Szkolenie online

LEX Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe (NOWOŚĆ!) - zawartość i obsługa nowego modułu LEX-a.

LEX Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe (NOWOŚĆ!) - zawartość i obsługa nowego modułu LEX-a.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W dniu 1 stycznia 2025 r. weszła w życie nowa ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej. Regulacja, tworzy nowy system zabezpieczenia potrzeb ludności w przygotowaniu do potencjalnych sytuacji kryzysowych. Określa obszerny katalog obowiązków, które wymagają wyspecjalizowanego przygotowania merytorycznego oraz zdolności do współpracy międzyinstytucjonalnej. *Samorządom ustawodawca powierzył znaczną część zadań związanych z organizacją systemu ochrony obywateli.
Zawiłe przepisy, tempo ich wdrażania oraz organizacyjne wyzwania nie ułatwiają realizacji obowiązków.*
Skutecznym rozwiązaniem jest korzystanie z nowoczesnych narzędzi, które zapewnią zarówno dostęp do treści przepisów, pozwolą je uporządkować w czasie, jak też umożliwią ich właściwą interpretację.
Podczas szkolenia wskażemy Państwu bieżące zagadnienia i planowane zmiany w prawie, ważne dla podmiotów publicznych zajmujących się tematyką bezpieczeństwa publicznego i zarządzania kryzysowego. Wskażemy eksperckie materiały ułatwiające ich interpretację, wdrożenie w jednostce oraz kluczowe praktyczne funkcje programu LEX. W drugiej części szkolenia pokażemy Państwu kluczowe funkcje i zasady obsługo programu LEX Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Część I: Omówienie zasobów programu na poniższych przykładach:
1) Ochrona ludności i obrona cywilna - aktualne wyzwania
a) finasowanie zadań
b) obiekty zbiorowej ochrony
c) szkolenia i ćwiczenia kadry
d) zasoby ochrony ludności
e) komunikacja kryzysowa
2) Zadania obronne w JST
3) Plany legislacyjne

 

Część II – Omówienie kluczowych funkcji programu.

1) Jak dotrzeć do potrzebnych przepisów, komentarzy, wzorów, poradników czy szkoleń?
2) Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty
3) Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie ze szkoleń „na żywo” i/lub nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
4) Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
5) Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty - ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
6) Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Rafał Bułach

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od 2006 r. współpracuje z Wolters Kluwer Polska. Obecnie na stanowisku Product Manager opiekuje się produktami LEX Administracja i LEX Urząd.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

5 listopad 2025r. o godz. 10:00

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

 

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com