Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
I. NOWOŚCI W ZASOBACH LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1. Kary umowne na gruncie zamówień publicznych
2. Umowy w sprawach zamówień publicznych – od projektu do zakończenia realizacji
3. Waloryzacja wynagrodzeń wykonawców i podwykonawców
4. Zamówienia publiczne o wartości do 130.000 zł
II. FUNKCJONALNOŚCI LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1. Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
2. Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki LEX Serach oraz wyszukiwarki zaawansowanej.
3. Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Zapisywanie się na webinary oraz korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
4. Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych?
5. Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem.
6. Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
7. Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka
Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.
Prawniczka, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, Podyplomowych Studiów Gospodarowania Nieruchomościami na Wydziale Zarządzania UG (specjalizacja Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami), Studium Zamówień Publicznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych Design management – Zarządzanie innowacją na Uniwersytecie SWPS. Nauczyciel akademicki z zakresu informatyki prawniczej na Wydziale Prawa UG w latach 2013-2017. Autorka artykułu "Komunikacja zamawiającego z wykonawcami za pomocą środków komunikacji elektronicznej, czyli rewolucja pod umiarkowaną kontrolą", opublikowanego w Przeglądzie Prawa Publicznego 2018/12.
Dyrektor Działu Zarządzania Produktami dla Rynku Public w Wolters Kluwer Polska Spółka z o.o.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się:
1 marca 2023r. o godz. 12:00
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.
Szkolenie potrwa ok 75 minut.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com