Szkolenie online

Wytyczne dotyczące technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa danych osobowych

Wytyczne dotyczące technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa danych osobowych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa to jeden z wymogów RODO przewidziany w art. 32. Ich brak czy nieadekwatność bardzo często pojawiają się jako zarzut w decyzjach nakładających kary pieniężne wydawanych Prezesa UODO i organy nadzorcze w innych krajach unijnych. Podczas szkolenia omówimy najważniejsze aspekty związane z wdrażaniem środków bezpieczeństwa w organizacji i zapewniania ich rozliczalności. Nawiążemy także do wytycznych zagranicznych organów w tym zakresie.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Podczas szkolenia omówimy takie zagadnienia, jak:

 

  1. Co należy rozumieć przez techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa na gruncie RODO?
  2. W jaki sposób Administrator powinien wdrażać techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa w organizacji?
  3. W jaki sposób zapewnić zasadę rozliczalności dla stosowanych środków bezpieczeństwa?
  4. Jakie wewnętrzne procedury pozwolą Administratorowi na wykazanie przestrzegania art. 32 RODO?
  5. Dobre praktyki i przykłady stosowania technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa w wytycznych zagranicznych organów. Praktyczne przykłady.
  6. Analiza technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa przed zawarciem umowy powierzenia.

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:  

 

  • inspektorów ochrony danych i ich zastępców; 
  • administratorów danych i podmiotów przetwarzających; 
  • prawników specjalizujących się w ochronie danych osobowych;
  • osób zajmujących się na co dzień tematyką ochrony danych osobowych. 

Prelegenci

Prelegenci

Karolina Żebrowska

Specjalista ds. ochrony danych osobowych w iSecure sp. z o.o., firmie specjalizującej się w ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji (audyty, outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych, szkolenia). Absolwentka wydziału Prawa i Administracji Uczelni im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.
W trakcie studiów, w ramach wymiany studenckiej, studiowała Administrację w Biznesie na American College of Cyprus w Nikozji oraz odbyła praktyki w kancelarii prawnej Claim Time Solicitors w Wielkiej Brytanii.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w kancelariach prawnych oraz doradzając jako prawnik w wewnętrznych działach międzynarodowych i lokalnych firm.
Przeprowadzała i nadzorowała liczne audyty wdrażania RODO, świadczyła usługi bieżącego wsparcia dla przedsiębiorstw oraz prowadziła szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych. Autor publikacji na blogu poświęconym ochronie danych osobowych https://www.isecure.pl/blog/.
Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunkach: prawo spółek handlowych, restrukturyzacja i likwidacja przedsiębiorstw, wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych, a obecnie poszerza swoją wiedzę z zakresu compliance studiując na kierunku Compliance Officer.

Maciej Łukaszewicz

Specjalista ds. ochrony danych osobowych w iSecure sp. z o.o., firmie specjalizującej się w ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji (audyty, outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych, szkolenia). Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Aktualnie aplikant radcowski przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie oraz Specjalista ds. ochrony danych osobowych w iSecure sp. z o.o.
Doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych zdobywał w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii specjalizującej się w obszarze RODO. Doradzał klientom z sektora FMCG, sieci franczyzowych, nieruchomości. Pełnił również w tych podmiotach funkcje Inspektora Ochrony Danych. Autor licznych szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Autor publikacji na blogu poświęconym ochronie danych osobowych https://www.isecure.pl/blog/.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 28 października 2021r. o godz. 12:00. Potrwa 2 godziny, max 135 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Ochrona Danych Osobowych

 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com