Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
1. Ogólne zasady przyjmowania reklamacji.
2. Wymogi formalne reklamacji oraz odpowiedzi na reklamację.
3. Termin na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
4. Skutki niedotrzymania przez bank terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację.
5. Najczęstsze błędy związane z rozpatrywaniem reklamacji przez banki.
Szkolenie skierowane jest w szczególności do: wszystkich osób zainteresowanych problematyką rozpatrywania reklamacji przez banki. W szczególności zainteresuje pracowników banków, pracowników organów administracji publicznej, sędziów, prokuratorów oraz prawników reprezentujących klientów przed instytucjami finansowymi.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com