w których uczy się 15 tys. uczniów, a zatrudnionych jest 2,5 tys. osób.
STO, jako organizacja pozarządowa, działa poprzez koła stowarzyszenia; jest ich około 70 (działa w nich ponad 4 tys. członków stowarzyszenia). STO, założone przez rodziców i nauczycieli zbuntowanych przeciwko jednolitej, komunistycznej oświacie, powstało z mocnego pragnienia wolności, w której powinny wzrastać nowe pokolenia. Dzięki temu pragnieniu stworzono system edukacji, jakiego przedtem nie było.
Koncepcja STO polega na harmonijnym połączeniu edukacji i wychowania. Ten jasny cel wymaga spełnienia wielu warunków, wśród których podstawowe znaczenie ma współpraca rodziców i nauczycieli oparta na wzajemnym zaufaniu. Nauczyciele, uczniowie, rodzice razem kształtują szkołę, akceptując podstawowe zasady i reguły, takie jak uczciwość, rzetelność, wzajemny szacunek, empatia; są to zasady na tyle ogólne, że ani wyznawana religia, ani ulubiona opcja polityczna nie wchodzą z nimi w konflikt, i na tyle konkretne, że mogą być podstawą tworzenia prawdziwej wspólnoty obywatelskiej.
Szkoły STO uczą skutecznie i osiągają najwyższe miejsca w rankingach. Nasz cel jest jednak inny: chodzi o ukształtowanie ucznia jako osoby: w sensie umysłowym, społecznym, kulturalnym, fizycznym.
Polski jednoosobowy organ państwowy ustanowiony w 1987, utworzony w 1988. Rzecznik praw obywatelskich pełni funkcję niezależnego urzędnika, powiązanego z parlamentem, do którego można się odwoływać w sprawach naruszania praw i wolności jednostki po wyczerpaniu samodzielnych możliwości prawnych.
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie jest wojewódzką samorządową jednostką organizacyjną działającą w formie jednostki budżetowej, przy pomocy której zarząd i marszałek województwa wykonują swoje zadania i kompetencje niezastrzeżone na rzecz sejmiku i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
Krajowe Forum Oświaty Niepublicznej powstało 8 lutego 1992 roku z inicjatywy Społecznego Towarzystwa Edukacyjnego w Bydgoszczy.
Celem Stowarzyszenia jest:
1) reprezentacja i obrona szeroko rozumianych interesów szkolnictwa niepublicznego, jako trwałego i nieodłącznego elementu systemu oświaty wobec wszystkich organów władzy;
2) współuczestnictwo w kreowaniu polityki oświatowej państwa;
3) wyrażanie i kształtowanie opinii o funkcjonowaniu oświaty niepublicznej;
4) ochrona praw szkół i placówek niepublicznych oraz udzielanie pomocy w tym zakresie;
5) koordynacja wymiany doświadczeń pomiędzy szkołami i placówkami niepublicznymi;
6) prowadzenie poradnictwa w zakresie działalności, organizacji oraz funkcjonowania oświaty niepublicznej.
Celem Związku Powiatów Polskich jest wspieranie idei samorządu terytorialnego, integrowanie i obrona wspólnych interesów powiatów, kształtowanie wspólnej polityki, wspieranie inicjatyw na rzecz rozwoju i promocji powiatów, wymiana doświadczeń oraz upowszechnianie modelowych rozwiązań w zakresie rozwoju i zarządzania w powiatach. Celem statutowym Związku Powiatów Polskich jest również prowadzenie oraz wspieranie prowadzonej przez swych członków działalności naukowej, naukowo-technicznej, oświatowej, kulturalnej, w zakresie kultury fizycznej i sportu, ochrony środowiska, a także wspieranie inicjatyw społecznych na rzecz ochrony zdrowia i pomocy społecznej oraz rehabilitacji zawodowej i społecznej inwalidów.
