Szkolenie online

Zdarzenia niepożądane w placówce medycznej - jak wdrożyć proces?

Zdarzenia niepożądane w placówce medycznej - jak wdrożyć proces?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Identyfikacja ryzyka wystąpienia zdarzeń niepożądanych, ich monitorowanie oraz analiza przyczyn ich wystąpienia będzie kluczowym elementem prowadzenia wewnętrznych systemów zarządzania jakością (placówki posiadające umowy z NFZ muszą je wdrożyć do 30 czerwca 2023 r.). Skuteczna, i przede wszystkim zgodna z ustawą o jakości obsługa zdarzeń niepożądanych wymaga jednak podjęcia szeregu działań dostosowawczych po stronie placówki. Chcąc przybliżyć jak prowadzić w podmiocie wykonującym działalność leczniczą politykę zarządzania zdarzeniami niepożądanymi, kiedy mamy do czynienia ze zdarzeniami niepożądanymi, oraz kto w placówce odpowiada za ich zgłaszanie oraz zarządzanie nimi zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się 14 grudnia.

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

  1. Korzyści płynące z zarządzania zdarzeniami niepożądanymi
  2. Definicja zdarzenia niepożądanego
  3. Polityka zarządzania zdarzeniami niepożądanymi
  4. Wdrożenie polityki  zarządzania zdarzeniami niepożądanymi – mapa procesu
  • Udział ludzi w procesie zarządzania zdarzeniami niepożądanymi
  • Szkolenia pracowników
  • Metody identyfikacji zdarzeń niepożądanych           
  • Kategoryzacja zdarzeń niepożądanych         
  • Zgłaszanie zdarzeń niepożądanych 
  • Opis procesu zarządzania zdarzeniami niepożądanymi         
  • Proces wnioskowania i wdrażania działań naprawczych       

   5. Walidacja systemu zarządzania zdarzeniami niepożądanymi

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

  • kierowników placówek medycznych jako osób odpowiedzialnych m.in. za identyfikację ryzyka wystąpienia zdarzeń niepożądanych, ich monitorowanie oraz przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych
  • personelu podmiotów wykonujących działalność leczniczą (w szczególności w zakresie identyfikowania i zgłaszania zdarzeń niepożądanych)
  • pełnomocników ds. w placówkach medycznych i pracowników działów jakości

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com