Szkolenie online

LEX Ochrona Zdrowia - nowości w zasobach i obsługa serwisu

LEX Ochrona Zdrowia - nowości w zasobach i obsługa serwisu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Początek 2024 r. przyniesie placówkom medycznym szereg zmian prawie ochrony zdrowia. Zmiany w procesie akredytacji, konieczność wdrożenia wewnętrznego systemu zarządzania jakością, wejście w życie ustawy o niektórych zawodach medycznych czy regulacji dot. szczególnej opieki geriatrycznej, to tylko wybrane zmiany, które wymuszają na placówkach podjęcie odpowiednich działań dostosowawczych.
W ramach szkolenia, które odbędzie się 2 lutego 2024 r. o godz. 10:00 podsumujemy wyzwania, które czekają placówki w pierwszej połowie 2024 r. oraz przedstawimy, w jaki sposób narzędzia i publikacje eksperckie dostępne w LEX Ochrona Zdrowia ułatwią szpitalom, przychodniom i aptekom dostosowanie swojej działalności do nowych wymagań. W drugiej części szkolenia przybliżymy najistotniejsze funkcjonalności programu.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Część I: NOWOŚCI W LEX OCHRONA ZDROWIA

1. Najważniejsze zmiany i nowości w LEX Ochrona Zdrowia
• Akredytacja, autoryzacja i wewnętrzny system zarządzania jakością - zmiany dla placówek w pierwszej połowie 2024 r.
• Niektóre zawody medyczne - wpływ ustawy na personel oraz kierowników placówek
• Dyżury aptek po nowemu - zmiany od 1 stycznia 2024 r.
• Szczególna opieka geriatryczna - wejście w życie ustawy
• Inne zmiany w ochronie zdrowia (Kodeks RODO dla szpitali, Krajowa Sieć Onkologiczna po 1 kwietnia 2024 r., Karta urodzenia i zgonu po nowemu oraz inne)
2. Pulpit ochrony zdrowia - jak uruchomić i co zawiera?
3. O krok przed zmianami - jak śledzić projekty i nowości w prawie ochrony zdrowia z LEX?
4. Planowane szkolenia w LEX Ochrona Zdrowia (luty, marzec, kwiecień)

Część II: FUNKCJONALNOŚCI LEX OCHRONA ZDROWIA

  1. Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
  2. Zawężanie wyników wyszukiwania
  3. Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi.
  4. Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
  5. Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
  6. Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
  7. Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Norbert Bonin

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku "Business English" Uniwersytetu SWPS w Warszawie. W latach 2015-2018 asystent wydawcy LEX Samorząd Terytorialny. Od listopada 2018 r. product manager LEX Ochrona Zdrowia oraz LEX Medica.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 2 lutego 2024r. o godz. 10:00. Potrwa 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com