Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne - SZKOLENIE

Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne - SZKOLENIE
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Szczegóły szkolenia

Odbiorcy

Odbiorcy

Dlaczego warto wziąć udział:

Warto wziąć udział w warsztacie, aby:
  • na konkretnych przykładach dowiedzieć się, jakich błędów uniknąć przy przygotowaniu i prowadzeniu postępowania w sprawie zamówienia publicznego na IT
  • zrozumieć zasady, którymi kieruje się Zamawiający
  • dowiedzieć się, jakie są wady i zalety poszczególnych trybów pzp w przypadku projektów IT
  • zapoznać się z rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi zamówień na IT
  • dowiedzieć się, jakie są najczęstsze przesłanki odrzucenia oferty w postępowaniach na IT
  • poznać zasady korzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych
  • zapoznać się z najważniejszymi orzeczeniami KIO w sprawach zamówień publicznych na IT
  • poznać kluczowe postanowienia umów na dostawę sprzętu, wdrożenie i serwis IT

  • PROGRAM:

    Przygotowanie postępowania i wybór trybu pzp
    • określenie potrzeb Zamawiającego - jakie okoliczności należy wziąć pod uwagę?
    • zamówienia do 14 000 euro. Obowiązki związane ze złożeniem sprawozdania finansowego.
    • opis przedmiotu zamówienia - jak uniknąć zarzutów o naruszenie zasad równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji
    • ustalenie wartości zamówienia - wybrane problemy (termin i podstawa ustalenia wartości zamówienia na usługi i dostawy, świadczenia okresowe, umowy na czas oznaczony, skutki błędnego oszacowania zamówienia, dozwolony podział zamówienia etc.)
    • opis warunków udziału w postępowaniu sposobem na zapewnienie wyboru kompetentnego Wykonawcy
    • Wykazanie spełniania warunków - nowy katalog oświadczeń i dokumentów
    • kryteria oceny ofert na zamówienia publiczne na IT
    • dialog techniczny - zasady prowadzenia, dozwolony udział wykonawców w przygotowaniu postępowania
    • wybór trybu postępowania - wady i zalety poszczególnych trybów w przypadku zamówienia publicznego na IT (rekomendacje Prezesa UZP, orzecznictwo KIO)
    • ogłoszenia o zamówieniach i konsekwencje ich zmiany
    • IPU czy wzór umowy - które rozwiązanie jest korzystniejsze w projektach IT
    • konsekwencje naruszenia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zmiany w zasadach odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

    • Prowadzenie postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty
      • oferta (dyspozycje dotyczące oferty, termin związania).
      • weryfikacja oświadczeń i dokumentów.
      • konsekwencje niewłaściwego wezwania do uzupełnienia dokumentów.
      • wyjaśnienia treści oferty, poprawianie omyłek i błędów w ofercie w świetle orzecznictwa KIO
      • zasady prowadzenia negocjacji - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i brzmienia umowy o zamówienie publiczne
      • przesłanki odrzucenia oferty - najczęściej spotykane sytuacje w zamówieniach publicznych na IT
      • środki ochrony prawnej - najważniejsze orzeczenia KIO w sprawie zamówień na IT

      • Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego na IT
        • warunki zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
        • czas trwania umów w sprawie zamówienia publicznego na IT
        • dopuszczalne zmiany zawartej umowy
        • odstąpienie od umowy
        • przesłanki i skutki prawne stwierdzenia nieważności umowy

        • Wykonanie umowy na wdrożenie i dostawę sprzętu IT
          • ogólne zasady wykonywania zobowiązań przez Wykonawcę i Zamawiającego
          • organizacja i struktura podmiotowa projektu IT
          • personel kluczowy i podwykonawcy
          • ewidencjonowanie i dokumentowanie prac
          • kontrola jakości
          • odbiory i procedura testowa
          • zarządzanie zmianą
          • wynagrodzenie
          • gwarancja należytego wykonania umowy
          • gwarancja jakości i rękojmia za wady
          • odszkodowanie i kary umowne
          • niewykonanie i nienależyte wykonanie umowy
          • szczególne problemy prawne umów na dostawę sprzętu IT

          • Wykonanie umowy na serwis IT
            • gwarancja i serwis pogwarancyjny - zakres i model świadczenia usług przez Wykonawcę rodzaje umów serwisu IT - znaczenie prawne rozróżnienia
            • gwarancja a "płatny" serwis
            • usuwanie wad systemu w trybie wdrożeniowym i serwisowym
            • dostosowanie systemów IT do zmiany przepisów prawa - gwarancja, serwis czy płatne modyfikacje?
            • procedura zgłoszeń i usuwania wad systemu IT - przykłady postanowień umownych
            • kategorie błędów i znaczenie prawne ich rozróżnienia
            • rodzaje i najważniejsze postanowienia umów SLA
            • odbiory prac serwisowych
            • szczególne problemy prawne umów serwisu sprzętu IT

            • KOSZT UDZIAŁU:

              650 zł+ 23% VAT/ os

              Informujemy, że dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych koszt szkolenia zwolniony jest z podatku VAT. Uczestników, których dotyczy zwolnienie z podatku VAT prosimy o dołączenie do zgłoszenia na szkolenie stosowanego oświadczenia podpisanego przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań na rzecz danej instytucji. W przypadku braku oświadczenia do w/w stawki doliczmy 23% VAT.

              Oświadczenie VAT - o finansowaniu ze środków publicznych - pobierz doc >>

              Koszt obejmuje:
              • serwis kawowy i lunch
              • materiały piśmiennicze
              • zaświadczenie ukończenia szkolenia
              • Uwaga: udział w szkoleniu umożliwia zdobycie punktów szkoleniowych

                Kontakt:
                tel.: 22 535 83 23
                tel./fax: 22 535 81 34
                e-mail: szkolenia@wolterskluwer.pl

                Pełna oferta szkoleń dostępna na: www.szkolenia.abc.com.pl

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com