Związek Miast Polskich to ogólnopolska organizacja samorządowa, która reprezentuje interesy ponad 340 samorządów miejskich, aktywnie angażuje się w działania wspierające samorządność lokalną i decentralizację oraz dąży do lepszego rozwoju polskich miast. Zadania te realizuje poprzez:
Prawo.pl to nowy serwis informacyjny Wolters Kluwer Polska, który jest połączony z systemem LEX – największą prawną bazą wiedzy w Polsce. Serwis zawiera codzienne informacje z zakresu prawa, podatków, ale także tematyki kadrowej, samorządowej, zdrowotnej czy oświatowej.
Znajdują się w nim zarówno tzw. newsy prawne, jak i opinie, komentarze, wywiady oraz aktualne orzeczenia i interpretacje.
Serwis jest tworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy prawnych, którzy pracowali w ogólnopolskich opiniotwórczych mediach.
Prawo.pl - Całe prawo w jednym miejscu!
Samorząd Terytorialny jest miesięcznikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od stycznia 1991 roku. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście – problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Od 2004 roku pismo organizuje doroczny Konkurs na najlepsze rozprawy doktorskie, prace magisterskie i licencjackie dotyczące ustroju i działalności samorządu terytorialnego. Miesięcznik jest niekwestionowanym liderem wśród pism naukowych zajmujących się zagadnieniami szeroko pojętej decentralizacji oraz prawnymi aspektami funkcjonowania administracji samorządowej. Mimo że ma charakter naukowy, porusza prawne aspekty funkcjonowania samorządu terytorialnego. W każdym numerze pisma są publikowane glosy do wyroków i orzeczeń w sprawach samorządowych. Pismo jest kierowane do kadry naukowej oraz studentów studiów magisterskich i doktoranckich (głównie) wydziałów prawa i administracji, a także władz i pracowników administracji samorządowej - marszałków województw, starostów, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, ale również naczelników wydziałów oraz wszystkich osób, które w swojej pracy ocierają się o zagadnienia prawa administracyjnego i samorządowego lub próbują zgłębić tę materię.
Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.
Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.
Aplikacja Da Vinci Kids przeznaczona jest dla dzieci w wieku 6-12 lat. Zawiera w sobie setki godzin starannie dobranych programów edukacyjno-rozrywkowych i pobudzających mózg gier. Ma ona za zadanie pielęgnować naturalną dziecięcą ciekawość i przekształcać ją w miłość do nauki na całe życie. Uczy dzieci świata, zachęca do odkrywania, eksperymentowania i tworzenia. Wszystkie treści są starannie dobierane przez ekspertów edukacyjnych i pokrywają szereg angażujących tematów, takich jak nauka, technologia, sport, przyroda, sztuka, historia oraz otaczający nas świat.
Programy w aplikacji Da Vinci Kids to te same, które można oglądać na antenie kanału telewizyjnego Da Vinci – tworzą przestrzeń, w której cała rodzina może przeżywać edukacyjne przygody i wspólnie poznawać świat. Patron kanału, Leonardo da Vinci, był artystą, uczonym i wynalazcą. Idąc za jego przykładem twórcy programu pokazują, jak piękne i twórcze mogą być efekty ludzkiej dociekliwości, zarówno w nauce, jak i sztuce czy technice. Da Vinci tworzy bezpieczne środowisko bez przemocy i niedozwolonych treści.
Nowa Era to największe w Polsce wydawnictwo edukacyjne z kompleksową i nowoczesną ofertą obejmującą wszystkie etapy edukacyjne oraz wszystkie przedmioty, w tym także języki obce oraz największy w Polsce wybór kartografii szkolnej. Ofertę Grupy Nowa Era uzupełniają nowoczesne rozwiązania informatyczne, oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą (firma VULCAN) oraz produkty z obszaru specjalnych potrzeb edukacyjnych, w tym popularna seria eduSensus (dotychczas firma Young Digital Planet).
Nowa Era to również wydawca najstarszego w Europie czasopisma literackiego dla najmłodszych „Świerszczyk”.
Jesteśmy liderem nie tylko w skali swojej działalności, ale przede wszystkim w obszarze najwyższej jakości rozwiązań edukacyjnych. Nasze publikacje można znaleźć niemal w każdym szkolnym tornistrze. Towarzyszą one uczniom od początku ich przygody z książką aż do najważniejszego egzaminu – matury.
