Szkolenie online
10:00 01.12.2021

LEX Administracja i LEX Urząd - szkolenie dla pracowników JST z funkcjonalności i nowych zasobów serwisu

LEX Administracja i LEX Urząd - szkolenie dla pracowników JST z funkcjonalności i nowych zasobów serwisu
Bezpłatne
 

Wiemy, jak ważna jest dla Państwa możliwość szybkiego i prostego odnalezienia informacji potrzebnych w codziennej pracy. W ostatnim czasie większego znaczenia nabiera faktyczna możliwość szybkiego wyszukiwania sprawdzonych informacji szczególnie o tematyce związanej z codziennymi wyzwaniami urzędu jak np.:
zmiany w klasyfikacji budżetowej ważne dla uchwał budżetowych 2021/2022 r; e-budownictwo, ulga w opłacie za odpady komunalne, tryb podstawowy w zamówieniach publicznych, dotacje dla szkół i przedszkoli publicznych , kontrola zarządcza
Monitorowanie zmian prawnych, realizacja nowych obowiązków i zadań z nich wynikających, wprowadzanie nowych rozwiązań w zarządzaniu JST jest dużym wyzwaniem.
Jesteśmy przekonani, że zasoby, funkcje oraz usługi dostępne w ramach serwisu LEX mogą ułatwić Państwu te zadania.
Aby jednak korzystanie z nich było bardziej efektywne, przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa bezpłatne szkolenie online, podczas którego pokażemy najbardziej kluczowe funkcje serwisu oraz nowe zasoby.
Szkolenie jest realizowane w trybie online w czasie rzeczywistym, to znaczy, że mogą Państwo w trakcie szkolenia zadawać pytania na czat (z zakresu funkcjonalności serwisu LEX).
Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program szkolenia:

 

  • Skróty i szybkie ścieżki dotarcia do krótkich, przystępnych interpretacji problemu, poradników, szkoleń, newsów i wzorów,
  • Sposób włączania pulpitu dziedzinowego dla konkretnej specjalizacji (pulpity zawierają wyselekcjonowane zbiory praktycznych dokumentów do najbardziej kluczowych zagadnień dla danego działu/specjalizacji),
  • Form i zasad konsultacji z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań – opcje zależne od posiadanego wariantu serwisu),
  • Zegar Legislacyjny - unikatowa funkcjonalność pomagająca śledzić aktualność podstaw prawnych wykorzystanych w aktach prawa miejscowego.
  • Praca z aktem prawnym i wersjami czasowymi aktu lub konkretnego przepisu,
  • Automatyzację w zakresie informowania o pojawiających się zmianach w prawie (alerty przychodzące na skrzynkę e-mail!),
  • Zapisywanie kluczowych dokumentów w Aktówce i współdzielenie katalogów ze współpracownikami (funkcja LEX Cloud),
  • Usprawnienia w dotarciu do często poszukiwanych zasobów np. samodzielne tworzenie indywidualnych paneli na pulpicie LEX zawierających kluczowe i często przeglądane zbiory dokumentów przez danego użytkownika,
  • Automatyzację w zakresie dotarcia do nowych dokumentów w LEX pod kątem wybranego problemu (aktualizujące się listy wynikowe złożone np. z poradników, szkoleń czy też pytań innych użytkowników do wybranego problemu, a nie tylko jednego przepisu).

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 1 grudnia 2021r. o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
Bezpłatne
Termin i miejsce:
01.12.2021 , 10:00
Czas trwania:
1h

Zgłoszenia

Termin zgłoszeń upływa:
2021-12-01 r.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com