Szkolenie online

Sędziowskie case management przed sądem I instancji– w zakresie pism przygotowawczych

Sędziowskie case management przed sądem I instancji– w zakresie pism przygotowawczych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Nowelizacja Kodeksu postępowania cywilnego wprowadziła szereg rewolucyjnych rozwiązań w przebiegu postępowania cywilnego oraz sporządzaniu pism procesowych. Zmianie uległy wymagania formalne dotyczące pozwu, a także odpowiedzi na pozew. Wprowadzono nowe uregulowania dotyczące pism procesowych, także ich zakresu czy objętości. Wprowadzono także wymagania szczególne dotyczące apelacji. Podczas szkolenia zostaną one omówione.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Wprowadzenie, cel zmiany
2. Funkcje i cele pism przygotowawczych
3. Postępowanie pisemne - zakres i zastosowanie
4. Profesjonalizm stron w postępowaniu cywilnym
5. Wymagania formalne dotyczące pism przygotowawczych
6. Wymagania merytoryczne dotyczące pism przygotowawczych
7. Obowiązki sądu związane z zarządzaniem wymiany pism
8. Uchybienia sądu a pozbawienie stron możności obrony w związku z wymianą pism
9. Podsumowanie

Korzyści

Korzyści

Udział w szkoleniu pozwoli także na zapoznanie się z nowymi regulacjami dotyczącymi pism procesowych po nowelizacji KPC. Ustawodawca wprowadził m.in. liczne zmiany do regulacji prawnej dotyczącej pism procesowych.

Prelegenci

Prelegenci

Aneta Łazarska

dr hab Aneta Łazarska, wieloletni sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie i wykładowca Uczelni Łazarskiego, specjalizuje się w prawie procesowym cywilnym, gospodarczym i ustrojowym. Autorka kilku monografii, komentarzy, kilkudziesięciu artykułów oraz felietonów z cyklu dobrych praktyk sędziowie - pełnomocnicy procesowi.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 14 października 2020r o godz. 14:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX- login i hasło jak od produktu (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru- rekomendujemy przeglądarkę Chrome.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

LEX Omega
LEX Omega dla Sądów 
LEX Kancelaria Standard/Optimum/Premium 
Dział Prawny Standard/Optimum/Premium

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com