Grupa Edukacyjno-Szkoleniowa
Niepubliczna Placówka Doskonalanie Nauczycieli Grupa Edukacyjno-Szkoleniowa Sokrates jest z Państwem już od 2007 roku. Przez ten czas wyrobiliśmy sobie status wiarygodnego partnera placówek edukacyjnych. Nasz zespół to grupa wyjątkowych ludzi - pasjonatów, którzy chcą się dzielić z innymi swoim potencjałem, doświadczeniem i sukcesami. Są wśród nas psycholodzy, pedagodzy, dyrektorzy placówek oświatowych, coache, mediatorzy, wykładowcy uczelni, doradcy metodyczni, nauczyciele oraz eksperci prawa.
Specjalizujemy się w szkoleniach dla rad pedagogicznych, doskonaleniu zawodowemu dyrektorów placówek oświatowych, a także w procesowym wspomaganiu i diagnozowaniu pracy szkół i przedszkoli. Chętnie za zaproszenie szkoły lub przedszkola, lub innego typu placówki przeprowadzamy tzw. audyt w ustalonym zakresie tematycznym. Od 2010 roku systematycznie i za każdym razem z dużym powodzeniem pomagamy placówkom przygotować się do kontroli lub badań zewnętrznych.
Założona w 2010 roku firma Learnetic to lider we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych. Technologie Learnetic zdobyły uznanie w ponad 30 krajach świata. W Polsce firma uczestniczy w realizacji edukacyjnych projektów unijnych, tworząc systemy edukacyjne i nowoczesne materiały dla szkolnictwa. W ostatnich latach Learnetic zdobył wiele prestiżowych nagród w Polsce (m.in. tytuł Firmy Roku 2017 w plebiscycie Gazety Wyborczej Trójmiasto) i za granicą (Top Authoring Tools Companies od amerykańskiego portalu Training Industry), a produkty firmy są rekomendowane przez cenione organizacje (np. rekomendacja PTD dla produktu mTalent).
Firma prowadzi wiele inicjatyw mających za zadanie kształtowanie kluczowych kompetencji wśród uczniów. Do najbardziej znanych należy największy w Polsce, bezpłatny konkurs informatyczny Bóbr, którego ostatnia odsłona przyciągnęła ponad 25 000 uczniów. Learnetic jest sygnatariuszem „Partnerstwa na rzecz Dostępności” MIiR, członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Wydawców Edukacyjnych (EEPG) oraz wielu innych organizacji.
Najważniejsze produkty firmy to: platforma mAuthor (skierowana do wydawców pragnących tworzyć interaktywne materiały edukacyjne), Dzwonek.pl, czyli platforma edukacyjna dla uczniów i nauczycieli zawierająca rozwiązania do nauki zdalnej oraz e-podręczniki różnych wydawnictw, portal eKreda.pl do tworzenia lekcji interaktywnych, zestawy LaboLAB (szkolne pracownie przyrodnicze), seria IPP oraz MPP z zasobami na komputery i tablice interaktywne oraz wielokrotnie nagradzana seria mTalent do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Cennik:
Zgłoszenia indywidualne:
OFERTA FIRST MINUTE | DO 31.08.2021 | 199 ZŁ NETTO / OS |
OFERTA LAST MINUTE | DO 20.09.2021 | 250 ZŁ NETTO / OS |
CENA REGULARNA | 290 ZŁ NETTO / OS |
Zgłoszenia grupowe:
(Druga i kolejne osoby z danej organizacji / instytucji)
OFERTA FIRST MUNUTE | DO 31.08.2021 | 150 ZŁ NETTO / OS |
CENA REGULARNA | 200 ZŁ NETTO / OS |
Cena zawiera:
Formuła online:
Podstawowe wymagania techniczne niezbędne do uzyskania płynnej transmisji podczas wydarzenia:
Transmisja wydarzenia:
Pozostałe informacje organizacyjne dla uczestników:
Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com