Szkolenie online

ESG dla instytucji finansowych – od czego zacząć? Przegląd źródeł prawa regulujących aspekty ESG

ESG dla instytucji finansowych – od czego zacząć? Przegląd źródeł prawa regulujących aspekty ESG
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Temat uwzględniania czynników zrównoważonych środowiskowo staje się coraz powszechniejszy w praktyce dużych przedsiębiorców, w szczególności banków i pozostałych instytucji finansowych. Obszar ten jest mocno regulowany na poziomie unijnym, pojawiają się także pierwsze lokalne regulacje prawne odnoszące się stricte do rynku finansowego. Szkolenie ma na celu udzielenie instytucjom finansowym praktycznych wskazówek jak nawigować w gąszczu przepisów prawa i wytycznych o charakterze soft law, jak również przedstawienie źródeł prawa, które z perspektywy instytucji finansowych mają kluczowe znaczenie.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Czym jest ESG? Próba definicji zrównoważonej działalności gospodarczej oraz „zielonych” produktów finansowych.
2. ESG nowym CSR – czy sustainability to wyłącznie marketing?
3. Mapa źródeł prawa z obszaru ESG.
4. Katalog podmiotów zobowiązanych do zachowania zgodności z wymogami ESG.
5. Obowiązki instytucji finansowych z zakresu ujawnień.
6. Nowe regulacje prawne w obszarze zrównoważonego ładu wewnętrznego.
7. Wymierne korzyści uwzględniania aspektów ESG w działalności instytucji finansowych.

 

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
pracowników banków, zakładów ubezpieczeń, firm inwestycyjnych, domów maklerskich, firm leasingowych i instytucji finansowych, zainteresowanych tematyką ESG, w szczególności pracowników departamentów ESG/CSR, komórek prawnych, compliance, marketingu oraz HR.

Prelegenci

Prelegenci

Marta Dzieciuch

Koncentruje się na zagadnieniach regulacyjnych dotyczących usług finansowych, w szczególności w zakresie consumer finance, instrumentów finansowych oraz ubezpieczeń. W zakresie jej kompetencji znajdują się również usługi płatnicze oraz stale rozwijający się sektor FinTech. Doradza zagranicznym i krajowym podmiotom z sektora finansowego w zakresie regulacji usług finansowych oraz zgodności z przepisami, w szczególności w zakresie CRD V, CCD, MiFID II oraz IDD. Posiada duże doświadczenie we wspieraniu instytucji finansowych w zakresie dystrybucji produktów i usług finansowych (np. kredytów ratalnych, umów pożyczki na odległość), sporządzaniu i negocjowaniu umów outsourcingowych, a także strukturyzacji procesów wewnętrznych i uzyskiwaniu wymaganych zgód

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 7 listopada 2022r. o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

 

Banki Standard/Premium 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com