Szkolenie online

Terminy w postępowaniach z zakresu ochrony środowiska i procesu inwestycyjnego w czasie epidemii

Terminy w postępowaniach z zakresu ochrony środowiska i procesu inwestycyjnego w czasie epidemii
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W związku z wprowadzeniem stanu epidemii ustawodawca podjął liczne działania mające na celu usprawnienie pracy organów administracji publicznej. Wśród licznych przepisów prawnych pojawiły się art. 15zzr i art. 15zzs ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374), które odnoszą się do terminów przewidzianych przepisami prawa administracyjnego. Regulacje te są niejasne i wciąż budzą wiele wątpliwości. Dodatkowo przepisy nowouchwalonej tzw. tarczy 3.0 przywracają bieg terminów w postępowaniach nie do końca określając jak organy mają się przygotować oraz jakie działania powinny podjąć w pierwszej kolejności.

 

Podczas szkolenia zostaną omówione wszystkie praktyczne aspekty stosowania wskazanych przepisów przez organy administracji publicznej oraz strony postępowań z zakresu ochrony środowiska, zgłaszania zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych oraz                            uzyskiwania pozwoleń na budowę.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Ekspert udzieli odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

 

–     Które terminy biegną nadal a których bieg został wstrzymany?

–     Jakie działania mogą obecnie podejmować organy?

–     Jak przygotować się do odwieszenia biegu terminów?

–     Do czego uprawnione są strony postępowania?

–     Czy organy mogą kierować wezwania do stron postępowania?

–     Kto jest zobowiązany do poinformowania stron o wstrzymaniu i odwieszeniu biegu terminów?

–     Czy w czasie epidemii organy mogą wydawać decyzje odmowne?

–     Jakie konsekwencje pociąga za sobą wydanie decyzji niezgodnej z żądaniem strony w okresie epidemii?

–     Czy strony postępowania poniosą konsekwencje nieznajomości przepisów tarczy antykryzysowej?"

 

W trakcie szkolenia będą także udzielane na bieżąco odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników

Prelegenci

Prelegenci

Michał Bursztynowicz

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego; członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu; ekspert LEX Budownictwo i LEX Ochrona Środowiska; posiada wieloletnie doświadczenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej drugiej instancji; w pracy zawodowej zajmuje się także gospodarką nieruchomościami oraz zagadnieniami z zakresu ochrony środowiska, w szczególności gospodarowania odpadami; prowadzi szkolenia z zakresu prawa budowlanego i postępowania administracyjnego w jednostkach samorządu terytorialnego; autor publikacji z zakresu prawa budowlanego i prawa administracyjnego.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 15 maja 2020 r. o godzinie 12:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 11:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com