Szkolenie online

Funkcjonowanie kancelarii prawnej w obliczu koronawirusa

Funkcjonowanie kancelarii prawnej w obliczu koronawirusa
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ustawą z dnia 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ustawodawca uregulował najważniejsze kwestie umożliwiające podejmowanie działań minimalizujących zagrożenie dla zdrowia publicznego, a stanowiące uzupełnienie podstawowych regulacji zawartych przede wszystkim w ustawie z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. W aktualnej sytuacji epidemiologicznej także pełnomocnicy procesowi napotkali liczne problemy. Dodatkowo zmiany organizacyjne w sądownictwie wpływają znacząco na funkcjonowanie kancelarii prawnych.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Funkcjonowanie kancelarii prawnej w czasach pandemii – zagadnienia ogólne
2. Jak bezpiecznie prowadzić działalność w czasach epidemii
3. Jak szacować ryzyka biznesowe kancelarii w obliczu sytuacji wyjątkowej
4. Nowe regulacje prawne dla prawników w związku z koronawirusem a funkcjonowanie kancelarii prawnej (nowelizacja tzw. specustawy koronawirusowej) – czyli „tarcza antykryzysowa” – z czego można skorzystać a co ma wpływ na doradztwo
5. Praca zdalna i wykorzystanie nowoczesnych technologii w czasach epidemii a funkcjonowanie kancelarii
6. Jak się spierać w czasach, gdy sądy stały się jeszcze bardziej wolne
7. Koronawirus a Kodeks Cywilny
8. Ochrona przed upadłością w czasie epidemii

Korzyści

Korzyści

Celem szkolenia jest omówienie możliwości i zmian w funkcjonowaniu kancelarii prawnej w związku z epidemią koronawirusa. Zostaną przedstawione nowe regulacje prawne oraz możliwość wykorzystania już istniejących regulacji.

Prelegenci

Prelegenci

Maciej Gawroński

Radca prawny, partner Gawroński & Partners S.K.A., od ponad 20 lat zajmujący się prawnymi aspektami technologii, w tym IT, outsourcingiem, cloud computingiem, cyberbezpieczeństwem i ciągłością działania, główny prawnik największego wdrożenia IT w sektorze finansowym, pełnomocnik w sporach o wartości kilkudziesięciu miliardów złotych.


• redaktor i główny autor RODO Przewodnik ze wzorami - bestseller prawniczy 2018 (13 tys. egz.), Przewodnika po Ustawie i RODO z wzorami 2019, Guide to the GDPR (czerwiec 2019), współautor Komentarza do UODO red. E. Bielak-Jomaa, D. Lubasz (czerwiec 2019), współautor Przewodnika po AML 2018, współautor wszystkich wydań Wyzwań Informatyki Bankowej etc.
• ekspert Komisji Europejskiej ds. kontraktów cloud computingowych, Grupy Roboczej Art. 29 ds. transferów danych, Ministerstwa Cyfryzacji ds. ochrony danych, GAB ds. regulacji technologii bankowych
• rekomendowany od wielu lat przez czołowe rankingi prawnicze w technologii, mediach, telekomunikacji i własności intelektualnej
• wykładowca studiów podyplomowych SGH i Łazarski
Ale przede wszystkim prawnik przedsiębiorca, który musi utrzymać kilkunastoosobowy zespół, kilkusetmetrowe biuro w centrum miasta, rodzinę i popłacić kredyty.

Dr Dominik Lubasz

Doktor nauk prawnych, radca prawny, partner zarządzający w Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych

 

Absolwent studiów prawniczych na WPiA UŁ o specjalizacji europejskie prawo gospodarcze, a także studiów podyplomowych z prawa ochrony konkurencji i konsumenta na Uniwersytecie Jagiellońskim, Studium Menedżerskiego organizowanego przez Wydział Zarządzania UŁ we współpracy z Robert H. Smith School of Business – University of Maryland oraz Szkoły Prawa Niemieckiego i Europejskiego organizowanej przez UŁ we współpracy z Uniwersytetem Wilhelma w Münster (Niemcy).

 

Specjalizuje się w prawie nowych technologii, e-commerce, własności intelektualnej, ochronie danych osobowych oraz w prawie gospodarczym, w tym europejskim prawie gospodarczym.

 

  • Autor licznych publikacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz handlu elektronicznego, w tym komentarzy do ustaw, a także cyklicznych artykułów na portalach tematycznych www.PortalPrawaIT.com i www.PortalODO.com  prowadzonych przez ekspertów Kancelarii Lubasz i Wspólnicy.
  • Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego, a także ekspert legislacyjny Izby Gospodarki Elektronicznej ds. handlu elektronicznego i ochrony danych osobowych.
  • Jego rozprawę doktorską pt. „Prawne bariery rozwoju handlu elektronicznego w Unii Europejskiej w świetle polskiej implementacji dyrektywy 2000/31/WE” wyróżniono w prestiżowym Ogólnopolskim Konkursie „Państwa i Prawa”).
  • Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego.
  • Członek Rady Programowej czasopisma „Compliance“.
  • W roku 2017 otrzymał rekomendację GLOBAL LAW EXPERTS w zakresie prawa ochrony danych osobowych.
  • Trzykrotnie otrzymał rekomendację CHAMBERS AND PARNTERS w kategorii TMT Data Protection (2018, 2019, 2020).
  • Współtwórca aplikacji do analizy ryzyka wymaganej przepisami RODO – GDPR Risk Tracker – app.gdprrisktracker.pl


Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 8 kwietnia 2020 r. o godzinie 14:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 13:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Szkolenie online jest bezpłatne dla klientów Wolters Kluwer, którzy posiadają przynajmniej jeden z wymienionych produktów: LEX Omega, LEX Omega dla Sądów, LEX Kancelaria Prawna Standard/Optimum/Premium, Dział Prawny Standard/Optimum/Premium, LEX Windykacje

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu lex.

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com