Szkolenie online

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Rok 2022 przywitał rynek zamówień publicznych nowymi regulacjami w zakresie progów unijnych i tzw. czystych pojazdów. Pojawiły się nowe rozporządzenia do ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto zmianie uległ katalog przesłanek wykluczania wykonawców z postępowania. W dalszym ciągu pojawia się sporo wątpliwości odnośnie stosowania nowego PZP, np. w kontekście robót budowlanych czy waloryzacji wynagrodzeń wykonawców. Pewnym wyzwaniem jest także udzielanie zamówień ze środków Polskiego Ładu przez JST.

 

Celem szkolenia online jest przedstawienie Państwu konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w codziennym podejmowaniu decyzji z tego obszaru.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program:


I Część - Omówienie nowości w zasobach serwisu LEX:


1. Po krótce o najnowszych zmianach w prawie – progi unijne, nowe rozporządzenia do PZP, tzw. czyste pojazdy, przesłanki wykluczania wykonawców
2. Zamówienia JST udzielane ze środków Polskiego Ładu
3. Roboty budowlane wg nowego PZP i waloryzacja umowna z art. 439 PZP
4. Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
5. Zapowiedź szkoleń online

 

II Część - Kluczowe funkcjonalności i usługi w serwisie LEX Zamówienia Publiczne:


• Skróty i szybkie ścieżki zbierania i filtrowania danych w serwisie (przepisy, komentarze, komentarze praktyczne, orzeczenia, wzory)
• Automatyzację w zakresie informowania o pojawiających się zmianach - system alertów
• Usprawnienia w dotarciu do często poszukiwanych zasobów np. samodzielne tworzenie indywidualnych paneli na pulpicie LEX zawierających kluczowe i często przeglądane zbiory dokumentów przez danego użytkownika
• Automatyzację w zakresie przeglądania nowych dokumentów w LEX pod kątem wybranego zagadnienia (aktualizujące się listy wynikowe złożone np. orzeczeń, komentarzy, pytań innych użytkowników)
• Zasady prowadzenia konsultacji z merytorycznymi ekspertami Wolters Kluwer (obszar zamówień publicznych)
• Możliwości pogłębiania swojej wiedzy w wybranej przez siebie formie (poprzez udział „na żywo” w szkoleniach merytorycznych lub odsłuchanie nagrań szkoleń).

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 11 lutego 2022r. o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com