Szkolenie online

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Prawo zamówień publicznych z 2019 r. obowiązuje już ponad 2 lata i zapewne niewielu zakładało, że będą to tak trudne i specyficzne lata. Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza nie ułatwia stosowania przepisów tej ustawy, głównie z uwagi na zjawiska, które wymagają doprecyzowania prawnego.
W oczekiwaniu na konstruktywny przegląd przepisów PZP, który ma być dokonany w 2023 r. przez Urząd Zamówień Publicznych, skupiamy się w LEX na tematyce zawierania i realizacji umów w czasach kryzysu, na ustanawianiu i egzekwowaniu kar umownych oraz na waloryzacji wynagrodzeń wykonawców zamówień publicznych. Uczestnicy rynku zamówień potrzebują realnego wsparcia w mierzeniu się z problemami – doradztwa ekspertów, wzorów dokumentów, praktycznych komentarzy do skomplikowanych przepisów.
Podczas szkolenia przedstawimy kluczowe materiały i funkcjonalności w programie LEX Zamówienia Publiczne, które pomogą Państwu w codziennej praktyce.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

I. NOWOŚCI W ZASOBACH LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1. Kary umowne na gruncie zamówień publicznych
2. Umowy w sprawach zamówień publicznych – od projektu do zakończenia realizacji
3. Waloryzacja wynagrodzeń wykonawców i podwykonawców
4. Zamówienia publiczne o wartości do 130.000 zł

 

II. FUNKCJONALNOŚCI LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1. Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
2. Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki LEX Serach oraz wyszukiwarki zaawansowanej.
3. Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Zapisywanie się na webinary oraz korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
4. Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych?
5. Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem.
6. Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
7. Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Anna Stańczuk

Prawniczka, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, Podyplomowych Studiów Gospodarowania Nieruchomościami na Wydziale Zarządzania UG (specjalizacja Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami), Studium Zamówień Publicznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych Design management – Zarządzanie innowacją na Uniwersytecie SWPS. Nauczyciel akademicki z zakresu informatyki prawniczej na Wydziale Prawa UG w latach 2013-2017. Autorka artykułu "Komunikacja zamawiającego z wykonawcami za pomocą środków komunikacji elektronicznej, czyli rewolucja pod umiarkowaną kontrolą", opublikowanego w Przeglądzie Prawa Publicznego 2018/12.

Dyrektor Działu Zarządzania Produktami dla Rynku Public w Wolters Kluwer Polska Spółka z o.o.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się:

1 marca 2023r. o godz. 12:00

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com