Konferencja

X Konferencja HR Directors Summit

X Konferencja HR Directors Summit
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Program każdej edycji konferencji HR Directors Summit, przygotowany w ramach trzech ścieżek tematycznych, umożliwia uczestnikom zbudowanie własnej wersji wydarzenia w oparciu o wyzwania z którymi zmierzą się w codziennej pracy.

Szczegóły konferencji

Program
Cele
Odbiorcy
Organizator
Partnerzy
Galeria
Kontakt

Program

08.00 - 09.00 Rejestracja
Zapraszamy na poranną kawę
09.00 - 09.30 2009 - 2019 czyli subiektywna historia zmian z 9-tką w tle
Monika Dawid-Sawicka - ekspertka rynku pracy; Dyrektor programowy konferencji HR Directors Summit
09.30 - 10.20

Trzy wyzwania dla świata HR z obszaru prawa pracy
Panel dyskusyjny z udziałem Magdaleny Wróbel - Dyrektor pionu HR w KGHM, dr Magdaleny Rycak - Radcy prawnego, partnera w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR oraz Moniki Kulińskiej - Członek Zarządu Aviva Sp z o.o., People Director
Moderator: dr Artur Rycak - Partner Zarządzający, Adwokat; Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR

10.40 - 12.00 Między ułudą a potrzebą - HR w kilku perspektywach
Interaktywna sesja jubileuszowa
12.00 - 13.00 LUNCH
  ŚCIEŻKA I
ZMIANA
ŚCIEŻKA II
EFEKTYWOŚĆ
ŚCIEŻKA III
WYZWANIA
ŚCIEŻKA IV
O ROLI I ROZWOJU - INSPIRACJE
13.00 - 13.40 Jak wykorzystać neuronaukę aby skutecznie przeprowadzić zmianę w organizacji?
Marzena Budziszewska-Pettyn
 - Dyrektor Personalny na Region Europy Środkowo-Wschodniej i Włoch; De Lage Landen Leasing Polska S.A.
O doświadczeniach pracownika w cyfrowym świecie HR w Schneider Electric
Wojciech Iwańczak - HR Global Digital Services and Innovation Director
Bartłomiej Trochowicz - Regional HR Services Manager
Schneider Electric
Rozwijać aby utrzymać. Jak w Danone rozwijamy pracowników liniowych dopasowując działania do indywidualnych potrzeb rozwojowych
Krzysztof Wiśniak – HR Operations Manager na Europę Środkową i Wschodnią oraz kraje nordyckie; Danone
Wariacje Goldbergowskie w roli HR czyli czego nauczył mnie się
Glenn Gould

Jolanta Jakóbczyk - Dyrektor Personalny; Idea Bank S.A.
13.55 - 14.35 Jak wypracować strategię konkurowania z gigantami? Transformacja dystrybutora w producenta
Przemysław Śnieżyński - Prezes Zarządu i współwłaściciel;
Medisept Sp. z o.o.

Employee experience - historia o spójności
Katarzyna Filip – HR Manager
Adam Żelazko – Brand Development Manager
ASUS Polska Sp. z o.o.

Wyzwania komunikacji czyli o komunikowaniu wyzwań
Marzena Grzonkowska-Przyklek - Human Resources Director
Grzegorz Pawłowski - Dyrektor ds. Prawnych i Korporacyjnych
DCT Gdańsk S.A.

Neuroplastyczność - historia
o autentyczności

Anna Borzeszkowska - Dyrektor HR Polska;
Mondi Group

14.50 - 15.30 Kultura silnikiem, który uniesie samolot. Proces zmiany w Pratt & Whitney Rzeszów
Alicja Wycisk-Kaleta - Executive, Senior HR Dyrektor Pratt & Whitney Polska, Członek Zarządu w Pratt& Whitney Rzeszów i Hamilton Sundstrand Polska
Tomografia z kontrastem – czyli diagnoza strategicznej roli HR liderów w organizacji
Ewa Wieloch - HR Manager
Paweł Baka - Head of Rewards Central Eastern Europe
Philips Polska Sp. z o.o.
Top Management. Zaklęte rewiry
Sylwia Gołuchowska
- HR Director; Fresenius Medical Care
Beata PiekarskaGeneral Manager; Netbox Polska
15.30 - 16.00 Przerwa kawowa
16.00 - 17.30 Gala Finałowa konkursu Top HR Manager in Action
Wystąpienie otwierające: Ciekawość z maszyny, czyli czego w pracy HR nigdy nie zastąpią algorytmy? - Piotr Prokopowicz
Case study laureatów Top HR Manager in Action oraz wybór zwycięzcy konkursu.

Organizatorzy i partnerzy

Informacje o cenie

Pakiety zawierają:

 

  • udział w konferencji
  • pakiet konferencyjny
  • serwis kawowy
  • lunch

 

Lokalizacja:

Sheraton Warsaw Hotel

ul.Bolesława Prusa 2

Warszawa

Cena szkolenia:

1200,00 zł / os netto
( 1200,00 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Monika Gamdzyk
Kierownik Projektów Marketingowych
tel. +48 696 490 901 monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com