Szkolenie online

Wpływ COVID-19 na sytuację jednostki i jej sprawozdanie finansowe za rok obrotowy rozpoczęty w 2020 r

Wpływ COVID-19 na sytuację jednostki i jej sprawozdanie finansowe za rok obrotowy rozpoczęty w 2020 r
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Trwająca pandemia COVID-19 wywiera znaczący wpływ na różne dziedziny życia społecznego i gospodarczego, w tym na sytuację majątkową, finansową oraz wyniki finansowe jednostek prowadzących księgi rachunkowe. Sporządzając sprawozdanie finansowe w czasie pandemii kierownik jednostki musi zatem niezmiernie wnikliwie przeanalizować przesłanki kontynuacji działalności oraz dokonać ostrożnej wyceny aktywów i zobowiązań. Pandemia stawia również nowe wyzwania dotyczące prezentacji i ujawniania w sprawozdaniu finansowym jej skutków – zarówno uzyskanych form wsparcia jednostki, jak i poniesionych w związku z COVID-19 dodatkowych kosztów działalności operacyjnej.

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

Celem szkolenia jest omówienie wpływu COVID-19 na sytuację jednostki i jej sprawozdanie finansowe za rok obrotowy rozpoczęty w roku 2020. Podczas szkolenia przedstawione zostaną zarówno kwestie związane z oceną kontynuacji działalności jednostki, jak i praktyczne wskazówki, w jaki sposób ująć w księgach rachunkowych i zaprezentować w sprawozdaniu finansowym różne formy wsparcia uzyskanego w ramach tzw. Tarczy antykryzysowej oraz w ramach innych form pomocy, a także dodatkowe koszty działalności operacyjnej spowodowane COVID-19.

 

Adresatami szkolenia są osoby odpowiedzialne za sporządzenie sprawozdania finansowego, tj. kierownicy jednostek, osoby, którym powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych (księgowi jednostek, właściciele i pracownicy biur rachunkowych), pracownicy służb finansowo-księgowych oraz wszyscy ci, którzy oczekują rzetelnej i jasnej informacji o sytuacji finansowej i majątkowej oraz wyniku finansowym jednostek.

 

 

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
  2. Założenie kontynuacji działalności w czasie pandemii COVID-19
  3. Prezentacja i ujawnienia w sprawozdaniu finansowym wsparcia uzyskanego w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej oraz w ramach innych form pomocy
  4. Prezentacja i ujawnienia w sprawozdaniu finansowym dodatkowych kosztów działalności operacyjnej spowodowanych COVID-19
  5. Ostrożna wycena aktywów i zobowiązań w czasie pandemii COVID-19
  6. Pytania i odpowiedzi

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com