Szkolenie online
9:00 26.10.2021

LEX Pomoc Społeczna - nowości w zasobach i obsługa serwisu

LEX Pomoc Społeczna - nowości w zasobach i obsługa serwisu
Bezpłatne
 

Zmiany, zmiany, zmiany. Tak można podsumować ostatnie miesiące w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej. Nowelizacja ustawy o pomocy społecznej, nowy wywiad środowiskowy, ocena okresowa pracowników socjalnych to tylko część zmian, jakie ustawodawca wprowadził od początku roku. Co jeszcze się zmieni, jakie są plany i co już znajdziesz w LEX Pomoc Społeczna? O tym będziemy rozmawiać na najbliższym webinarze.

Zapraszamy Cię na szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak szybko dotrzeć nie tylko do zmienianych przepisów, ale również do najbardziej przydatnych poradników, interpretacji, wzorów i zestawień. Pokażemy Ci również, jak zadawać pytania naszym ekspertom merytorycznym oraz jak korzystać z bezpłatnych szkoleń.

Celem szkolenia jest przedstawienie Ci konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w codziennych zadaniach z obszaru pomocy społecznej. Duży nacisk zostanie położony na sposoby dotarcia do poszukiwanych dokumentów oraz zastosowaniu funkcji, które pomogą je katalogować i wrócić do nich ponownie, gdy znów będziesz ich potrzebował.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program:

 

 Część I

Podczas spotkania skupimy się na omówieniu publikacji autorskich i urzędowych z zakresu:

  1. Zmian w ustawie o pomocy społecznej
  2. Nowego wywiadu środowiskowego
  3. Zmiany niektórych ustaw związanych ze świadczeniami na rzecz rodziny
  4. KPA w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej

 

 Część II

  • Co zawiera serwis? Omówienie zakresu serwisu, w szczególności: aktów prawnych, komentarzy, poradników, bazy  pytań innych użytkowników wraz z odpowiedziami ekspertów, wzorów, zestawień oraz innych dokumentów wspierających pracę praktyków z obszaru pomocy społecznej.
  • Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
  • Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie startowym. Ustawienie pulpitu w serwisie.
  • Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki i indeksu opracowanych merytorycznie haseł o
  • Zawężanie wyników wyszukiwania do oczekiwanych zbiorów dokumentów
  • Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań).
  • Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
  • Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
  • Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
  • Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Czas trwania: 60 minut

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 26 października 2021r. o godz. 9:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 8:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
Bezpłatne
Termin i miejsce:
26.10.2021 , 9:00
Czas trwania:
1h

Zgłoszenia

Termin zgłoszeń upływa:
2021-10-26 r.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com