Szkolenie online

LEX Budownictwo - nowości w zasobach i kluczowe funkcjonalności serwisu

LEX Budownictwo - nowości w zasobach i kluczowe funkcjonalności serwisu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Budownictwo przechodzi obecnie bardzo burzliwy okres. Na przestrzeni ostatniego roku kilkakrotnie weszły w życie zmiany w przepisach budowlanych niosąc nowe zadania i obowiązki zarówno dla inwestorów i projektantów, jak i dla organów administracji publicznej. Spektrum zmian jest bardzo szerokie: procedury budowlane przechodzą z formy papierowej na elektroniczną, rozwijają się inwestycje w odnawialne źródła energii, powstaje ogólnopolski rejestr źródeł ciepła prowadzony przez gminy, organizacje ekologiczne mają większy wpływ na przebieg inwestycji – a to tylko niektóre. Liczba i częstotliwość tych zmian jest duża, co powoduje wiele wątpliwości jak je stosować w praktyce. Aby pomóc je wyjaśnić, zapraszamy na bezpłatne szkolenie online.

Celem szkolenia będzie przedstawienie konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w codziennej pracy uczestników procesu inwestycyjnego w firmach oraz urzędach administracji publicznej, w szczególności komentarzy praktycznych Ekspertów LEX oraz merytorycznych szkoleń on-line. Duży nacisk zostanie położony na sposoby dotarcia do poszukiwanych dokumentów.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

 

Program:

 

  1. Omówienie zasobów i metod dotarcia do dokumentów na poniższych przykładach:
  • nowelizacja ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie i jej wpływ na proces inwestycyjny,
  • energetyka tradycyjna a inwestycje w odnawialne źródła energii,
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków,
  • warunki techniczne 2021:

- nowe normy energooszczędności,

- problemy najczęściej występujące w praktyce,

  • bieżące problemy w procedurach budowlanych,
  • cyfryzacja procedur budowlanych.

 

2. Omówienie kluczowych funkcjonalności serwisu.

 

  • Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
  • Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
  • Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
  • Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
  • Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
  • Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych (od wersji Optimum) – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi
  • Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
  • Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 8 lipca 2021r. o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com