Szkolenie online

Reorganizacja i restrukturyzacja pracy w czasach COVID-19

Reorganizacja i restrukturyzacja pracy w czasach COVID-19
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W dobie COVID-19 stosunki społeczne i gospodarcze zostały znacząco zakłócone, co przekłada się na trudną sytuację w wielu zakładach pracy, tak co do kondycji finansowej pracodawców jak i prawidłowej organizacji pracy. Przepisy prawa pracy, a także nowe przepisy specustawy, przewidują szereg narzędzi, których wykorzystanie może przyczynić się do optymalizacji kosztów pracy lub w inny sposób zmniejszyć wpływ COVID-19 na funkcjonowanie przedsiębiorstw.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Podczas szkolenia online, zostaną przybliżone poniższe zagadnienia oraz rozwiązania, co pozwoli dobrać odpowiednie narzędzia do potrzeb reorganizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa:

Reorganizacja i restrukturyzacja

  • Jakie środki pracodawca może podjąć, aby utrzymać pozycję w czasie kryzysu? 
  • Jak przygotować się do restrukturyzacji, w tym do przeprowadzenia zwolnień? 
  • Zwolnienia grupowe - procedura**

Zdalne zawieranie i rozwiązywanie stosunku pracy

  • Jak zawrzeć umowę o pracę w czasie COVID-19? 
  • Jak wręczyć wypowiedzenie na odległość w czasie COVID-19?**

Specustawa i inne formy reorganizacji i restrukturyzacji

  • uelastycznienie czasu pracy;
  • obniżenie wymiaru czasu pracy; 
  • przestój;
  • porozumienia ze związkami zawodowymi / przedstawicielami pracowników.

Szkolenie online skierowane jest do pracodawców, kadry zarządzającej, działów HR i kadr.

Prelegenci

Prelegenci

Jerzy Hajn

adwokat w Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
Specjalizuje się w prawie pracy, prawie ubezpieczeń społecznych oraz prawie cywilnym.
Posiada bogate doświadczenie procesowe zdobyte na prowadzeniu skomplikowanych postępowań cywilnych, administracyjnych i karnych.
Od 2010 r. świadczy pomoc prawną w zakresie odszkodowań w związku z odpowiedzialnością kontraktową, a także odszkodowań i zadośćuczynień z tytułu czynów niedozwolonych.
W codziennej praktyce zajmuje się pomocą prawną w zakresie prawa cywilnego i prawa pracy, w tym opracowywaniem umów związanych z obrotem gospodarczym.
Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Universiteit Gent (Belgia) – ukończony z wyróżnieniem.

Adrianna Gnatowska

Associate w Gawroński & Partners S.K.A., aplikantka adwokacka.


Specjalizacje:
- Ochrona danych osobowych, prawo pracy, prawo własności intelektualnej, eCommerce.
- Doświadczenie
- Doświadczenie Adrianny obejmuje szerokie spektrum spraw z obszaru prawa pracy, w tym zatrudnianie i zwalnianie pracowników, zwolnienia grupowe i restrukturyzację zatrudnienia.
- Adrianna zajmuje się też sprawami ochrony danych osobowych w tym doradztwem przy wdrożeniach RODO oraz bieżącym doradztwem w sektorach energetycznym, finansowym, nieruchomościowym.
-Adrianna doradza w zakresie e-Commerce.


Edukacja:
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, studiowała też prawo na Uniwersytecie w Tartu (Estonia), a także na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczyła w Szkole IP prowadzonej przez Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza.


Wybrane projekty:
• Nadzorowanie i wdrożenie RODO u podmiotów z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i nieruchomościowej,
• Udział w audytach śledczych wycieku danych i bezpieczeństwa teleinformacji,
• Udział w postępowaniach antymobbingowych (członek komisji antymobbingowej),
• Kompleksowe doradztwo w zakresie eCommerce,
• Przygotowanie i prowadzenie warsztatów z RODO i prawa pracy.
Wybrane publikacje
• „Guide to the GDPR”, Wolters Kluwer Law International (współautor)
• Ochrona Danych Osobowych Przewodnik po RODO i ustawie z wzorami, Wolters Kluwer Polska (współautor)

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 14 maja 2020 r. o godzinie 12:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 11:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com