Szkolenie online

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ostatnie lata na rynku zamówień publicznych były naznaczone pandemią COVID-19 oraz wojną w Ukrainie, co spowodowało wysoką inflację, wzrost cen materiałów i kosztów pracy, a także opóźnienia w dostawach i niedobór pracowników. Te czynniki negatywnie wpływały i wciąż wpływają na realizację zamówień publicznych. Jednak rok 2024 wydaje się być spokojniejszym, daje możliwość uporządkowania procesów i stawienia czoła nowym wyzwaniom. Wciąż oczekujemy na zapowiedziane przez UZP zmiany w ustawie Prawo zamówień publicznych, mając nadzieję, że będą one przemyślane i korzystne, biorąc pod uwagę ostatnie doświadczenia. Warto również zauważyć, że na rynku pojawia się coraz więcej nowych osób, które zaczynają swoją karierę w "świecie zamówień".
Niezależnie od tego, czy potrzebujemy poszerzać swoją wiedzę na starcie kariery, czy też reagować na takie wydarzenia jak pandemia, wojna, czy zmiany w prawie, kluczowe jest, aby skutecznie radzić sobie z wyzwaniami i dostosowywać się do zmiennej rzeczywistości. W tym kontekście potrzebne jest realne wsparcie w postaci doradztwa ekspertów, wzorów dokumentów oraz praktycznych komentarzy do przepisów, które pomogą sprostać pojawiającym się trudnościom i nadchodzącym zmianom.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego przedstawimy kluczowe materiały i funkcjonalności programu LEX Zamówienia Publiczne, które wspomogą Państwa w codziennej praktyce.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

I Część: Omówienie nowości i kluczowych dokumentów w odniesieniu do poniższych zagadnień:
• Co słychać w zamówieniach publicznych? (Planowane zmiany w ustawie Prawo zamówień publicznych, certyfikacja wykonawców, zmiana ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych)
• FIDIC w LEX Zamówienia Publiczne
• Zamówienia finansowane ze środków UE
• Zrównoważone zamówienia publiczne
• Umowa w sprawie zamówienia publicznego od A do Z
• Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
• Rażąco niska cena
• Zamówienia poniżej 130.000 zł
• Opis przedmiotu zamówienia
• Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
• Materiały UZP i Prokuratorii Generalnej RP w LEX - ważne dla rynku rekomendacje, opinie i wzory
• Szkolenia online

 

II Część: Omówienie kluczowych funkcji serwisu – na praktycznych przykładach.
• Skróty i szybkie ścieżki dotarcia do potrzebnych dokumentów.
• Automatyzację w zakresie informowania o pojawiających się zmianach w prawie (alerty przychodzące na skrzynkę e-mail!),
• Zapisywanie kluczowych dokumentów w Aktówce i współdzielenie katalogów ze współpracownikami (funkcja LEX Cloud),
• Usprawnienia w dotarciu do często poszukiwanych zasobów np. samodzielne tworzenie indywidualnych paneli na pulpicie LEX zawierających kluczowe i często przeglądane zbiory dokumentów przez danego użytkownika,
• Automatyzację w zakresie dotarcia do nowych dokumentów w LEX pod kątem wybranego problemu (aktualizujące się listy wynikowe złożone np. z poradników, szkoleń czy też pytań innych użytkowników do wybranego problemu, a nie tylko jednego przepisu).
• Formy i zasady konsultacji z ekspertami merytorycznymi
• Praca z aktem prawnym i wersjami czasowymi aktu lub konkretnego przepisu.

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Mateusz Widziński

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Menedżer Produktu w Redakcji Public w Wolters Kluwer Polska Spółka z o.o.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się:

27 września 2024r. o godz. 12:00

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com