Szkolenie online

Zmiany w podatkach dochodowych od 1 stycznia 2021 r.

Zmiany w podatkach dochodowych od 1 stycznia 2021 r.
Szanowni Państwo uprzejmie informujemy, iż limit miejsc na szkolenie został całkowicie wyczerpany.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Szanowni Państwo uprzejmie informujemy, iż limit miejsc na szkolenie został całkowicie wyczerpany.

 

Pomimo pandemii i nowym wyzwaniom, z którymi przedsiębiorcy muszą zmierzyć się w tym trudnym czasie prawodawca zdecydował się na wprowadzenie grupy istotnych zmian w podatkach dochodowych.

Co ważne, nie chodzi tutaj wyłącznie o zmiany, które mają ułatwić podatnikom funkcjonowanie. Owszem, część spośród zmian ma poprawić sytuację podatników, niektóre z nich obowiązują już od 2020 r. Niestety, w ramach nowelizacji, od 2021 r. wprowadzane są również modyfikacje ustaw o podatkach dochodowych, które nie mogą spodobać się podatnikom.

 

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

W czasie webinarium, które w dniu 4 grudnia 2020 r. o godzinie 12:00 przeprowdzi p. Radosław Kowalski, przedstawione i omówione zostaną wybrane najnowsze zmiany w podatkach dochodowych, zarówno te powodowane COVID-19 obowiązujące już w trakcie 2020 r., chociaż wprowadzane na jego koniec, jak i te niekorzystne z którymi podatnicy będą musieli zmierzyć się już niebawem.

  1. Poszerzenia grupy podatników CIT
  2. Spółka komandytowa jako podatnik CIT
  3. Pozycja podatkowa komandytariusza spółki komandytowej
  4. Spółka jawna jako podatnik CIT
  5. Rodzaje spółek jawnych objętych statusem podatnika CIT i sposoby uniknięcia takiego statusu
  6. Spółka nieruchomościowa
  7. Większe możliwości stosowania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
  8. Tzw. „estoński CIT” – najważniejsze informacje
  9. Zmiany w podatkach dochodowych dotyczące COVID-19

Prelegenci

Prelegenci

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego, wcześniej prezes CEiD Sp z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego, wcześniej Kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych (zorganizował ponad trzydziestoosobowy dział i kierował nim przez pięć lat) windykacją zajmował się na samodzielnych stanowiskach w firmie farmaceutycznej i budowlanej. Obecnie specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkami pośrednimi, bezpośrednimi - gospodarczymi oraz postępowaniem przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, a także w windykacji należności (w tym tworzeniem struktur działów windykacji oraz procedur windykacji). 
Autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego, gospodarczego, windykacji należności m.in. w "Przeglądzie Podatkowym", Vademecum Głównego Księgowego, Gazecie Prawnej, Gazecie Podatkowej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Inżynier budownictwa.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 4 grudnia 2020r. o godz. 12:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Szanowni Państwo uprzejmie informujemy, iż limit miejsc na szkolenie został całkowicie wyczerpany.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

LEX Księgowość Standard, Optimum, Premium
LEX Finanse Premium
Vademecum Biegłego Rewidenta
Vademecum Dyrektora Finansowego
Vademecum Doradcy Podatkowego
VGK Platinum

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay-jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com