Szkolenie online

Przetwarzanie danych osobowych w chmurze

Przetwarzanie danych osobowych w chmurze
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W dzisiejszych czasach, mając na uwadze szczególną sytuację związaną z pandemią oraz liczbą danych jakie są przetwarzane, nie można zapomnieć o zachowaniu dostępności do tych danych. Z pomocą przychodzą tutaj rozwiązania chmurowe, które zapewniają dostępność w każdym momencie oraz z każdego miejsca. W związku z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych pojawia się pytanie, czy kiedy zamieszczamy tam dane osobowe, to są one tam bezpieczne? Czy wybierając tego typu rozwiązania nie dochodzi przypadkiem do transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)?

 

Jakie czynności powinien podjąć przedsiębiorca, który ma zamiar korzystać z chmury obliczeniowej? Jakie są rodzaje rozwiązań chmurowych, które mogą służyć do przechowywania wyłącznie danych, w tym danych osobowych, oraz rozwiązania pozwalające na korzystanie z aplikacji instalowanych w chmurze (oprogramowanie jako usługa SaaS) i dlaczego konieczne jest przygotowanie planu ciągłości działania? Na te pytania odpowiemy podczas szkolenia.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Plan szkolenia

 

  1. Co rozumiemy pod pojęciem chmury obliczeniowej?
  2. Rodzaje chmur oraz ich wady i zalety.
  3. Jakie czynności powinien podjąć przedsiębiorca, który ma zamiar korzystać z chmury obliczeniowej?
  4. Jak zachować dostępność do danych – plan ciągłości działania.

 

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:  

 

  • inspektorów ochrony danych i ich zastępców; 
  • administratorów danych i podmiotów przetwarzających; 
  • prawników specjalizujących się w ochronie danych osobowych oraz rozwiązaniach chmurowych;
  • osób zajmujących się na co dzień tematyką ochrony danych osobowych oraz wdrożeniem usług chmurowych.

Prelegenci

Prelegenci

Maciej Łukaszewicz

Specjalista ds. ochrony danych osobowych w iSecure sp. z o.o., firmie specjalizującej się w ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji (audyty, outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych, szkolenia). Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Aktualnie aplikant radcowski przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie oraz Specjalista ds. ochrony danych osobowych w iSecure sp. z o.o.
Doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych zdobywał w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii specjalizującej się w obszarze RODO. Doradzał klientom z sektora FMCG, sieci franczyzowych, nieruchomości. Pełnił również w tych podmiotach funkcje Inspektora Ochrony Danych. Autor licznych szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Autor publikacji na blogu poświęconym ochronie danych osobowych https://www.isecure.pl/blog/.

Mateusz Jakubik

Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji w iSecure sp. z o.o., firmie specjalizującej się w ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji (audyty, outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych, szkolenia). Doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i cyberbezpieczeństwa oraz absolwent Collegium Humanum w Warszawie, gdzie ukończył studia Executive Master of Business Administration (MBA).
W pracy zawodowej zajmuje się tematyką ochrony danych osobowych oraz prywatności w kontekście cyberbezpieczeństwa. Pełnił funkcje Inspektora Ochrony Danych w jednostkach sektora publicznego i prywatnego, był odpowiedzialny za obszar ochrony danych osobowych w spółce Skarbu Państwa z obszaru energetyki, a także zdobywał doświadczenie w renomowanej warszawskiej kancelarii specjalizującej się w obszarze RODO.
Uczestnik prac grup roboczych w Ministerstwie Cyfryzacji w zakresie ochrony danych i AI. Autor i współautor publikacji z zakresu prawa ochrony danych osobowych i nowych technologii. Autor publikacji na blogu poświęconym ochronie danych osobowych https://www.isecure.pl/blog/.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021r. o godz. 12:00. Potrwa 2 godziny, max 135 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla Użytwkoników posiadających jeden z poniższych pakietów LEX: 

 

LEX Ochrona Danych Osobowych

 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com