Szkolenie online

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu

LEX Zamówienia publiczne - nowości w zasobach i kluczowe funkcje programu
W 2023 r. rynek zamówień publicznych musi stawiać czoła wielu wyzwaniom wynikającym z wciąż trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej. Wysoka inflacja, podwyżki cen materiałów i kosztów pracy, opóźnienia w dostawach i niedobory pracowników nadal negatywnie wpływają na realizację zamówień publicznych. Mimo tych trudności, warto podkreślić, że przepisy nowego Prawa zamówień publicznych, które weszło w życie w 2021 r. zdają egzamin, co pokazują badania przeprowadzone przez Urząd Zamówień Publicznych. To dobra wiadomość, która dodaje pewności w niepewnych czasach. Jednak uczestnicy rynku zamówień publicznych nadal potrzebują rzeczywistego wsparcia, aby skutecznie radzić sobie z tymi wyzwaniami i dostosowywać się do zmiennej rzeczywistości. Zachęcamy do zapisów na szkolenie, podczas którego przedstawimy kluczowe materiały i funkcjonalności w programie LEX Zamówienia Publiczne, które pomogą Państwu w codziennej praktyce.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W 2023 r. rynek zamówień publicznych musi stawiać czoła wielu wyzwaniom wynikającym z wciąż trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej. Wysoka inflacja, podwyżki cen materiałów i kosztów pracy, opóźnienia w dostawach i niedobory pracowników nadal negatywnie wpływają na realizację zamówień publicznych. Mimo tych trudności, warto podkreślić, że przepisy nowego Prawa zamówień publicznych, które weszło w życie w 2021 r. zdają egzamin, co pokazują badania przeprowadzone przez Urząd Zamówień Publicznych.
To dobra wiadomość, która dodaje pewności w niepewnych czasach. Jednak uczestnicy rynku zamówień publicznych nadal potrzebują rzeczywistego wsparcia, aby skutecznie radzić sobie z tymi wyzwaniami i dostosowywać się do zmiennej rzeczywistości.
Zachęcamy do zapisów na szkolenie, podczas którego przedstawimy kluczowe materiały i funkcjonalności w programie LEX Zamówienia Publiczne, które pomogą Państwu w codziennej praktyce.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program:
I. NOWOŚCI W ZASOBACH LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Co słychać w zamówieniach publicznych? (komunikat UZP o przeglądzie PZP, wnioski z ogłoszonych wyników badań rynku zamówień publicznych w zakresie jego funkcjonowania, potencjału i profesjonalizacji)
1. FIDIC w LEX Zamówienia Publiczne
2. Umowy w sprawie zamówień publicznych + prawo opcji i wznowienia
3. Pozacenowe kryteria oceny ofert
4. Rażąco niska cena
5. Opis przedmiotu zamówienia
6. Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
7. Materiały UZP i Prokuratorii Generalnej RP w LEX - ważne dla rynku rekomendacje, opinie i wzory
8. Szkolenia online

II. FUNKCJONALNOŚCI LEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

1. Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
2. Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki LEX Serach oraz wyszukiwarki zaawansowanej.
3. Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Zapisywanie się na webinary oraz korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
4. Jak korzystać z porad ekspertów merytorycznych?
5. Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem.
6. Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
7. Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka

Korzyści z udziału w szkoleniu:
1. Dowiesz się, jakie materiały z tematów kluczowych dla rynku ZP są lub będą w Twoim LEX
2. Poznasz sposoby dotarcia do ekspertów LEX z zakresu zamówień publicznych
3. Zobaczysz na przykładach, jak ułatwić sobie pracę z programem LEX.

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Anna Stańczuk

Prawniczka, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, Podyplomowych Studiów Gospodarowania Nieruchomościami na Wydziale Zarządzania UG (specjalizacja Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami), Studium Zamówień Publicznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych Design management – Zarządzanie innowacją na Uniwersytecie SWPS. Nauczyciel akademicki z zakresu informatyki prawniczej na Wydziale Prawa UG w latach 2013-2017. Autorka artykułu "Komunikacja zamawiającego z wykonawcami za pomocą środków komunikacji elektronicznej, czyli rewolucja pod umiarkowaną kontrolą", opublikowanego w Przeglądzie Prawa Publicznego 2018/12.

Dyrektor Działu Zarządzania Produktami dla Rynku Public w Wolters Kluwer Polska Spółka z o.o.

Mateusz Widziński

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się:

1 marca 2023r. o godz. 12:00

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com