Szkolenie online

Ochrona sygnalistów w podmiotach leczniczych

Ochrona sygnalistów w podmiotach leczniczych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Już 25 września 2024 r. wchodzą w życie nowe przepisy ustawy o ochronie sygnalistów. Podmioty wykonujące działalność leczniczą, dla których pracę wykonuje minimum 50 osób będą zobowiązane do posiadania wewnętrznego systemu zgłaszania nieprawidłowości. Niniejsze szkolenie ma na celu przedstawienie obowiązków placówek medycznych związanych z wdrożeniem systemu obsługi sygnalistów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również jak się przygotować na nowe przepisy i realizować obowiązki z nich wynikające. Webinar odbędzie się 22 sierpnia 2024 r. o godz. 12:00.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Na czym polega whistleblowing?
  2. Sygnalista - kto może nim być?
  3. Naruszenia podlegające zgłoszeniu
  4. Rola pracodawcy w ochronie sygnalistów
  5. Etapy wdrożenia - jak je sprawnie przeprowadzić?
  6. Działania odwetowe - definicja i przykłady
  7. Sankcje za niewdrożenie systemu zgłoszeń

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

  1. Managerów ochrony zdrowia
  2. Dyrektorów ds. administracyjnych
  3. Kierowników działów Kadr lub HR
  4. Personelu placówki medycznej, który będzie mógł zgłaszać nieprawidłowości

Prelegenci

Prelegenci

Maciej Łokaj

Radca prawny, partner w Gardens Tax&Legal Wilk Latkowski Łokaj Radcowie Prawni i Doradcy Podatkowy sp. p., współautor podcastu „Recepta na Przepis”, skierowanego do branży medycznej i farmaceutycznej. Szkoleniowiec i prelegent podczas zjazdów i konferencji managerów ochrony zdrowia i lekarzy. Doświadczenie zdobywał uczestnicząc w obsłudze prawnej dużych placówek ochrony zdrowia, m. in. szpitali klinicznych, a także medycznych towarzystw naukowych oraz lekarskich praktyk zawodowych. Specjalista w dziedzinie prawa medycznego i prawa ochrony zdrowia. Jako ekspert współpracuje z wydawnictwem Wolters Kluwer przy publikacjach książkowych i elektronicznych oraz uczestnicy w konferencjach i szkoleniach poświęconych tematyce ochrony zdrowia oraz ochrony danych osobowych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie odbędzie się 22 sierpnia 2024 roku o godz. 12:00. Potrwa 90 minut.

 

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

 

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu na górze tej strony.
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

LEX Ochrona Zdrowia (Standard, Optimum, Premium) 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com