Szkolenie online

Zarządzanie ryzykiem w JST w dobie COVID-19

Zarządzanie ryzykiem w JST w dobie COVID-19
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Szkolenie będzie dotyczyło sposobu realizacji obowiązków ustawowych przez jednostki samorządu terytorialnego w zakresie zarządzania ryzykiem w czasie sytuacji kryzysowych, w szczególności związanych z zagrożeniem COVID-19.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Podczas szkolenia poruszone zostaną zagadnienia metodyki, organizacji i dokumentacji systemu zarządzania ryzykiem, m.in. identyfikacji ryzyka, analizy i zapobieganiu skutkom ryzyka. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i praktykę w zakresie metodologii wdrożenia, organizacji i dokumentowania zarządzania ryzykiem, będą potrafili zdefiniować i ocenić własną organizację pracy i sprawozdawczość, przepływy informacji i monitorowanie ryzyka, w tym ryzyka zakażeń. Specjalna część szkolenia będzie poświęcona zapobieganiu skutkom ryzyka prawnego i relacji norm i praktyk zarządzania ryzykiem wobec innych systemów zarządczych w jednostce samorządowej.

Szkolenie przeznaczone jest dla managerów ryzyka, koordynatorów kontroli zarządczej, audytorów wewnętrznych, pełnomocników ds. cyberbezpieczeństwa, inspektorów ochrony danych, kierowników jednostek, sekretarzy, kontrolerów, pracowników głównych komórek organizacyjnych realizujących obowiązki w zakresie zarządzania ryzykiem.

Prelegenci

Prelegenci

Piotr Welenc

 

Ekspert firmy BW Advisory ds. GRC, współpracującej z Wolters Kluwer Polska. Pracował w NBP, ZUS, na Politechnice Warszawskiej oraz na rzecz Komisji ds. budowy systemu zarządzania ryzykiem w NBP. Wykonywał audyty dla Europejskiego Banku Centralnego. Wykładał w ponad 18 uczelniach w Polsce. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu, monitorowaniu i audytowaniu systemu kontroli zarządczej w jednostkach publicznych. Doktorant Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk. Ekspert w zakresie GRC, analizy procesowej, IT governance, compliance, ochrony sygnalistów i RODO. Doradca spółek giełdowych i jednostek sektora finansów publicznych w zakresie GRC. Członek Komisji ds. compliance w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej. Wykładowca na szkoleniach ACO i ACE; członek Rady Naukowej czasopisma „Compliance” Instytutu Compliance. Autor ponad 30 publikacji dotyczących zagadnień audytu, ryzyka, governance.

 

Posiada certyfikaty: MBA, CISA, CICA, CGEIT, CRISC, CRMA, CDPSE, ACO, IRCA ISO22301 LA, IRCA ISO27001 LA, ISO20000 LA, QAVal.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 29 czerwca 2020 r. o godzinie 9:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 8:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com