Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Szkolenie adresowane jest do
Zamierzeniem webinaru jest przekonanie zarówno zamawiających jak i wykonawców, że już czas, aby całkowicie zmienić sposób myślenia o tym, czym są kryteria oceny ofert oraz jakie mają funkcje. Bowiem jak dobrze i uważnie przeanalizujemy prawo wspólnotowe (nie tylko w zakresie zamówień publicznych), czy takie dokumenty jak Agenda 2030 czy Polityka zakupowa państwa (o których w trakcie webinaru będziemy mówić), to od razu można zauważyć, że kryteria oceny ofert na pewno nie służą do tego, żeby wybrać ofertę najtańszą. A niestety w Polsce ciągle mit, że zamówienia publiczne mają być tanie, a jakość jest drugorzędna, ma się dobrze.
Podczas szkolenia Prelegent postara się pokazać, że kryteria oceny ofert (poza realizacją potrzeb zamawiającego, czy podnoszeniem jakości zamówień publicznych) mają obecnie dużo więcej zadań. A jednym z tych zadań jest realizacja koncepcji zrównoważonego, odpowiedzianego i zaangażowanego społeczeństwa. Warto o tym pamiętać, ponieważ wnikliwa analiza przepisów prowadzi do jednoznacznego wniosku – uwzględnianie w postępowaniach o udzielenie zamówienia to już nie jest wybór zamawiających, a de facto ich obowiązek. Z kolei wykonawcy, którzy w swoich ofertach nie zaczną uwzględniać aspektów zrównoważonego rozwoju, w najbliższych latach po prostu wypadną z rynku zamówień publicznych.
Radca prawny, wspólnik zarządzający w kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza. W ramach swojej działalności prawniczej specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych (w tym na rynkach zagranicznych), dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zamówieniami publicznymi zawodowo zajmuje się od 2006 roku. Jest autorem komentarzy „Zamówienia tego samego rodzaju. Prawidłowe szacowanie wartości zamówienia” oraz „Procedury wydatkowania środków unijnych w perspektywie finansowej na lata 2014-2020” Komentuje zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi m.in. dla Wolters Kluwer S.A.
Przewodniczy Rady Rozwoju Obszaru Gospodarczego działającej przy Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej.
Od kilku lat zajmuje się tematyką zamówień w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych oraz innych organizacji międzynarodowych. W tym zakresie doradza oraz szkoli przedsiębiorców (m.in. w ramach projektu „Zagraniczne zamówienia publiczne w Twojej firmie”, jak również w trakcie konferencji organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii). Autor komentarzy i publikacji na temat zamówień ONZ (m.in. www.zzp.wgpr.pl).
Jest jednocześnie twórcą portalu do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego „Asystent Postępowania”. Współautor bloga poświęconego tematyce prawa zamówień publicznych oraz tematyce wydatkowania środków unijnych (www.postepowania.pl).
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 3 października 2023r. o godz. 12:00. Potrwa 60 minut.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.
Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
Zamówienia Publiczne Standard/Optimum/Premium
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com